Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سونو
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسالشه پای راستش برجستگی داره دکتر سونو کرد گف احتمالا فتق باشه نگرانم ینی چی میشه ؟ عمل نیازه یا چی ممنون میشم جواب بدید
- شربت ازیروسین۱۰۰
میخواستمبدونمشربتازیروسین۱۰۰چندسیسیبدمببچمیکسال سه ماهه وزنش۱۲کیلو
- درموردتبکودک
سلام آقای دکتر دختر 4سال و نیمه دارم سه روزه تب کرده باشیاف وشربت استامینوفن پایان میاد ولی دوباره برمیگرده دکتر بردم آمپول سفازولین زدش و شربت آزیترومایسین و شربت کو آموکسی کلاو داده ولی هنوز خوب نشده اسهال و استفراغم داره سه روزه خوب نشده چیکار کنم ممنون میشم بگین
- سلام وقت بخیر . من پسرم ۷ سالشه و ۲۵ کیلو وزنشه اشتباها یه دونه از قرص کلد استاپ رو بهش دادم ایا مشکلی برای پیش میاد؟
پسرم داره سرما میخوره و من به جای قرص خودش اشتباها قرس کلد استاپ رو یه دونه بهش دادم بعدش هر کاری کردیم بالا نیاورد ایا خطری براش داره . مرسی لطفا جواب بدید .
- گریه اطفال
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و دوماهشه چند ماهه خیلی گریه میکنه به گوشی وابسته است همش میگه با گوشی زنگ بزنم گوشی هم میدم دستش زنگ میزنه اما بازم گریه میکنه همش بهونه میگیره و گریه میکنه از سرش سی تی گرفتم خدا و شکر سالم بود چکار کنم اذیت میکنه خدا خیرتون بده راهنماییم کنید لطفا
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰ برای بچه ۳ساله
دخترم ۳سالشه و تب و سرفه و خلط داره،سفکسیم ۱۰۰ میخوام بدم چقد بدم ؟
- التهاب لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهشه که زود ب زود سرما میخوره تقریبا یک ماه پیش دچار تب شدید و سرفه و سرماخوردگی شد بردم دکتر بهش دارو داد بهتر شد ولی شبا نمیتوانست راحت بخوابه خروپف میکرد وخرخر بعد از خواب میپرید و ی شب دوباره تب کرد و دهن و زبانش لکه های سفید و گلوش و لوزه هاش قرمز شد دوباره بردم دکتر عمومی بود چون متخصص اطفال نیس گفت لوزه هاش دچار التهاب شدن و شربت آموکسی سلین ۱۲۵ و شربت گیاهی پدی کاف و قطره بینی وامپول برای کاهش التهاب لوزه هاش داد که بهتر شد چندشب راحت میخوابید و لی الان دوباره آبریزش بینی که بعضی وقتازرد رنگ میشه و ی کم سرفه و دوباره خرخر میکنه بینیش انگار گرفته نمیتونه راحت بخوابه میشه راهنمایی کنید چکار کنیم یا اینکه داروی مناسب چی بدم یا شربتی مناسب برای التهاب گلوش که دوباره همونجوری نشه با تشکر از شما دکتر عزیز
- عدم وزنگیردختر۱ساله
سلام دخترم ۱ساله است باوزن ۷و۶۰۰ وقد۷۶سانت وزن تولدش ۳ و۳۰۰بودولی بعدازتولدزردی وبعدشم کولیک تا۷ماهگی وبعدم دندون در۱۱ماهگی که بااسهال خونی وتب شدیدهمراه بودتقریبا"راه میره وکلماتی حرف میزنه ولی خیلی لاغره زینک سولفات ومولتی ویتامینم بهش میدم اشتهاش هم خوبه لطف کنیدراهنماییم کنیدکه چکارش کنم ممنون
- تیروئید
سلام دکترجان خداقوت پسرم سه سالشه اردیبهشت آزمایش تیروئید داد لب مرز بود بنظرتون چیکار کنم؟
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید خلط پشت گلو که نمیذاره بچم شبا بخوابه الان۵ ماهه از آلرژیه یا رفلاکس؟ امیدوار باشم کی خوب میشه؟ الان ۵ ماهه نخوابیدم البته اون اواسط خوب بود،بعد از سرماخوردگی ماه سوم دیگه اینجوری شد
- درمان عفونت سینوس درکودک۷ساله
- جوش صورت نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه لپ هاش خیلی جوش زده و قرمز شده چیکار کنم خوب شه چه پمادی استفاده کنم؟
- یبوست
سلام هنگام دفع مدفوع وقتی انگشتم رو به مقعدم میبرم تا خودم را تمیز کنم چیزی را احساس میکنم که اصلا شبیه مدفوع نیست آیا روده است؟ هنگامی که مدفوع سفت باشد این اتفاق می افتد راه درمان چیست؟ . بیوست و شقاق هم دارم که دارو مصرف میکنم
- استفراغ
سلام آقای دکتر بچه ۵ ساله دارم از اواسط شب دوبار حالش بهم خورد و میگه معده و دلش درد میکنه چه دارویی بدم؟ بعد چندروز عد بهبود باید ببرم دکتر؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام میخواستم بدونم واکسن هجده ماهگی تا کی مهلت داره که نزنم ؟
- آزمایش
سلام دکترپسرم یکسالشه برای مراقبت بردمش بهداشت وواکسن زدگفتن وزنشوهمه چیزش خوبه وزنش۸ماهودوهفته ۸۸کیلو۲۵۰گرم بودودریکسالگی۹۴۰۰بودوبقیه چیزاشم خوب بودوبهداشت براش آزمایش نوشتن وگفتن ببرآزمایش بده دکترواجبه این آزمایشوازش بگیرم؟این آزمایش مال چیه؟
- عفونت ادرای دختر سه ساله
سلام اقای دکتر خسته نباشید .دخترم سه سالشه.تقریبا یه ماه پیش لرز داشت .گاها شلوارش و خیس می کرد و بوی بد ادرار و سوزش و زردی ادرار داشت .بردیم بیمارستان و ازمایش دادیم چیزی نشون نداد.اما پزشک براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته بود .یه مدت خوب بود .الان میگه مثانم درد میکنه و بازم شلوارش و خیس میکنه .دوباره میتونم سفکسیم بدم ؟چیکار کنم .ممنون میشم کمکم کنید.
- رشد مو
سلام، دخترم۲۲ماهشه رشد موهاش اصلا خوب نیست کوتاه وخیلی کم پشته.قد وزنش خوبه ۱۲ کیلو داره چه شربتی بدم که موهاش رشد کنه وپرپشت بشه
- خوردن دستمال کاغذی و مداد دختر ۷ ساله
سلام خسته نباشید امروز از مدرسه دخترم زنگ زدن گفتن دوستاش میگن دستمال کاغذی و مداد میخوره ازش پرسیدن چرا گفته دوست دارم معلمش گفته باید ببرمش دکتر پدر میگه نمیخواد😥خیلی نگران شدم چیکار باید کنم لطفا راهنماییم کنین
- آزمایش عفونت ادراری
با سلام در طول مدتی که کودک آنتی بیوتیک سفکسیم ۱۰۰ مصرف می کند، می توان آزمایش عفونت ادراری از کودک گرفت؟ در غیر اینصورت تا چه مدتی پس از قطع مصرف آنتی بیوتیک می توان آزمایش گرفت؟

