Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت بالا آوردن شیر
سلام دخترم ۳ ماهشه تا بهش شیر میدم شیر بالا میاره چکاد کنم خیلی نگرانشم
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر يكماه بعداز مصرف پماد چشمي اگه دوباره قي كرد چه كاري بايد انجام داد؟
- ختنه
سلام آقای دکتر ، پسر من ۲۰ روزه اس و به روش سنتی ختنه شده ، دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته صبح و شب به مقدار یک سی سی ، میخواستم بدونم برای بچه ضرر نداره؟ چون شنیدم به نوزاد زیر یک ماه معمولا دارو نمیدن
- احتناق بینی
سلام فرزند من سه ماهه است تازگیا نمیدونم سرماخورده یانه. ابریزش بینی نداره ولی گاهی سرفه وعطسه میکنه. موقع نفس کشیدن مخصوصا زمانی که از خواب بیدارمیشه آدم فکر میکنه بینینش تاته پره چون صداداره. ولی جلوی بینی چیزی دیده نمیشه بااین حال من با اسپری ببینی و پوآر تا میتونم تمیزش میکنم ولی ته بینی هستش بیرون نمیاد چندبارهم زخم کردم دماغ بچه رو. به نظرتون باید ببرمش دکتر. احتمال داره ته بینیش مشکل داشته باشه. البته باامروز نزدیک دویاهفته است اینطوری شده. دراینکه بینیش پره ازچرکه شک ندارم ولی چرادیده نمیشه که بتونم تمیزش کنم
- سرماخوردگی نوزاد یک ساله
سلام دخترم یک سالشه و۸ کیلو وزن داره حدود یه مدت سرفه میکنه همراه با خواب وشب ها بیشتر میشه لطفا راهنمایی کنید چه دارویی بهتره
- موهای زاید
با سلام.دخترم ۴ ماهشه. پزشک برای رفع قرمزی پوست پماد دیپروکل تجویز کرد.میخواستم بدونم آیا استفاده از این پماد ممکنه باعث شود تا اطراف ناحیه تناسلی نوزاد مو رشد کند؟
- گرفتگی بینی
نوزاد سه ماهه ای دارم کهگرفتگی بینی دارد همرا ه با سرفه خیلی کم در زمان خواب حالت تهوع بهش دست میده وبا بغل کردن این حالت برطرف میشه قطره بینی هم استفاده میکنم،با ماساز دادن بینی چرک های سفید چسبناکی از بینی میاد نیازی به دارو هست؟ ممنون از لطف شما
- کارنکردن شکم نوزاد
- تب واسهال
باسلام پسرم ۴ماهشه ۳هفته پیش با علائم سرفه خس خس سینه یک شب بیمارستان اکبرمشهد بستری شد ازمایش ادرار وکشت خون خوب بود ازمایش خون عفونت داخل بدن نشون دادکه دارویه اموکسی کلاو به مدت یک هفته دکتر تجویز کرد دوباره بعد ۱۷روز فقط تب داشت به مدت ۳روز که ۴۰درجه هم رسیددوباره بیمارستان وازمایش عفونت نشون دادیه سرم بیمارستان وصل کرد تب قطع شد ومرخص شد الان بعد یه هفته دوباره تب واسهال داره چیکارکنم دکتر چه دارویی بدم عفونت ازبین بره ممنون میشم ازپاسخگوییتون
- آزمایش خون
سلام نوزاد۴۰روزای دارم که توازمایش خونش هموگلبین ۷،۷بوده گفتن گلبول سفیدخونش پایینه نوتروپنی داره میخواستم بپرسم خطرناکه یانه الان نوزادم دوماهشه حال عمومیش خیلی خوبه چیکارباید بکنم
- دل درد
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم دلش درد میگیره گرمیچرخارجی بدم چقدر بهش بدم ممنون میشم پاسخ بدید
- شیر نوزاد
سلام،یه سوال داشتم اگه وزن گیری نوزاد باشیر مادرخوبه،میشه بازم براش شیر کمکی گرفت؟براوقتایی که مادر بیرونه،کارداره پیش بچه نیست؟دوشیدن هممیدوشمامابرای تایمای کم، منظور من الان تایمای بیشتره مثلا چندساعت نباشم
- تغذیه نوزاد
سلام اقای دکتر ممنون از لطف بیکرانتون .میتونیم به بچه هشت ماهه تو سوپش قلم گاو بریزیم ؟
- کج شدن سر
سلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه یه مقدار خیلی کم سر سمت راستش بیرون زده چون از بچگی عادت داشت به چپ می خوابید و من به سختی گاهی به راست می خوابوندمش آیا اشکالی دارد؟ ؟؟خیلی ناراحتم از این پس اگر چند شب به راست بخوابونمش خوب میشه؟؟
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نوزادم با مرغ و سیب زمینی و هویج سوپ درست کردم صورت و بدنش دون دون قرمز شد خودم فکر میکنم گرمی کرده بخاطر سیب زمینی میشه شماراهنمایی بفرماید اگر گرمی باشه چکار کنم میشه سیب زمینی رو از سوپ حذف کرد نوزادم شش ماه و هفت روزشه باتشکر
- بوی پنیری مدفوع
سلام اقای دکتر بوی پنیری مدفوع شیرخوار ۴ماهه علتش چیه؟ وزنش ۸کیلو و بیشتر شیر مادر میخوره روزی یک شیشع شیرخشک میخوره حال عمومیشم خوبه
- کیپ بودن بینی
سلام آقای دکتر دختر ۵۴ روزه ای دارم الان دو روز است بینی اش کیپ است هر چقدر قطره بینی سدیم کلراید میزنم بهتر نشده در ضمن سینه اش خس خس میکند آیا سرما خورده است خواهش بگید چکار کنم ببخشید هفته آینده باید واکسن دو ماهگی بزند آیا این مشکل برای واکسیناسیون مشکل ساز است
- یبوست
سلام وقت بخیر دختر من پنج ماهشه و یبوست داره الان چهارروزه، گیگوز ۱ بهش میدم و تا الان دوبار در روز سوپرمینت باریج میدادم و تا وقتی میخورد مشکل مدفوع و شکمش خیلی خوب با قطره برطرف میشد ولی الان چهار روزه دچار یبوست شده چیکار کنم که مشکلش حل بشه
- جوش روی بینی
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهشه چند روزه خیلی روی بینی اش جوش زده و گاهی قرمزه گاهی نیست چیکارباید بکنم
- فخ فخ بینی
سلام نوزادم ۸روزشه بینیش فخ فخ میکنه صدا میده چه کنم؟ موقع دفع حالت زور میزنه طبیعیه؟؟؟ و دوبار درروز دفع داره

