Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی و عطسه
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم ۱۷ماه هست الان دو روزه موقع شیر خوردن و خوابیدن به پشت بینیش صدا میده انگار گرفتگی داره در طول روز هم چندتا عطسه میکنه به نظرتون چیکار کنم؟
- کودکان
کف پای نوزاد ۱۰ روزه سیاه میشه
- حمام کودک
سلام دکترجان ببخشید پسرم یک سال و سه ماه هست چندروز سرما خورده میشه ببرمش حمام
- ابله مرغان
سلام جناب اقای دکتر وقت شما به خیر . پسرم دوسال و سه ماه دارد. از بدو تولد تحت نظر شماست. ما ساکن رشت هستیم. اما خانوادم ساکن تهران هستند. چند هفته ی پیش خواهرزاده ی من آبله مرغان گرفت . و پدر مادر من منزل خواهرم رفت و امد داشتند. خال عمومی خواهرزادم خوب هست و زخم های ابله مرغانش در حال خشک شدن هستند. اکنون پدر مادر من قصد دارند که به رشت بیان منزل ما. آیا امکان دارد که پدر مادر من ناقل ویروس آبله مرغات باشند و به فرزند من منتقل کنند؟ پدر مادرم منتظر پاسخ شما میمانند تا شما پاسخ دهید و اجازه بدهید یک دنیا سپاس و قدردانی از عنایت شما
- نفخ کودک یک ساله
باسلام.دخترم ۱۴ ماهشه آلرژی غذایی داره و دارویی ضدتشنج مصرف میکنه..شیرخشک ببلاک ای آر از نوزادی میخوره.رفلاکس پنهان داره...شبا تو خواب با گریه بیدارمیشه زور میزنه تا باد شکمش خالی بشه.ب موادی که آلرژی داره نفخ میکنه و من نمیتونم بفهمم که چیا براش مضره چون ب همه چی آلرژی داره.یه داروی ضدنفخ میشه تجویز کنید برای کودک ۱۴ ماهه با وزن ۱۴ کیلو
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش
- بالابودن گلبول سفید علتش چیه
پسرمن ۲ سال ودوماهشه ی هفته پیش تب کرد وادرارمکررداشت بردیم دکتروبراش آزمایش ادارنوشت توآزمایش ادارش جلوی کتون دوتامثبت اومده بود بعدبردیم پیش متخصص آزمایش سی بی سی براش نوشت ک گلبول سفیدش ۳۷ هست میخوام بدونم این بالا بودن گلبول نشانه ی چی میتونه باشه
- ترشح بینی
آقای دکترسلام ازشماسوال شدکه ترشح بینی کودکم که بعضاایجادمیشه ممکنه مربوط به حساسیت باشه اگه اینطورباشه نیازبه اقدام خاصی هست؟واینکه ممکنه سرماخوردگی درون بدن بمونه دوسه ماه طول بکشه بعدعفونت گسترش پیداکنه
- اسم ویتامین
سلام اقای دکتر.دخترم ۳ سالشه باوزن ۱۴ کیلو..بی زحمت ازتون میخواستم یه ویتامین خوب که همه ویتامین داشته باشه معرفی کنید.واسش بگیرم .ممنونم
- کودکم کم اشتهاست
سلام ببخشید هم جور آزمایش براش انجام دادم خداروشکر هیچ مشکلی نداره اوایل که شیرخشک بیومیل پلاس 1 میخورد وزنش خوب بود بعد شش ماه که شماره 2 رو بهش دادم استپ وزنی گرفت الان میشه بهش بیومیل ساده شماره 1 بدم؟ چون بیومیل ساده نسبت به بیومیل پلاس چربتره بنظر شما کدوم بهترینه تو وزن گیری؟؟
- توروخدازودجپاب بدین تداخل دارویی
قطره پدیلاکت و زردی نوزاد تداخل دارد؟
- علت نفخ و یبوست
سلام خسته نباشید.اقای دکتر من پسر 1/5دارماز دو ماهگی نفخ داشت.شیر خشک اپتامیل پپتی میخورد و تا 9ماهکی دیگه گیرم نیومد الان شیر گیگوز میخوره هنوز نفخ ویبوست داره باید چیکارکنم,؟
- سلام وقت بخیر دخترم ۳ و ۶ ماه والان بیشتراز یک سال یبوست داره چطوری درمان کنم
یبوست دخترمون ۳سال و ۶ ماه چطوری درمان کنم
- آدزیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۲۴ماهشه طبق دستور شما تا امروز روزی یک سی سی قطره آدزیر میخوره همچنان همین روند را طی کنم و آدزیر بدم یا قطره دیگری پیشنهاد میکنید .ممنون
- شربت اشتهاآور
دخترم یکساله هست و وزنش ۸ کیلو هست میل به غذانداره همش شیرمادربخوره. ۱)شربت زینگامان و مینا جویس بهش بدم؟ ۲)شیرپاستوریزه شروع کنم بهش بدم؟ ۳)دختر اولم هم ۷ سالشه ۱۹ کیلو هست اشتها آوراهم تو سوال ۱ به بهش بدم؟
- فاویسم
پسرم 6سالش فاویسم داره دکتر برای عفونت گوش و گلو فارینات250داده با مونته لوکاست ضرر ندارد
- سلام مقدار مصرفی سفکسیم برای کودک دوسال و پنج ماه
دوز و مدت زمان دوز مصرفی سفکسیم برای کدوک دوسال و پنج ماه بل وزن ۱۹
- درمان اسهال نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکتر..پسرم۵روزه دیگه میرسه تو۳ماهگی..این۳روزه اسهال آبکی گرفته حتی پاهاش سوختن..توروخدا یه راهحل خوب بدیدچکارکنم
- تب دخترم
سلام وقتتون بخیر،دخترم ۸ سالشه ۲۲ کیلو وزنش،تبش بالاست ساعت ۸ شربت استامینوفن دادم ولی پایین نمیاد،سردردم هست چی بدم بهش تبش بیاد پایین؟
- سلام دخترم دوسال نه ماه هست تب بالا داره
تب ۴۰درجه داره بهش ایبوپروفن دادم و پاشویه اومد پایین دوباره صبح تب داشت بردم دکتر بهش پلارژین کیدز داد و شیاف ولی الان دوباره تب داره ۳۹درجه دکتر گفت هر شیش ساعت بهش شربت ایبوپروفن بده ولی دخترم دقیقا هر چهار ساعت تب بالا میکنه موردی نداره چهار ساعتی بدم شربت ؟ایا نیاز نیست بهش آزیترومایسین بدم ؟وزنش ۱۷کیلو

