Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سن قطع شیرخشک
سلام. دختر 18 ماهه دارم. وزنش مقداری کم بود دکتر گفت شیرخشک رو قطع کنم تا با غذا خوردن بیشتر وزن بگیره.درسته در این سن شیرخشک رو قطع کنم؟ بجاش میتونم شیر پاستوریزه بدم یا کلا شیر رو قطع کنم
- مصرف شربت ایبو پروفن
سلام اقای دکتر، من ۲روز پیش اومدم پسرم ویزیت شد شما برای تب بالاش، شیاف دادین و قطره استامینوفن، ولی شبا همچنان تب داره، یکسره بالا سرش بیدارم، شربت ابوپروفن خریدم میخوام بدم بهش،هر چند ساعت بدم؟ ۱۳کیلو چقد باید بدم؟ الان تبش ۳۷/۹
- سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر،دخترم سه روزه تب داره،با گرفتگی بینی وآبریزش وسرفه،بردم دکتر فقط شربت سرماخوردگی دادن بای شربت گیاهی،ازدیروز خلط داره ک وقتی میده بیرون سبزه،ابریزش وگرفتگی بینیش بهتره،ولی تب ب محض ازبین رفتن اثر بروفن شروع میشه،انتی بیوتیک لازم نداره؟دکترش گفتن نه
- زردی کف پا
- ویتامین
سلام وقتتون بخیر به بچه ۵ساله میتونم تقویتی شربت ایمیونس بدم؟ اگه آره مقدار مصرفش چقدر باید باشه
- معده
سلام پسرم ۳۳ روز داره از اول تولد بینی گرفته هست مثل سرماخورده از چند روز هم دهانش مزه مزه میده مثلی چیزی داخل دهانش هست و میخوره خیلی بی قراری میکنه و خودش به داخل جمع میکنه کولیک هن داره دارو مصرف میکنه ایا مزمزه کردن دهانش نشانه رفلاکس هست ؟
- مولتی ویتامین در شیر
سلام. بچه ام اصلا مولتی ویتامین رو نمیخوره. بیست ماهشه. شیرخشک میخوره. میشه بریزم تو شیرش؟
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر، وقت شما بخیر، غذای کمکی برای کودک ۶ ماهه حداکثر تا چند قاشق باید باشه؟
- اسهال
پسرم ۱۵ ماهشه چهارروزه اسهال داره روزی ۸بارزردرنگ وبوی بدی هم داره
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- رفلکس
کودک ۱سالو ۱۶ روز دارم ۹ ماهگی رفلکس گرفت بردمش دکتر امپدازول و شربت داد تا ۱ماه خوب بود ولی بعد ۱۱ماهگی رفلکسش پنهان شد الان که ۱سالشه پنهانه فقط صبح ها پنهان داره ولی امروز شیراورد یکم اورد بالا
- شربت
سلام میخاستم بدونم شربت های مثل زینک سولفات .کیندر.سانستول که یه مکمل غذایی هستند رو چه مدت باید مصرف کرد؟ایا مصرف زیاد انها مسکلی دارد؟
- سلام پسرم با استامینوفن تبش پایین نیومد دکتر گفته بروفن بدم مشکلی نیست؟
- پوست
کودکم ۸ ماهشه کنار گوشه لب اون هر دو طرف صورتش دوتا چیز اندازه نخود داره ی کم حالت بر جستگی داره و نسبت ب بقیه پوستش بعضی موقع ها سفید تره نگرانم برا این...هر موقع میخنده پیداست
- عفونت گلو نوزاد
سلام من نوزاد دوماه ونیم دارم سرفه و گلو درد داره با سرفه کردن درد میگیره گلوش میشه چرک خشک کن بهم معرفی کنید
- کوریزان
سلام.وقت بخیر.برای واکسن ۱۸ ماهگی میتونم شربت کوریزان به بچه بدم؟۱۱.۵ وزنشه چقدر باید بدم از دارو؟
- سرفه
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم حدودا پنج سال و نیمه هست از پنج شنبه کمی بیحالی داشت و شب دچار تب شد شربت استامینوفن شروع کردم شش ساعته بهش میدم سرفه هم داره سیموسپان براش گرفتم 3سی سی هشت ساعته میدم ولی امروز سرفه ش زیادتر شده و این که تب و بیحالیش هم کنار شده اما همچنان خوب نشده تبش سه روز کامل نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- تب.
سلام پسر19ماهه ای دارم از ظهر تب داره از 38.5بوده کم وزیاد میشه البته یک مرتبه پاراکید بهش دادم. اماهمچنان تب 37و38میشه و هیچ چیزی نمیخوره بجزشیرمادر ومرتب ادرار میکند وبدبو ورنگ پریدگی دارد ایا بدلیل دندان های اسیابی است؟ ولی دندان های قبلی را تب نکرده بود!بایدچکارکنم؟؟ میتونم هر6ساعت شربت ابوپروفن بجای استامینوفن پاراکید بدهم؟ چه مقدار؟؟ لطفا کمکم کنید
- نفخ کودک
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماه و نیمشه، چند وقته ببخشید نفخ داره. غذای خاصی بهش ندادم غذاهایی قبلا میخورد خودمم همینطور. ممنون از وقتی که میذارین
- عفونت چشم وسرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر من پسرم دو ساله هست سرما خورده سرفه و عطسه داره شبا که میخابه انگار تو گلوش خلط داره و خر خر میکنه از دماغشم ترشح سبز رنگ میاد و از چشماش هم ترشح سبز میاد صبح که پامیشه چشاش میچسبه به هم با کلی ترشح سبز و چشاش قرمز میشه و همش چشاشو میماله من چه دارویی واسه چشماش و سرماخوردگیش استفاده کنم خیلی ممنونم

