Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوش درد
سلام. پسرم ۲سال و دوماهشه. دوشبه همش گریه میکنه و باید بغلم بگیرمو راه ببرمش بازم آروم نمیشه، بخاطر کرونا همسرم نمیزاره ببرم دکتر. ممکنه گوشش درد کنه؟ چه دارویی میتونم بهش بدم؟
- پسرم ۴ونیم سن داره گلوش عفونت داشت بردمش دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش داده الان میگه حالم بده رنگ وروش هم زرد هست چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک ۲۲کیلویی
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۶ سال و نیم با وزن ۲۲ کیلو
- افتادن ناخن خود ب خود دست و پا
سلام ببخشید دکتر ناخن دست و پا ی دخترم خود ب خود میوفته علتش چیه؟؟دخترم ۷سالشه.
- گرفتگی بینی و سرفه
سلام و خسته نباشید. پسرم سه سال و دو ماهشه. وزنش ۱۳ کیلو. الان یک هفته هست که آبریزش بینی و گرفتگی بینی داشت. بینیش صدا میداد و وقتی میخواست بخوابه انگار راه تنفسیش بسته هست. شربت کوریزان میدادم ولی خوب نشد. امشب یه بستنی خورد. نصفه شب تو خواب خیلی سرفه میکرد. از سرفه استفراغش گرفت یکم بالا اورد. چیکار کنم؟
- قطره چشم
باسلام، آقای دکتر برای ضد عفونی کردن چشم بچه ۱۰ ساله میتوان از قطره اشک" تیر _آی " استفاده کنم ؟ چون تو خونه داریم این قطره رو میپرسم.
- دارو
سلام کودک من شش ساله است دکتر سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده وزنشم ۲۰ کیلو هست چند سی سی باید شربت بدم ممنون
- پا درد
سلام وقت بخیر. پسرم دو سال و ده ماهشه. چند روزی هست هر چند وقت در روز میگه پام درد میکنه. همش در حال جنب و جوشه بعداز ظهرها هم اصلا نمیخوابه. چیکار کنم؟ ازمایش لازم داره؟
- شیرخشک الرژی
باسلام،دخترمن یک سال و یک ماهشه،الرژی و رفلاکس داره.از بدو تولد شیرخشک ای آر مصرف کرده..دکترببلاک اچ آ تجویز کرد اسهال شد قطع کردم،،میتونم شیرخشک آپتامیل پیتی جونیور براش بخرم؟برای یک سال مناسبه؟شما چه شیرخشکی پیشنهاد میدید برای کودک یک ساله رفلاکسی و الرژی؟
- مصرف داروی فارمنتین لی اس۶۴۳
من دختر سرما خورده و سرفه های خلطی دارد که یکم سبز است البته تب ندارد آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک است وزنش هم ۳۰ کیلو است
- با سلام مقدار شربت ازیترومایسین ۲۰۰ برای دختر چهار ساله که پانزده کیلو گرم وزن داره چقدر هست؟
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
باسلام.کودک دوساله باعلایم خس خس سینه وگلودرد دارم.دکترآزیترومایسین 200داده.وزنش ده کیلوعه.چه مقداردرروزبایدشربت بدم
- سیپروهپتادین
دختر من 7 سال کامل دارد ک وزن او 20.800 است و خوراک خیلی کمی دارد و تحرک زیاد اگر به او سیپرو هپتادین بدهم مشکلی پیش نمی آید
- بی اشتهایی
باسلام آقای دکترپسر۵ساله ای دارم۱۵کیلووزنش اشتهانداره غذاکم میخوره ممنون میشم راهنمایی کنید
- شربت سفیکسیم
سلام آقای دکتر وقت بخیر دختر 2.5 ساله دارم دوز مصرفی شربت سفیکسیم 100 هر 12 ساعت چقدر میشه؟ ۱۲ کیلو هست
- قندخون درکودکان
سلام پسرم ۴سال شش ماه داره قندقبل ناشتا ۱۱۲وبعدناشتا ۱۲۰ایا قندخونش بالااست ممنونم
- گلو ووو
سلام من بچم 7ماهشه خودم گلوم درد میکنه سرما خوردم میشه قرص آزیترو مایسین با سیتریزین بخورم
- پدی کلد
سلام خسته نباشید. ببخشید شربت پدی کلد برای بچه ۲ ساله با ۱۱ کیلو وزن چند سی سی باید استفاده بشه؟
- مصرف قطره میم
باسلام آقای دکتر پسرم یکسال و نیم هستن که قطره مولتی ویتامین و آهن میم رو بهش میدادیم تا اینکه الان متوجه شدیم دندونهاش از آهن رنگ گرفتن و بخاطر همین دیگه هر روز بهش نمیدیم و یه روز در میون داریم میدیم بنظرتون مشکلی براش پیش نمیاد از لحاظ ویتامین و آهن؟؟و راهکار کدر نشدن دندوناش هنگام استفاده از آهن چیه؟؟ممنون میشم
- چرک گلوکودک۸ماهه
باسلام کودک من۸ماهشه گلوش چرک کرده آیامیتونم بهش آنتی بیوتیک بدم؟

