Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفازولین برای کودک زیر دوسال
سلام آقای دکتر خسته نباشید.پسر من حدود پانزده ماهه هست.دم دمای صبح بینیش بدجور کیپ میشه.دکتر براش گفته خشکی بینی و نفازولین تجویز کرده اما تو بروشور قطره عوارض جانبی وحشتناکی راجع بهش نوشته و نوشته زیر دوازده سال تجویز توصیه نمیشه.ایا مصرف نفازولین تو این سن محازه؟ آخه نوشته اغما از جمله عوارضش هست و من میترسم استفاده کنم.
- دوز شربت پاراکید
سلام پسرم ۴ سالشه و تب داره شربت پاراکید چند سی سی بدم؟
- سلام پسرم یک سالشه تب داره با سرفه سفکسیم 100گرفتم براش ده کیلوه نمیدونم چقدر از شربت بدم یخوره
سلام یه پسر یک ساله دارم ده کیلوه از دیشب تب داره و سرفه از داروخانه شربت سفکسیم 100گرفتم براش چقدر بهش بدم از دارو
- سفیدی سینه کودک ۵ ساله
سلام خواهر من حدودا ۱ سال و نیمه که یکی از سینه هاش سفیده و این سفیدی از بین نمیره اخیرا متوجه یکم متورم بودن همون سینه شدیم ،اکثر مواقع از درد پا رنج میبره ،و همچنین یک هفته ای میشه که پاهاش دونه های میزنه که شبیه به تاول هستن و اطرافشون میخاره آیا این علائم ممکنه به هم مربوط باشن و نشونه ی چه بیماری ممکنه باشن ؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام شربت سفکسیم 100برای بچه ام نوشته به خاطر عفونت ادرار باید چند روز مصرف کنه
سلام شربت سفکسیم 100برا بچه ام نوشته عفونت ادراری داره چند روز باید مصرف کنه
- کپسول امپرازول
سلام، آقای دکتر کپسول امپرازول ۱۰ برای بازگشت اسید معده به کودک ۸ و نیم ساله با وزن ۴۳ کیلو روزی چند عدد است؟
- سرفه خلط دار
سلام دخترم یک هفته سرما خورده همش سرفه خلط دار داره دکتر هم رفته دارو انتی بیوتیک هم خورده ولی هنوز سرفه خلط دار داره الان بهتره ولی سرفه داره هر چی دارو گیاهی هم بوده دادم دیگه نمی دونم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- کتوتیفن
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سال و ۷ ماهه ۱۸ کیلو سرفه میکنه دکتر کلاریترومایسین و کتوتیفن داده بعد در دستور کلاریترومایسین نوشته ۴ ساعت با کتوتیفن فاصله داشته باشه من نمیتونم ساعتشا تنظیم کنم گفته کتوتیفن هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی میشه ۱ بار در روز ۶ سی سی بدم. نئوتادین و مونته لوکاست هم میدم
- عفونت ریه وآلرژی
سلام خسته نباشید پسرم دوسال ونیمشه الان ۸ماه هست که نیمه های شب که میشه باسرفه های شدید ومداوم ازخواب بیدارمیشه سرفه هاش همراه با استفراغ هست زمانی که استفراغ میکنه سرفه هاش هم بند میاد به چندتامتخصص اطفال مراجعه کردم همشون تشخیصشون عفونت ریه وآلرژی بوده دارو تجویز کردن حتی بستری هم شده عکس از ریه وآزمایش هم انجام دادن اما نتیجه ای نگرفتم همچنان سرفه داره ممنون میشم راهنمایی کنید که مشکل چیه
- طریقه مصرف آزیترومایسینو ۲۰۰ برای کودک ۳ساله باوزن ۲۳
طریقه مصرف ازیترو برای کودک ۳ساله با وزن ۱۴ کیلو
- میزان شربت سفیکسیم ۱۰۰برای وزن ۱۱کیل
میزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک ۱۱کیلووزن دارد
- فاویسم
سلام دخترم یکسال و چهارماهشه، فاویسمی هست، برای خشک شدن خلط سینه ،چه دارویی تجویز میکنید ؟؟؟
ممنون میشوم راهنمایی کنید ، - غذا
سلام اقای دکتر بچم ۱۴ماهشه، خیلی خوب غذا میخورد الان چند روزه نمیخوره، گشنه میمونه بعدش یا شیرخشک میخواد یا خودم مجبور میشم شیرخشک بدم.ممنون میشم راهنمایی کنید یلدا پیشاپیش مبارک امیدوارم
- اسهال
دخترم ۲سال ونیمش بود اسهال خونی شد دکتر یک سرم سدیم کلراید داد بعد گفت باید برید آزمایش امابعد دو روز اسهالش خوب شد ایا احتیاج یه آزمایش یا چیز دیگه ای هنوز هست؟
- رشدمو
سلام آقای دکتر دخترم 17ماهشه موهاش خیلی کم پوش هستش و موهای ریزش هنوزبزرگ نشده موهاش خیلی با فاصله هستش خیلی ديررشد میکنه ممنون
- التهاب گلو
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهه معاینه شده گلوش خیلی التهاب داره چه دارویی بدم بهتر بشه ممنون؟؟ آیا چرک خشک کن نیازه؟؟
- قطره آهن فروزومال
سلام آقای دکتر قطره فروزومال وانیلی به بچه هامون یبوست نمیده؟ چون آیروفیکس دادم بدجور یبوست شده.
- تغییرشیرخشک
سلام آقای دگتر پسر سه ماهه دارم . شیر ببلاک1 استفاده میکنه شیرخشک رو چندروزه سخت میخوره و اینکه مقعدش کمی زبر شده و سفیدک زده دکتر پوست بردم گفت درماتیت پوشته میخوام بدونم بنظرتون شیرخشکش رو تغییر بدم؟چه شیری بخرم؟
- آلرژی دارویی
سلام آقای دکتر پسرم ۳.۵سالشه متاسفانه سرما خورد بهش شربت سفکسیم دادم دکتر داروخونه گف هر ۸ساعت۵سیسی بده ک بعد از سه بار دادن پسرم دچار کهیر و خارش شدید شد مخصوصا در قسمت جلو و پشت شکمش مدام میکه میخاره من بعد از سه بار دارو رو قط کردم آکا الان دارم دیوونه میشم هنوز بعد از یک روز خوب نشده و خارش داره شربت حساسیت هم ۲دوز دادم ولی بهتر نشده چی بدم بهش آقای دکتر کمکم کنین🙏🙏🙏
- خارش انگشتان پا و دست کودک
سلام دخترم ۲۶ ماهه هست دو هفته هست آخر شب ها و صبح زود دچار خارش کف دست و انگشتان پا میشه. هیچ گونه قارچ و عفونتی هم قابل مشاهده نداره. چکار کنم برای درمانش

