Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا به کودک
سلام کودکی دارم که سه ماه دارد به پروتئین حیوانی و شیرگاو حساسیت دارد و هر نوع شیرخشکی هم امتحان کردیم بهش نساخت آیا میتونم بهش لعاب برنج بدم شما چی پیشنهاد میکنید با تشکر
- سرفههای خشک نوزاد
باسلام دخترم پنج ماهش هست الان یک هفته هست موقع خواب همش سرفههای خشک داره شهرستان ماهم دکتر اطفال نداره ممنون میشم راهنمایی کنید نگرانم
- سرماخوردگی نوزاد ۱۲ روزه
سلام پسرم الان یک هفته اس سرفه میکنه عطسه هم میکنه ولی وقتی خوابه بازم دوسه بار سرفه میکنه آیا سرما خورده ولی تب نداره شیرش رو هم میخوره فقط شکم درد داره زور زیاد میزنه بعضی موقع هم بالا میاره
- سلام نوزاد
سه ماه هست دوهفته هست که اسهال شده هرچی شیرمادریاشیرخشک میخوره هم بالامیاره هم اسهال شده چیکارکنم
- شربت
سلام دکتربرای پسرم که۸ماهشه شربت زینک سولفات تجویزکرده واصح ننوشته که چقدربهش بدم بعدش دکترمن بایدقطره مولتی ویتامین وآهنشم ادامه بدم وقتی شربت زینک سولفات بهش میدم؟
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه
- زردی نوازاد
ببخشید من سوالم دیروز کامل ننوشته بودم.من دخترم ۳۴ روزش هست.هفت روزگی متخصص بردم واسه زردی که دکتر گفتن زردی خیلی کمی دارن احتیاجی به دارو نداره وداروی ندادن.اماکم کم به نظرم زردیش پیشرفت کرد .البته ارهاش خون خودم منفی هست قطره بیلی ناستر هم برایش مصرف کردم..دفعات ادار دخترم هم زیاد هست .والبته در روز ۱۰تا۱۲شاید هم بیشتر بهش شیر میدم ومیخوره طوری که بالا میاره مثل پنیرک..الته آروغش هم میگیرم.خیلی نگرانم واسه زردیش.ایازردی نوزادبه تغذیه مادر هم بستگی داره یانه
- لک سیاه
سلام اقای دکتر. نوزادم سی و ش روزه هست. قسمت بالای مقعد زیر استخوان دنبالچه یه لک سیاه رنگ هست که روش تعدادی موی سیاه زبر بلند هست. این چه عارضه ای هست ؟
- استفراغ
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو خدمت شما آقای دکتر ببخشید آقای دکتر دخترم یک سال و دو ماه دارد از صبح امروز هر چیزی که میخورد بالا می آورد دکتر هم بردم شربت دمیترون و پودر او آر اس دادند اما به محض مصرف شربت اون را نیز بالا آورد و بشدت بی قرار است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید چکار کنم خیلی از کم آبی بدن میترسم راستی اسهال نیست و گوشش هم عفونت دارد و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است
- سلام اقای دکتر نوزاد4ماهه دارم شدیدا گریه میکنه نمیدونم کولیک هست یان هرکار. میکنم آروم نمیشه
- واکسن
سلام اقای دکتر من پسرم اسهال استفراغ داشت بیمارستان بستری شد واکسن۴ماهیگش عقب افتاده نزدیک۲۰روز یکمی شل مدفوش میخواستم بپرسم میتونه بزنه۴ماهیگیو یان چون دیگ نزدیک۵ماه داره میش
- خون درمدفوعنوزاد
سلام دخترم 3ماهو 12روزشه تقریبا دوماه داخله مدفوعش خون هست ازامیش گرفتم دکتر گفت مشکلی نداره دوماه رژیم غذای گذاشته کلا لبنیات و حبوبات نخوردم شیره خودمو میخوره ولی بازم هیچ تغیری نکرده اصلا درد شکم یا کم اشتهایی یا بدخلقی نداره نداره داروهم فقت مولتی ویتامین خورده لتفا کمکم کنید نگرانشم
- وزن کم
باسلام نوزاد دختر ۱۰ماه من باوزن۶۴۰۰و وزن تولد ۲۶۰۰دارم.تمام ازمایشات ادرار ومدفوع خون وتست عرق و...انجام شده مشکل خاصی نداشته اماوزن گیری کتد وپایینی دارد.چ کنم
- واکسن یکسالگی
سلام اقای دکتروقت شمابخیر پسر یک روزک سرماخورده عطسه ابریزش وکمی سرفه داره دوشنبه واکسن یکسالگیشه چیکارکنم بمونم کامل خوب بشه یامشگلی نیس؟
- نگرفتن شیشه شیر
سلام اقای دکتر دخترم دو ماه و ۱۴ روزشه وزنش کمه شیشه شیر نمیگیره که شیر خشک بهش بدم دارم دیوونه میشم نمیدونم چکار کنم.طعم شیر خشک هم دوس نداره سر شیشه شیر میزارم دهنش عوقش میکنه و حالت تهوع میگیره
- تداخل قطره
سلام دخترم هفت ماه و نیمشه دکترش بش شربت زینک پلاس یوروویتال داده روزی 2/5سی سی .مرکز بهداشت بش قطره ویتامیکس، خوردن این دو باهم در روز اشکالی نداره . اخه هردو تقریبا ویتامین های مشابه بهم دارن
- دندان درآوردن
سلام جواب سوال شما دخترم ٥ ماهه ميباشد هرچيزي سمتش باشه دهنش رو باز ميكنه ببره سمت دهانش و دستاش رو مشت ميكنه دهنش ولي تب و اسهال نداره و حالش هم خوبه وشيرهم ميخوره احتمال داره دندون دربياره از كجا بفهمم
- عارضه اسهال بعد از مصرف شربت فارمنتین ۴۵۷ در نوزاد ۷ ماهه
دخترم ۷ ماهه و وزن ۷/۵کیلوبه علت عفونت گوش با علائم تب براش فارمنتین ۴۵۷ دوبار در روز ۴ سی سی تجویز کردن بعد از اولین دوز مصرف دچار اسهال آبکی شده به نظرتون دوز دارو براش زیاد نیست؟دارو رو قطع کنم دیگه تب نداره
- شیر خشک
سلام خسته نباشید اقای دکتر امیرعباس فرد که شیر نان براش گذاشین بعد بخاطر اسهال که بستری شد ببلاک ال اف میخورد الان دوهفتس ببلاک ندارم بیومل ال اف که فاقد گلوتن.بادام زمینی .ساکادر و فروکتوز هس رو پیدا کردم میتونم اینو بحا اون بدم اینم برا اسهالش خوبه و اینکه دندونم داره درمیاره .....تنتون همیشه سلامت باشه اقای دکتر
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچم شش ماهشه شیر خشک پپتی۲ میخوره الان دیگ پیدا نمیشه ممنون میشم بگین چی میتونه بجای پپتی بخوره

