Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودکان
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هشت سالشه نه روز تب کردبهش پنی سلین زدن سه روزتبش قطع شد الان بعد سه روز دوباره تبش شروع شد ازمایش خون هم دادعفونت نداشت ریه اش هم چک کردن مشکلی نداشت میشه بگین من چیکار کنم براش کجا برم چه ازمایش ودارویی لازمه خدا خیرتون بده بدون منت جواب منو همه کسایی که تو سایت هستن همیشه دادید
- تب و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر عزیز دخترم پنج سالو نیمش ۱۸/۵وزنش اقای دکتر از پریروز ظهر که میشه سه شنبه به علت همین تب و سرفه بردمش دکتر بهش سفیکسیم ۲۰۰داد که روزی ۴/۵سی سی بدمش و شربت بنفشه و سرماخورذگی کوریزان ولی آزیترو ۲۰۰هیچ جا نبود ازیترو ۱۰۰گرفتم که دکتر گفت بهش روز اول ۹سی یی بده چهار روز دیگه پنج سی سی لده روزی امروز روز دوم آزیترو ۱۰۰بوده که دادمش ولی هنوز این تب داره که ۳۷/۶بود با استا کنترلش کردم ولی سوالم اینه که این آزیترو ۱۰۰مناسب دوزش براش همینقدر باید بدمش بینیشم شبی کیپ میشه نمیدونم چه قطره ای باید بریزم برای کیپی بینیش ممنون برام بگین جواب سوالمو خیلی نگرانم بعنی این آزیترو اثر نکرده که امروز که روز دوم دادن ازیترو بوده هنوزم تب میکنه خیلی استرس دارم ۱۰اسفند داروشو شروع کردم که میشه سه شنبه امروزم پنج شنبه ۱۲اسفند تا کی صبر کنم که اگه بهتر نشد دوباره ببرمش دکتر معاینه
- اکوژن ریه
درسلامت جنین دوم اکوژن ریه به ابعاد ۱۰در۱۶میلیمتردرقسمت تحتانی ریه تشخیص داده شد سلفری دادیم خوب بود اگه تا پایان بارداری جذب نشود چه اتفاقی می افتد چیز مهمیه ممنون میشم جواب بدین
- سلام من دخترم بهش شیر خشک سوپرامیل میدم ۱۰ ماهش ولی خیلی لاغره وزنش ۷ کیلوی
سلام
- سلام پسرمن دوماه وهشت روزه هستش یکمی سرما خورده بردم دکتر ولی یادم رفت به دکتر بگم که بچه ام فاویسم داره براش شربت آزیروسین100 نوشته وقطره کولیک ایز براش ضررنداره ممنون میشم اگه پاسخ بدین
توضیح دادم بچه ام 68روزه هستش فاویسم داره دارو آزیروسین100 وقطره کولیک ایز براش خوبه
- سلام شیاف برای بچه یک ساله خوب است
سلام شیاف برای بچه یک ساله خوب است خیلی تپ داره
- كم كاري تيروئيد
بچه ي يك ماهه اي دارم كه باتوجه به آزمايشهايي كه گرفته شده مشخص شده كم كاري تيروئيد دارد آزمايش اول و دوم ٥ بوده و آزمايش سوم به ٨.٢ رسيده آيا با درمان و قرص خوردن حل ميشه؟؟ تا چه زماني طول خواهد كشيد؟؟
- سرفه کودک
باسلام بچم1سال ونیمشه هم آبریزش بینی داره هم خیلی سرفه میکنه شربت نوریزمیشه بدمش
- راجبع شربت زینگ
شربت زینگ برای کودک ۱۸ ماهه خوبه اگا بله در طول روز کی بخوره بهتره؟؟
- سلام خسته نباشید یه دختر۲ماو۱۸ روزه دارم یه هفته یوبوست داره رنگ صورتش هم عوص میشه مشکلش چی ممنون
- باتری
سلام الان دوروز گذشته مشکلی نداشته بازم باید مراجعه کنم به متخصص گوارش الان پنجشنبه جای مطب باز نیست
- ایا اسپری بینی نورمونیکس واس نوزاد۴ماهه ضررداره؟
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- بلوغ زودرس
دخترم۸ساله است همه علایم بلوغ داره قرص زینک پلاس براش خوبه یانه
- قطره اهن
سلام، دخترم ۲ نمونه قطره آهن (سیدرال و لیپوزفر) رو استفاده کرده ، وقتی قطره آهن میریزه دور دهنش ، اون ناحیه قرمز میشه؟دلیل بر آلرژی و حساسیت هست؟باید نمونه ی دیگه استفاده بشه؟
- سلام
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر فقط خواستم روزتون رو تبریک بگم و امیدوارم همیشه سلامت باشید و تشکر دارم بابت اینکه هر زمان سوالی پرسیدم با حوصله جواب دادین.سپاس
- دیکلوفناک برای فاویسم
سلام پسرم سه سالشه فاویسم داره امابخاطر تب شدید دکتربراش شیاف دیکلوناک تجویز کرد ضرردارد؟
- تیروئید نوزاد
سلام و خسته نباشید،،نتیجه غربالگری تیرویید پسرم مشکلی نداشت،ولی آزمایش یکسالی که داد کمی نتیجهاش مشکل داشت ،دکترش گفت نیازی به قرص نیست، ولی بهتره با یک متخصص غدد اطفال مشورت کنم ،خواستم نظر شما رو هم بدونم Tsh=0.27 T3=1.61 T4=8.00 Ft4=1.99 T4,t3 تو رنج نرمال هستن Tsh مقداری کمه
- پسرم هفت سالم یهو رنگ وروش زرد میشه حالت بیهوشی میگیره
- قرمزی مقعد
سلام آقای دکتر دو روز هست که مقعد پسرم خیلی قرمزه و وقتی تمیز میکنم اذیت میشه باید چیکارکنم ؟پسرم 1/5هست

