Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شب ادراری و تکرر ادرار
دختر دو سال نیم هستش وشب ادراری وتکر ادر دارد یعنی ادرار خود را به چهار یا پنچ بار انجام میدهد کلن نمیگه که ادرار دار انگار حس نمیکنه یهوی خودش خیس میکنه
- سلام دو قلوی دختر سه ماهه دارم از نظر وزن و قد کم رشد میکنن و شیر خشکی هستن دکتر شیر خشک بیو میل آی آر نوشت و شربت زینک سولفات الان میگن تو این سن زینک گلوکونات بخورن به نظرتون چی بدم در ضمن استفراغ شدید داشتن اگه دارو داد و الان شکر خدا خوبن
- مصرف مولتی ویتامین
سلام. پسرم 8روز هست ابله مرغان گرفته میتونم بهش لیکو زینک و ایمیونس بدم؟؟ ممنوو
- شیرخشک
دختریک سال وچهارماهشه رفلاکس داره شیر آپتامیل پپتی جونیور میخوره ولی الان پیدا نمیشه چه شیری میتونم جایگزینش کنم
- زردی
با سلام پسر من الان یک ماه دارد و زردیش۱۲/۵است ایا مشکلی هست و چیکار کنم کـ کم شه
- تب خفیف و آبریزش بینی خلطی
با سلام پسر من ۳ سال و نیمش هست چند روزی درگیر آبریزش بینی خلطی بودیم ولی با وجود مصرف سیتریزین خوب نشد حالا بعد از گذشت چند روز تب خفیف شروع شده به نظرتون چه شربتی و با چه دوز مصرفی بهش بدم وزنش هم ۱۶ کیلو هست
- شربت
سلام دخترم سرفه های خشک میکنه شربت پلارژین رو هر ۶ ساعت میتونم بدم؟؟۵سالو ۵ماهشه
- كم كاري تيروئيد
بچه ي يك ماهه اي دارم كه باتوجه به آزمايشهايي كه گرفته شده مشخص شده كم كاري تيروئيد دارد آزمايش اول و دوم ٥ بوده و آزمايش سوم به ٨.٢ رسيده آيا با درمان و قرص خوردن حل ميشه؟؟ تا چه زماني طول خواهد كشيد؟؟
- عفونت
سلام دخترم یکسالشه چندروزه از روی لباس آلتشو میگیره ممکنه عفونت داشته باشه؟میتونم بهش شربت لوپراکس ۱۰۰ بدم؟
- دور سر نوزاد
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر خسته نباشید نوازادم در موقع تولد وزنش2800 بعدش بخاطر زردی 1 روز بستری بعدش شد 2500 و دور سر 33 و قد 47 بدنیا اومده بود الان که واکسن 4ماهگیشو زدیم وزنش 5900 و قد 62 و دور سر 39 که بهداشت گفت سرش رشد نکرده و 2 هفته پیشم بردیمش دکتر گفت که ملاج سرش تا الان باید یکم بسته میشد خیلی بازه هنوز جای نگرانی هس آقای دکتر
- هیدرونفروز کلیه نوزاد
سلام وقت بخیر، در زمان بارداری هیدرونفروز هردو کلیه جنین تشخیص داده شد، حدودا ۱۲ روز بعد زایمان از دخترم سونوگرافی گرفتیم فقط در سمت چپ fullness به قطر ۵mm دیده شد، آیا این باعث احساس درد در نوزاد هست یا خیر؟ امکانش هست که در سمت چپ هم رفع بشه؟چه اقدامی باید انجام داد؟
- دونه دونه شدن بدن ودست و پاها بچه
سلام یه دختر ده ماهه دارم وپسر هشت ساله پسرم کف دست وپاهاش دونه دپنه خیلی ریز شده با خارش شدید دخترم کل بدنش داخل دهانش هم زده سر بعضی از دونه ها اب داره دلیلش چیه گلودرد هم دترن همراه با یه شب تب
- معرفی شیر خشک
آقای دکتر من شاغل هستم و مجبورم از شیر خشک استفاده کنم بچم بعلت رفلاکس وزن گیری کندی داشت تا الان شیز پی دی اف و شیر مادر خورده از یکسالگی به بعد چه شیر خشکی بدم وزن گیری خوبی داشته باشه ؟خواهش می کنم معرفی کنید
- صدای خرخر
سلام آقای دکتر ممنون که وقت میذارید و پاسخ می دید نوزادم از لحظه دنیا آمدن در صدایش حالتی شبیه خرخر وجود دارد وقتی گریه می کند یا وقتی می خواد گریه کنه در صداش انکاز کسی است که بشدت سرماخورده مشکل سرماخوردگی هم ندارد هفته38 سزارینی بدنیا آمد
- سلام وقت بخیر دخترم ۱۹ماهه مدام تب میکنه بستریش کردم دوبار فتق ناف هم داره ممکن هم تبش از نافش باشه ممنون
- نفخ شدید نوزاد ۷ماهه
سلام . آقای دکتر نوزادم صورتش دونه میزنه و قرمز میشه البته منم صورتم گرمی کرده فقط یه سوال دارم که چهجوری گرمی نوزاد رو بتونم از بین ببرم؟
- پسر پنج ساله دارم ودو روز خیلی آروغ میزنه علت ودرمانش رو بفرمایید باتشکر
- برای درمان گرفتگی بینی و خلط پشت گلو نوزاد چه کار کنم
سلام دختر من ۶ ماهشه چند وقت شبها گرفتگی بینی داره خیلی شدید با اسپری هم خوب نمیشه ،بخاطر گرفتگی بینی همش از خواب بیدار میشه گریه میکنه ، دیروز بردم دکتر گفت خلط پشت گلو داره بهش ایروکاست ، پلارژین ،سیتریزین ،سفکسیم داده بنظرم زیاد دارو داده میترسم عوارض بده لطفا میشه راهنمایی کنید؟؟؟
- سرلاک
سلام آقای دکتر پسر من 8ماه و هفت روزشه میتونم بهش سرلاک گندم و میوه یا سرلاک گندم و خرما بدم؟ رو خود جعبه سرلاک نوشته 8ماه
- فرم سر
سلام پسر یکسال وچهارماهه ای دارم ک ازابتدا فرم سرش خربزه ای بود عادت داشت همش ب پشت سر میخوابید الان پشت سرش کلا صاف شده آیا راهی برای گرد شدن سرش هست

