Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- انفلانزا کودک
سلام وقت بهیر پسر پنج سال و هشت ماهه دارم از دیروز انفلانزا کرده و دیشب تب و سرفه دکتر بردم فارمنتین ۴۵۷ و پلارژین و سالباتومول و دکوسالین و تایلوفن داد . هم ایبوپروفن میدم هم استامینوفن هم شیاف ۳۲۵ ولی تبش پایین نمیاد چه کار باید بکنم ؟ واینکه شکمش هم از دیروز کار نکرده چیزی میتونم بدم که شکمش به کار بیفته ؟
- وزن نوزاد
سلام .دخترم سه ماه ونیم دارد با وزن 5300 .وزن تولدش 2900 بود ولی در ماه اول تا 2300 افت وزن داشت .ایا وزن فعلی اش خوب است یا کمبود وزن دارد؟
- اضافه
با سلام ببخشید دختر من یکساله است درمانگاه برای مراقبت بردم 18کیلو بود اضافه وزن داره ممنون.
- آ
سن ۱۷ ماهه هست وزنش هم تا ماه پیش ۸۱۰۰بود هنوز به تنهای نه وایمیسته نه راه میره ولی دست به وسیله میگیره راه میره نزدیک یک هفته هست شربت زینک کید بهش میدم با قطر آهن فروگلوبین
- عوارض شر بت
دخترم شربت سفکیسم نصف سر کیشید خیلی نکرانم ار عوارضش
- سلام پسرم دو ماهه من یه طرف صورت سمت راست صورتش قرمزه و جوشای ریز زده چیکار کنم اگه مرطوب کننده ای کرمی لازمه بفرمایید
- پماد سوختگی
سلام خدمت شما . آقای دکتر میشه لطفا یه کرم سوختگی برای پای نوزادی که تازه متولد شده معرفی بفرمایید. متشکرم
- حساسیت داروئی
قطره مولتی به غذای دخترم اضافه شده خیلی لکه های قرمز داره حساسبته؟ چکار کنم
- سرررف
سلام دکتر پسر ۴ماهه سرفه بدون تب داره کمی خلط و خرخر گلو چی بدم بهش؟؟درضمن یه گردی اندازه گردو رو لپش خشک شده چی بزنم براچیه خوبم نمیشه
- علاوه بر ویژگی فوق، دو کاربر میتوانند از دستگاه فشارخون OMRON استفاده کنند، طوری که هرکاربر دارای یک حافظه اختصاصی است. فشارسنج امرون محصول کشور ژاپن است که میتواند علاوه بر اندازهگیری دقیق فشار خون، نتایج حاصل را ذخیره کند. محصولات و تجهیزات ثبت فشار خون امرون امروزه در بیش از ۱۱۰ کشور دنیا به فروش میرسند. امرن ایران با بیش از 15 سال سابقه درخشان توزیع کننده برای تمام محصولات OMRON در تهران و سراسر ایران می باشد. دستگاه فشارسنج خون امرن از بهترین فشارسنج های دیجیتال موجود در بازار می باشد. در صورت نیاز از تامین کننده بخواهید که آموزش های لازم را برای استفاده ایمن ارائه دهد. برای انجام آزمایشات آزمایشگاهی از چه تجهیزات پزشکی استفاده می شود؟ دستگاه ام آر آی (MRI) یکی از تجهیزات پزشکی پیشرفته است که برای تصویربرداری دقیق از داخل بدن استفاده می شود. اولین مزیت استفاده از این نوع فشارسنج امرون، دیجیتالی بودن آن است که نیازی به فرد دوم برای گرفتن فشار خون ندارید. اولین تکنولوژی در فشارسنج OMRON که با آن آشنا میشوید، Intellisense است. این دستگاه فشار خون omron ، کوچکترین دستگاه از نوع خود می باشد که با توجه به سایز کوچکش قادر است فشار خون بالا را بسیار دقیق و مطمئن اندازه گیری نماید. Post was generated with GSA Content Generator Demoversion.
درصورتی که دور بازوی شما در حد متوسط (نهایتا 32 سانتیمتر) است، این مدل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و در غیر این صورت پیشنهاد تهران مدیکال، خرید فشارسنج امرون M3 خواهد بود که قادر است که برای اندازه گیری فشارخون در بازوهای بزرگ نیز محدودیتی ندارد. کارشناسان واحد تجهیزات گوشی پزشکی ریشتر هایپر صنعت فامکو شما را در جهت خرید مناسب راهنمایی می کنند. تعمیر فشار خون سنج امرون omron شامل تعمیر بخش های مختلفی می شود که از جمله ی آن ها می توان به تعمیر کاف، تعویض کیسه، تعویض ال سی دی تعویض گیج نشان دهنده ی میزان فشارخون و… فشارسنج دیجیتال بازویی امرن M3 مدل M3-new2020 با سه پارامتر فشار ماکسیمم(systolic) فشار مینیمم (diastolic) و تعداد ضربان قلب در دقیقه بادقت و حساسیت بالا مناسب برای اندام های متوسط و درشت با بازه سایز بازوهای بین ۲۲تا ٤٢سانتیمتر به همراه ١٢٠حافظه بصورت دو حافظه ٦٠ عددي براي دو يوزر و قابلیت گرفتن میانگین فشار خون در یک دوره و گارانتی تعویض ۳ ساله(باتری و کاف شامل گارانتی نمی باشد).داراي چراغ تشخيص صحيح بسته شدن كاف. لازم به ذکر است که سیسم سه فاز 220 ولت در اکثر صنایغ کاشی و سرامیک کشور مورد استفاده قرار می گیرد . This data has been written with . تلاش ما تامین و فروش کالای پزشکی برای برطرف کردن نیاز بیماران در سراسر کشور میباشد. ولی این موارد تنها 50 درصد راه برای رسیدن به دقیق ترین فشارخون شماست، 50 درصد دیگر مربوط به آگاهی و اطلاع شما درباره چگونگی استفاده صحیح از دستگاههای فشارسنج خانگی و حتی زمان مناسب برای اقدام به انجام اندازه گیری فشارخون است. فشارسنج دیجیتال بازویی (Omron) امرون M1 قابلیت اندازه گیری بسیار دقیق و مطمئن فشار خون توسط تکنولوژی هوشمند INTELLISENSE را داراست. بعد از اتمام اندازه گیری، فشار هوای درون کاف بصورت اتوماتیک خالی شده و اطلاعات مربوط به آریتمی قلب(نامنظم بودن ضربان قلب) و فشارخون بر روی صفحه فشارسنج بازویی امرن مدل M3 نمایش داده می شود. فشارسنج امرن (OMRON) مدل «M2» فشارسنج اتوماتیک و بازویی شرکت امرون ژاپن با کاف 22 تا 32 سانتیمتر و 30 حافظهی ذخیرهسازی برای یک نفر کاربر می باشد. تامین و تهیه کالا با کیفیت و به اصطلاح دست اول می تواند تاثیر بسزایی در قیمت نهایی که به مصرف کننده ارائه می گردد داشته باشد و در انتها این به نفع مصرف کننده می باشد. خمیر بدون سوزش استومی مونترال Osto-Paste : خمیر بدون الکل که با استفاده از آن پوست زخمی سوزش پیدا نمیکند و نمی سوزد . از آن برای محافظت کردن از پوست در اطراف استومی و همچنین درمان زخم ها و عارضه های پوستی اطراف استومی استفاده می شود. نکته جالب توجه که خود شما مشتری گرامی می توانید در مورد آن تحقیق کنید و به صحبت ما بسنده نفرمایید اینکه تا بحال هیچ گونه مورد خرابی و خطا در مورد این برند از فشارسنج گزارش نشده است! برخلاف تصور برخی که فکر می کنند ، CPU در تابلو برق و کنترل از اهمیت بالاتری برخوردار است باید یادآور شد که در واقع منبع تغذیه یا همان پاور ساپلای ( Switching power supply ) نقش تعیین کننده تری دارد ، زیرا اگر ولتاژ خروجی ایجاد شده در منبع تغذیه دارای نوسان یا ریپل ولتاژ( Voltage ripple) در خروجی باشد و یا اینکه به هنگام تغذیه مدارات داخل تابلو با کاهش جریان مواجه شود می تواند به قطعات گران قیمت داخل تابلو از جمله PLC آسیب جدی وارد کند. بهتر آن است اندکی از خمیر باقی بماند تا اینکه با شستن و پاک کردن تمام آن ، پوست را تحریک کنید.
- ادرار گردن
سلام آقای دکتر گرامی پسرم ۵.۵ هستش بیمار شماست ولی متاسفانه رشت نیستم از امروز صبح هر نیم ساعت میره دستشویی و ببخشیدمیگه جیش دارم یخورده یا چند قطره میکنه و تمام میشه دیشبم گفت زیر دلم درد میکنه و بعدش خوب شد میخوام بدونم دارویی باید مصرف کنه یا مشکل خاصی داره؟
- چرا سوالم جواب نمبدید
سلام من از یکماهگی متوجه برامدگی ها پشت سر نوزادم عقبتر از گوشش از هر دو طرف شدم یه طرف دو تا برامدگی های اندازه نخود داره که سفتن ولی زیر دست حرکت میکنه اونطرف بزرکتر از نخوده ولی یکیه . بعد پشت سرشم کج شده و یه جیز بزرگ سفت که حرکت نمیکنه هست همه اینا زیر پوسته یه طرف میخوابونمش و یه طرف سرش صاف و اونطرف نه نمیدونم این برامدگی سفت بزرگ پشت سرش از چیه
- شربت آموکسی سیلین 125
سلام آقای دکتر دخترم 4.5 سالش 13.5کیلو وزنش دندان بالا آبسه کرده شربت آموکسی سیلین 125 چند سی بهش بدم ممنون میشم
- شربت سندروس
سلام برای کم خونی هم میشه ازشربت سندروس استفاده کرد؟
- سلام نوزادم دوماهشه سرماخورده سرفه میکنه دکتر بهش ازی ونس داده و پاراکید بهش بدم خوبه
- عدم دفع مدفوع نوزاد زیر یک ماه
سلام وقت بخیر نوزاد من 20روزشه و دو روزه شکمش کار نکرده امروزز همرا با بالا اوردن شیر مقداری خون هم بالا اورد میخاستم علتش رو بپرسم خیلی هم زور میزنه گاز معده اش خارج میشه اما مدفوع خیر شیر مادر میخوره شاید دو یا سه روز بینش یکم شیر خشک اونم یک بار یا نهایت دوبار با مقدار کم
- ۱۰سال از پوشاک گذشته چه ضرری دارد
- آمپول بتامتازون
سلام دخترم یک ماه نیم مریضه دوسه روز خوب میشه بعد دوباره سفره داره الان بعد این مدت وداروهایی که مصرف میکنه بازم سرفه داره دکتر براش اسپری سالبوتامول،اسپری fluticort_plusاستفاده میکنه وشربت پکتوگل وقرص سیتریزین شبی ۱عدد هشت ساله است چیکار کنم آمپول بتامتازون تزریق کنه خوبه یا نه دکتر میگه آلرژی داره
- اعتصاب شیر
سلام دخترم از سه ماه و نیم که شد دیگه توی بیداری شیر نمیخوره .حتما باید بخوابه و توی خواب بهش شیر بدم.دکترش گفت اعتصاب شیر کرده .ایا درسته یا علت دیگه ای میتونه داشته باشه؟
- پسرم اسهال داره، هیچ قرصی تاثیر مداره چی بدم

