Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام خسته نباشیدمیخواستم بدونم کدوم مارک شیرخشک برای نوزادبهتره ونزدیک تربه شیرمادره.ممنون
- تب داشت قرص دیازپام ۲ ۱سوم بهش دادم الان عرق کرده واب دهنش میاد
- جوش صورت و بدن نوزاد
صورت پسرم چهار ماهشه اندازه یه دایره جوش قرمز زبر داره زیرش سفید میشه دوباره جوش میزنه شیر مادر با کمکی شیر خشک آپتامیل میخوره
- سرماخوردگی نوزاد هجده ماه
سلام پسرم هجده کاهش هست سه روز مداوم تب بالا داشت بعد سه روز تبش پایین اومد ولی الان اسهال داره آبریزش بینی داره شبا هم بینیش کپ میشه نمیتونه شیر بخوره سرفه خلط دار داره و عطسه بسیار و بی حاله و بی قراری میکنه
- عدم وزن گیریه نوزادچهارماهه
باسلام دخترم چهارماهشه تازه چهارکیلووسیصدگرمه شکمشم خیلی کم کارمیکنه خودمم شیرندارم خیلی کمه آبکی هم هس میشه راهنمایی کنین ممنون
- پارگی مقعدنوزاد ۵ماهه
سلام آقای دکتر نوزادپسر من۵ماهشه روزی ۵بار شکمش کار میکنه.همین باعث شده دهانه مقعدش یکم پاره بشه.چیکار کنم که خوب بشه ؟خواهشن راهنماییم کنید
- گوش
سلام دکتربرای اینکه گوش نوزادنه ماهه راازحالت دولاشدن یاهمان گوش بلادربیارویم چ راه حلی دارین واینکه مدفوع نوزادنه ماهه درطول روزچندباراست حالت طبیعیش ممنون
- شیر دادن به نوزاد
سلام بچه من نوزاد شیر من کمه ولی زن برادرم بچش یه سال و نیمشه مشکلی پیش نمیاد به نوزاد من شیر بده سیرش کنه
- پوسته سر نوزاد
- لرزش چشم
سلام و خسته نباشید اقای دکتر من پسری دو ماهه دارم و وقتی ک شیر میخوره تو حالت خواب و بیداری ی کم ک چشمش بازه لرزش خفیف مردمک چشم داره ک ب ندرت دیده میشه ولی وقتی بیداره انگار مارو میبینه و ابراز خوشحالی میکنه لرزششم جوریه ک وقتی ب ژله دست میزن ی کوچولو میلرزه اونجوری میلرزه این یعنی چی من چیکار کنم ایا مشکل بینایی داره 😟خواهش میکنم جواب بدین خیلی نگرانم کرده این موضوع ممنون از شما
- اب خوردن درحمام
سلام اقای دکتر وقت بخیر ببخشید ی سوال داشتم پسرم۶ماهشه داخل حموم یکم اب خورد هنوز ابی بهش ندادم میخواستم ببینم ابی ک داخل حموم خورد خطرناک یامهم نیس؟
- گریه شیرخوار ۷ ماهه
سلام.پسرم ۷ ماه و ۱۱ روزس.نزدیک به یک ماه بود شبا تو خواب هر یک یا دوساعت گریه میکرد.درحالی که تا قبل این یک ماه شب رو راحت ۶ ساعت میخوابید.دو روز بود که به خاطر کمتر کردن حجم شیرش بهتر شده بود.ولی الان دوباره سه شبه مثل قبل شده.همش تو خواب گریه میکنه.هی از این پهلو به اون پهلو میشه نمیتونه ارومشه و اخر سرم گریش خیلی شدید میشه باید بغلش کنم بگردونم تا ارومشه و بخوابه. دو روزه که صبح ها هم خیلی بیقراره زمین نمیمونه فقط تو بغل اروم میشه.چیکار کنم.خیلی نگرانشم.مشکل از چیه.
- سرفه نوزاد۲۵ روزه
سلام وقت بخیر نوزاد۲۵ روزه ازدیشب چندبار سرفه داشته سرفه هاش خلطی شیرش روهم بالا آورده میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
- ناف نوزاد
باسلام لطفاً جواب سوالم بدین من ۲۶/۳سزاریان کردم وحالادخترم ۶ماهشه وتودوماهی بالای نافش با میکنه چه گریه کنه نکنه خودش تکون بده نافش بادمیکنه ودکترسه بابردمش دوتادکترگفت عادیه ویک دکترگفت سنوبده ودادم امروزوتوسنونوشته یک دیفکت به دیامتر۱۳م م درناحیه ناف مشاهده شدکه بامانورروالسالوالوپ روده به داخل دیفکت هرینه میشود (هرنی نافی) مایع ازادشکم ولگن مشاهده نشد
- زور زدن نوزاد
با سلام واحترام. نوزاد پسر من ۵۰ روزه است و خیلی بیش از حد زور میزند و از شیر خشک تغذیه میکند.ما ایران نیستیم و متاسفانه زیاد به دکتر دسترسی نداریم
- اگزما
سلام دختر من ۸ماهس،از وقتی به دنیا اومده ،روی پلکش اطراف چشمش اگزما هست،و شدیدا میخارونه،هر پماد زدم درست نشده،و رژیم غذایی رو رعایت کردم باز بدتر میشه
- توده در ریه
سلام من ۳۶ هفته هستم دکترا تشخیص دادن یه توده حدودا ۲/۵ سانتی کنار ریه جنین هس میخواستم ببینم مورد اینجوری این توده نیاز به جراحی دارد یا بعد از تولد ممکنه چه اتفاقاتی بیافتد
- سرفه نوزاد ۵۰ روزه
دختر ۵۰ روزم سرفه میکنه و بینیش کیپه دکتربردمش ازیترومایسین تجویزکردن ۶ دوز۲/۵ سی سی ۵ بار بهش دادم هنوز سرفه داره میخواستم ببینم تا کی رفع میشه ایا لازمه دوباره دکتر ببرم ؟
- یبوست کودکان
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه متاسفانه از بدو تولد کولیک شدید و مدفوعش آبکی و شل بود و تا یک ماهگی طبیعی کار میکرد ولی بعد از یک ماهگی فقط با شیاف گلیسیرین و تحریک مدفوع میکنه وهر دارویی که فکرشو بکنید استفاده کردیم پدیلاکت لاکتولوز کولیک ایز بیوپد گریپ میکسچر و.... هیچ نتیجه ای نداشته والان حدود یک ماهی میشه ک فقط با تحریک مدفوع میکنه ومدفوعشم خمیری شکل است ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیر شبانه
سلام نوزاد ۸ماهه ای دارم که شب چند بار از خواب بیدار میشه و شیر میخوره قبل خواب هم غذای کمکی بهش میدم ولی فایده نداره چطور میشه شیر شبش رو قطع کنم اگه قطع نکنم مشکلی داره

