Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- سلام وقت بخیر شربت سفکسیم رو چند دوره باید بدیم یه شربت تموم شه دوباره شربت دیگه شروع کنیم با نه
سلام وقت بخیر شربت سفکسیم رو چند دوره باید بدیم یه شربت تموم شه دوباره شربت دیگه شروع کنیم با نه!؟
- سرماخوردگی وسرفه شدید نوزاد
نوزادم ۱ماهشه سرفه شدید وعفونت چشمی داشته دکتر براش آزیترومایسین ۲۰۰ نوشته ولی داروخانه مقدار مصرف روننوشته چند سی سی باید بهش بدم
- خواب
سلام خسته نباشيد شربت هيدرو برا خواب طرز داره
- علت مدفوع کردن کودک بعد از غذا چیه
دخترم یکسالو یک ماهشه چند روزه بعد از غذا سریع مدفوع میکنه
- واکسن آبله مرغان
سلام. از کجا میتونم واکسن آبله مرغان تهیه کنم و قیمت چنده
- ویتامین دی
سلام دکتر جان دخترم ۱۸ماهگی ازمایش داد و ویتامین دی مرز بود، دکتر قطره D3fort ماهی یک سی سی داد که گفتن ادامه بده، الان دخترم سه سال و پنج ماهشه که تا به الان این قطره هرماه میدادم،هنوز چکاپ نبردمش، لازمه ببرمش چکاپ؟ و اینکه ویتامین دی چه میزان و چقدر بدم؟ ممنون
- شربت سرماخوردگي کوريزان
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه سرما خورده آبريزش بيني داره شربت سرماخوردگي کوريران بهش هر 8ساعت 2سيسي بدم اشکالي داره؟؟شربت خوبيه؟؟
- تاخیرگفتار
سلام..پسربچه من ۳سالشه الان نزدیک ۱سال ونیمه فقط همین ۱۰تاکلمه رو اونم اگه من بگم تکرار میکنه ولی مدام کلمه بابا رو باخودش تکرار میکنه..به حرفامون قشنگ گوش میده هرکاری بگیم برامون انجام میده شنواییش خیلی خوبه ارتباط چشمی هم داره.بردم پیش پزشک اطفال یکماهه شربت اویترات وقرص روتین مصرف میکنه وتا الان تاثیری نداشته...به نظر شما مشکلش چیه؟
- سرفه های خلط دار تا کی ادامه دارد
- شربت سفکسیم
سلام آقای دکتر خدا قوت، دخترم ۲۱ماهشه ۱۱ کیلو ده روزه سرما خورده گرفتگی صدا و آبریزش بینی داشت ، پلارژین بهش دادم و ۴ساعتی اسپری زدم براش الان دیگه آبریزش نداره ولی بینیش کیپ شده انگار سرش سنگینه چند روزه اینجوریه چیکار کنم؟ ممنون میشم جواب بدین و اینکه حدود یکماه پیش هم یکی ونصفی شربت آموکسی بی دی ۴۰۰ بهش دادم الان اگه آنتی بیوتیک تجویز کنین، مشکلی نداره ؟؟ از این لحاظ میگم ک تو مدت کوتاه آنتی بیوتیک زیاد استفاده شده.
- خمیازه کشیدن پسر پنج ساله در خواب
سلام پسرم پنج سالشه وقتی خوابه خمیازه میکشه دلیلش چی میتونه باشه
- رفلاکس پنهان
برای کم کردن بیقراری و گریه های کودک ۲ ماهه که تشخیص رفلاکس پنهان و آلرژی دادن چیکار کنم؟آقای دکتر خیلی بی قراره. ممنونم از شما
- مدفوع خلطی
سلام وقتتون بخیر چند روزه. تو مدغوع دخترم خلط. ی مخاط کثیف
- واکسن انفولانزا
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سال و نیم داره لوزه هم داره . واکسن انفولانزا اولین باره میزنه چنددوز و به فاصله ی چند هفته بزنه؟
- یبوست
سلام پسرم ۳ سالشه میخواستم بپرسم الان نزدیک چهارماهه پودر پیدرولاکس میخوره اما بازم هفته ای یک بار اما با گریه اما مدفوع نرم تر میخواستم بپرسم تا کی میتونم این پودر و بدم وراه حل چیست ممنون ازمایش خونم داده wbc14350 Lga serum 57
- دارو
سلام . برا کودک دو ساله با وزن ۲۰ کیلو چند عدد شیاف ۱۲۵ در موقع تب باید استفاده کرد . ؟
- اسهال
سلام من یه پسر پنج و سال و نیم دارم که تقریبا از یک ماه پیش دو سه بار تب و لرز میکرد و بعد از دکتر رفتن و چرک خشک کن خوردن بهتر میشد از سه هفته پیش که تب و لرز داشت و بیمارستان بردیمش و آزمایش ازش گرفتن و گفتن عفونت نشون داده و رو۲۹بوده اسهال شد و توش رگه های خونی دیدم الان اسهالش خیلی کم شده اما رگه خونی و بلغم تو مدفوعش هست هرچیم دکتر میبرمش فایده نداره تورو خدا فقط بگین خطرناک هست یا نه ؟؟؟کلا میتونه از چی باشه؟؟؟؟
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودکان ۱۵ ماهه
من دخترم سرفه خلطی داره شب به شب بیشتر سرفه میکنه که ۱۵ ماهشه تقریبا ۹کیلو وزن داره مقدار مصرف رو لطفا بفرمایید

