Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قفسه سینه
قفسه سینه سمت چپ دختر هجده ماهه ام برجستگی داره خیلی استرس دارم چیکار کنم
- شیردهی
اقای دکتر بچه من دوماه و بیست روزشه و شیر خشکیه شبا اصلا برای،شیر بیدار نمیشه همش خودم ساعتی بیدارش میکنم بهش میدم بنظرتون ضرورتی برای این کار هست؟ یا اجازه بدم خودش اگر گرسنه شد و اعلام کرد بدهم؟
- ازیترو
سلام دکتر من مقدار اب جوشیدهرسردشده رو داخل پودر چرک خشک کن حدود یک یا یک و نیم سیسی بیشتر ریختم ایا دیگه تاثیر نداره؟
- عفونت روده ای
زور زدن هنگام مدفوع تخلیه نکردن کامل مدفوع و تکرار آن بعداز پنج دقیقه ودوباره مدفوع کم
- دل درد کودک ۸ ساله
سلام وقت بخیر ببخشید دختر من ۸ سالشه و چند روزی است دل پیچه همراه با استرس و اضطراب داره میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم ؟؟؟
- ترشحات ناف
بند ناف دخترم افتاده 35روز هست که ترشحات زرد خیلی کم داره چه کار کنم
- با سلام دختر من 7 ماه به دنيا امده و ظاهرأ دو نيم كره مغزش هم اندازه نيست خواستم ببينم مشكل داره
- واکسن ۶ سالگی
با سلام. دختر ۶ ساله ام واکسن زده و جاش خیلی ورم کرده ایا مشکلی نیست
- واکسن دوماهگی
سلام دخترم دوهفته بیمارستان بستری شده الانم شربت کوتریموکسازول استفاده میکند واکسن دوماهگی را بزنم یا نه امروز دوماهه شده ممنون
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر به نوزاد هشت ماهه چند قطره بی بی کر باید بدیم؟
- مصرف دوباره آزیترومایسین
سلام خسته نباشین.کودک پنج ماهه ام چند زوز قبل سرماخورده بود دکتر بهش آزیترومایسین و پلارژیت داده بود الان یک هفته ای میشه خوب شده ولی امروز دوباره سرفه میکنه انگار از همسرم سرماخوردگی گرفته اگه دکتر دوباره بهش آزیترومایسین بده مصرفش کنیم؟مشکلی ایجاد نمیکنه؟
- واکسن انفولانزا
سلام وقن بخیر اقای دکتر میشه دو دوز واوسن انفولانزا رو سه هفته ای تزریق کرد یا اینکه حتنا ۴ هفتع باید باشه؟
- سلام خسته نباشیددخترم ۱۱ ماهش روزی ۳تا۴ بار خوشوخیس می کنه بردمش بیمارستان بهش شیاف وشربته سفکسیم داد بعدازیه ماه مثل روز اولش شده شما بگی چیکار کنم
- سرفه کودک
فرزند دو سال و سه ماه که بعد از چند روز اسهال و مصرف او از است و پودر اسهال در حال حاضر سرفه داره و یکمی بیحال آیا آموکسی سیلین بدم؟
- فولیک اسید
سلام اقای دکتر .پسرم 22 ماه داره .تالاسمی مینوره دو دوره بهش اسد فولید دادام در حد بیست روز. میخاستم بدونم اشکال نداره دوباره بهش بدم .چون وقتی میدم اشتهاش بهتر میشه
- درمورد غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر من پسرم ۵ماهش تموم شد میتونم غذای کمکی بدم بعدنمیدونم ازچی بایدشروع کنم برای برنامه غذایی باید بیام مطبتون؟
- خارش بینی
باسلام نوزاد ۷۵ روزه ای دارم که خیلی اوقات بینی وچشمهاشو میماله وبعدش گریه میکنه علت چی میتونه باشه؟درمانش چیه؟
- مقدار مصرف آزيترومايسين
مقدارمصرف آزيترومايسين ٣٠٠در كودكان
- سرماخورردگی
سلام خسته نباشید ، من پسرم ۳ سال و ۷ ماهش حدود ۳ روز پیش تب جزعی کرد بردم دکتر گفت گلوش عفونت داره دوتا شربت zithromax چهار سیسی ، و لورکستادین ۳سیسی ، و پروفن دادن ، از اون روز صداش کامل گرفته خیلی خیلی اروم حرف میزنه ، سرفه میکنه خشک و خلطی ک بعضا بخاطر خلط بالا میاره ، و تو این ۳ روز تبش ۳۷ و ۸،۹ میشد وقتی تب میکرد بیحال و حوصله میشد کمی هم لرز داشت ، ۲ روز بود تبش قطع شده بود ک امشب تبش ۳۷ و ۷ بود ، و اینکه هربار شربت لورکستادین و دادم افتاده ب سرفه و بالا اورده دیگه از دیشب نمیدم ، چیکار کنم چه دارویی بدم ک زودتر خوب بشه
- سلام خسته نباشید پسرم وقتی خوابه تند تند نفس میکشه یا حتی چند روز پیش یکم فعالت داشت دویده بود میگفت نفس کم میارم علتش چیه سرفه هم میکنه دکتر اطفال بردم زیاد ولی هر بار با چند تا شربت آمدم وبی فایده بوده

