Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده پشت گوش
سلام در پشت گوش سمت چپ دقیقا روی استخوان دو برآمدگی یکی بزرگتر و دیگری کوچکتر در پایین آن است چیکار باید بکنم 13 ماهه است
- تبخال
سلام،آقای دکتر شرمنده بابت مزاحمت مجدد،خدمتتون عرض کردم ک تبخال داشت پسرما بوسیده 8 روز گذشته خطر برطرف شده یا نه؟؟؟؟
- توقف وزن گیری
سلام دکتر دخترم نان اچ آ میخورد ۶ماهگی آوردم پیشتون برای کنترل ۹کیلو بود الان۹ماهشه و ببلاک میخوره وزنش روی ۱۰استپ کرده و بالاتر نمیره چیکار کنم به نظرتون
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم سه ونیم ماهشه تاچهل روزگی شیرخشک کمکی اپتامیل میدادم ک یهو دل درد شدید شد زیر نظر پزشک قطع کردم ولی مدفوعش هفته ای یکبار و آبکی شده و گاهی حباب دار است و الانم نفخ شدید داره دکتر گفت اگه خون تو مدفوع نباشه مشکلی نیس ولی من نگرانم
- استفراغ نوزاد
من نوزاد ۳ ماهه ای دارم ک امروز ۵ بار استفراغ کرده و بار پنجم از بینی اش هم استفراغ پنیری امد، ایا این عادیه ؟ همیشه پاهاش سرده و هنگام شیر خوردن عرق میکنه
- سلام، دختر من توی زمان بارداری دارای ورم کلیه بود و حدود ۲۰ روز بعد بردیم سونوگرافی گفت هردو کلیه هست، fullness در سیستم پیلوکالیسیال کلیه ها با قطر AP لگنچه برابر با 2.8 mm در راست و 3mm درچپ مشاهده شد که با توجه به قطر AP لگنچه ، یافته پاتولوژیک محسوب نمیشود جواب چی هست زیاد هست؟
- اسهال نوزاد ۲ماهه
سلام اقای دکتر نوزاد دوماه نیم مدفوعش خیلی آبکی شده همزمان با مسافرت و مصرف قطره شیرافزا علائم دیگه ای هم نداره احتمال داره بخاطر این عوامل باشه؟ کی خطرناکه و باید ببرمش دکتر؟
- قطره آهن و مولتی ویتامین
با سلام خدمت دکتر کرم بین نوزادی دارم که پنج روز است که وارد هفت ماهگی شده است وبه قطره ی آهن ومولتی ویتامین حساسیت دارد وخسخس سینه پیدا میکند آیا شما میتوانید قطره ای را به من معرفی کنید که حاوی آهن ومولتی ویتامین باشد وبا فرزند من سازگار باشد؟
- چسب قطره ای
سلام دخترم ۱۱ ماهش چسب قطره خورده چسبیده سقع دهنش پاک نمیشه چیکار کنم
- سرفه خلط داربدون تب
سلام وقت بخیرآقای دکترنوزاد۴۰ روزه من خس خس سینه وگرفتگی بینی داره سه تامتخصص بردم گفتن سرماخوردگیه چون سرفه هاش خلط داربودامایکی ازدکترابراش آمپول حساسیت نوشته بودکه وقتی آمپولوتزریق کردن بعددوساعت دخترم جیغ میکشیدبه بدنش نگاکردیم دیدیم قرمزشده به دکترش خبردادیم تعجب کردرفتیم ازدکترداروخانه پرسیدیم گف آمپول حساسیته که به بزرگ سال بزنی ضعف میکنه چه برسه به نوزادچهل روزه.امابعدش خوب شدحتی گرفتگی بینی وخس خس سینشم برای چن ساعتی رفع شد.بنظرتون دخترم حساسیت داره؟(تغذیه باشیرمادر)نام آمپول (آفاتیزون ۱۰۰ میلی.Amikacin 100)توشهرستانیم امکان دسترسی به یه متخصص اطفال خوب ندارم به نظرتون ببرمش پیش متخصص اطفال یامتخصص آلرژی).کتوتیفن وگایافنزین وzithromaxوپاراکیدنوشته دکترلطفاراهنماییم کنیین دخترم بعدمصرف اینافقط میخوابه
- اسهال
سلام وخسته نباشید پسرم ۱۵ ماهش اسهال داره ولی بدون تب چه شربتی مناسب سنش هست چه مقدار وچند بار در روز
- mct oil
سلانم اقای دکتر .من پسرم۳ماه و۲۰روز داره چقدر بایدmct oil بخوره بعد اینکه فاویسم داره میتونه این روغنو استفاده کنه ضرر نداره
- تیروئید نوزاد
سلام اقای دکتر دارم میمیرم از نگرانی اقای دکتر بعد از غربالگری با من تماس گرفتن که نیروئید پنج و نیم هست و باید تکرار بشه تکرار کردم و عددش یادم نیست ولی گفتن خوبه خودم حساس بودم و از نوزاد 27 روزم ازمایش وریدی گرفتم که این عددهاش هست T3 uptake= 34.3 Tsh= 4.1 Free t4= 1.09 خانه بهداشت دید و گفت خوبه الان بچم پنج ماهشه ولی غلت نمیزنه ایا تیروئیدش نرمال هست؟ ممنونم از اطفتون
- سرد بودن سر ووصورت نوزاد ۳ ماهه
سلام دختر ۳ ماهه دارم الان ۲،۳ روز میشه سر و صورتش سرد هست ..علایم سرماخوردگی نداره ولی نگرانم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
- حساست نوزاد
عرض سلام و خسته نباشید دخترم ۵۰ روزشه ،من چند روز پیش توی مدفوعش خیلی کم خون دیدم،گفتن حساسیت به محصولات گاوی هست. من هم از اون روز دیگه حواسم هست و خوراکی هایی که توش شیر گاو داره رو مصرف نمیکنم.اما هنوز هم یه وقتایی یه کمی خون رو میبینم.خواستم ازتون بپرسم درمان این حساسیت فقط همون رعایت کردن توسط مادره یا نوزاد هم باید دارویی مصرف کنه؟؟ ممنون از راهنماییتون.
- نوزاد دختر۲ماهه
باسلام نوزاد ۲ماهه دختر دارم شب ها خیلی بی قراری میکنه و نمیخوابه روزها میخوابه و بهتر از شبه وقتی هم تند تند شیر میخوره رودهاش صدا میده و دل درد شدید میگیره کولی کز میدم ولی بازم درد داره دلش خودشو جمع میکنه
- سرماخوردگی نوزاد۱۷ ماه
سلام و خسته نباشید .میخواستم بپرسم برای کودک ۱۶ ماهه که سرماخورده چه دارویی مناسب تر هست .البته سرماخوردگی ساده با تب کم و کمی آبریزش.ایا ستریزین مناسب یا دیفن هیدرامین ساده
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
نوزاد پانزده روزه دارم احساس میکنم سرما خورده یه خورده سینه اش خرخر داره چی بدم خوب بشه
- کم خوابی نوزاد
سلام و وقت بخیر دخترم شش ماهه است و از حدود یک ماهگی بسیار بسیار کم میخوابه. در طول روز دو تا سه بار میخوابه ولی در حد نیم.ساعت. گفتن بخاطر شیرمه که خوب سیر نمیکنه. الان دو هفتهاست که بهش غذا میدم ولی هیچ تغییری نکرده
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره

