Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید بچه ای من سه ماهه نیم ۵.۵کیلو هست شیرم هم کمه چه شیر خشکی مناسب براش هس
- رفلاکس
سلام دختر ۴ماه دارم با رفلاکس شدید دکتر گفته علتش ریشه الژیک داره نکسیوم موتلیوم وشربت ستریزین داده خوندم زیر ۶ماه نباید ستریزین دادعوارض مغزی داره الان نمیدونم چکار کنم واقعا بدم
- دخترم دوازده روزشه هر شیری بهشمیدم اسهال میشه
سلام آقای دکتر دختر من دوازده روزشه اسهال شدید میشه بدون تب اما همش مدفوعش آبکی زیاد هست هر شیری بهش میدم بازم اسهال میشه متخصص هم بردم گفتن شیر ببلاک کامفورت بدین با چند تا قطره اما بازم اسهالش شدید توروخدا چیکار کنم
- تشکر
الهی تا جهان باشد به شادی در جهان باشد . امیدوارم که هر چه از خدا میخواهید خدا بهتون بده آقای دکتر
- واکسن
سلام ببخشید این واکسن فلج اطفال که الان امده قبلا نزدن اگه نزنیم برای بچه ها ایراد داره
- بی خوابی
نوزاد ۷۵ روزه خوابش خیلی کمه شبها ساعت چهار صبح میخوابه و جدیدا روزها هم نمیخوابه و هر ده دقیقه از خواب میپره جدیدا شبها هم گریه میکنه که قبلا گریه نمیکرد چکار کنم تا آروم شه تا میزارمش زمین گریه میکنه
- میزان مصرف سفکسیم
دکتر برای پسر یک ساله و چهار ماه به وزن ۱۰ کیلوگرم به علت عفونت روده سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده اند میزان مصرف ان چقدر است؟
- نوزاد نارس
دکتر یعنی میگین مشکل مغزی داره نوزاد من؟
- شیر خشک نان al 110
سلام اقای دکتر دو قلوهای من به هر شیری حساسیت داشتن تا اینکه نان al110 گرفتیم الان دیگه اصلا گیر نمیاد تازه ۴ ماهشون تموم شده چی بدم بجاش میشه لطفا راهنماییم کنید. سپاسگزارم
- سلام من یه پسر۷ساله دارم تادوسه روزپیش هیچ مشکلی نداشت تااینکه تب کردبردم پیش دوکتور دارودادخوب شد الان نمیتونه درست بشیندوبلندشودراه میروداماهنگام نشستن زانوهاش سستی میکند
- تب
سلام خسته نباشید ، تقریبا یک ماه و نیمه درگیری بیماری دخترم هستم اولش با تب شروع شد چند روز شد و خوب شد بعد دوباره تب کرد سرفه و آبریزش بینی و دل درد دوباره رفتم دکتر گفت آنفولانزا و دارو داد خوب نشد دیدم دست و ماش دونه زد دوباره بردم دکتر گفت ویروس دست دهن پا هست خشک کننده داد چند روزی خوب بود باز سرف شدید داشت بردم گفت ویروسه حلق و پشت گوش و گلو عفونت میکنه و خلط گلو داشت داشت باز دارو داد چند روزی خوب بود الان دوباره تب کرده سرفه شدید و پشت سرهم داره کمی هم خلط داره دیگه نمیدونم چیکار کنم دکتر دوباره گفت همون ویروسه چرا خوب نمیشه؟ دوباره برمیگرده
- سرماخوردگى
پسرم ١٠ ماهه هستش وزنش ٩ كيلو هستش الان دسترسي به دكترش ندارم از صبح سرفه ميكنه شربت كوريزان بديم؟؟؟؟
- اسهال
با سلام من پسرم دو سال و چهار ماهشه هشت روزه اسهال بد بو و استفراغ بد بو شبی یک بار داره خیلی وزن هم کم کرده دکتر برم شربت و آمپول نوشت بی فایده است
- متابولیک
سلام دخترم چهارماهشه ولی هنوز کامل گردن نگرفته,خیلی نگرانم,وقتی پونزده روزش بود بخاطر وزن کم گفتن مشکوک به متابولیکه ازش آز گرفتن آمونیاک 55 و لاکتات 16 بود, اسیدای امینه نرمال,, حالا دکتر میگه مشکوک به متابولیکه, لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سرما خوردگی یکساله
سلام آقای دکتر. دخترم ۷روز سرما خورد ..به زور دراز کردیم بهش شربت نئو تادین دادیم نمیدونم چ شد رفت تو ریه ش. چی چی شد..سرفه شدید کرد استفراغ کرد تا ۵دقیقع .همراه ابریزشش خون نیومد...تا دو ساعت بعد هم کم کم سرفه داشت ...جای خطری هست ..کمکم کنید
- مثلا مامان بابا خاله میگه وابستگی شدید به خاله اش داره و باباش
سلام دختر خواهرم ۲سالش تمام شده ولی خیلی کم کلامت رو میگه و تند تند دستش کنار گوشش میگیره میگه الو و حرفهایی که نامفهوم هست میزنه شبها دوست نداره لامپ خاموش بشه
- رفلکس نوزاد
سلام آقای دکترپسرم هفت ماهه من رفلکس داره.دستاشوزیادمیمکه وگاهاآب ازدهانش میاد.برای ترک این حالت چکارکنم؟متشکرم.دارویی برادرمان رفلکس پیشنهادبفرمایید
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر نوزادم رفلاکسی بوده شما بهش دارو دادین خدا رو شکر بهتر الان 5 ماه داره باز باید از داروها استفاده کنه
- صبحانه
سلام آقای دکتر خسته نباشید نوزادم تازه وارد نه ماهگی شده اصلازرده تخم مرغ اپز نمیخورم ی کم میزارم دهنش انگار میخواد بالا بیاره میشه بفرماید ب نوزاد نه ماهه م صبحانه چی بدم الان چ چیزای براش خوبه باتشکر ممنون میشم راهنمایی بفرماید
- عدم مدفوع کردن نوزاد

