Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب خفیف ویروس جدید
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر دخترم از شنبه دچار این ویروس جدید شده سه روز تب غیر قابل کنترل داشت تا دیگه تب اومد پایین و دو روز هم هست تب خفیف داره در حد ۳۷٫۵ دوازده ساعت یکبار احتیاج به شربت استامینوفن میکنه و فورا میاد پایین ،آزمایش ادرار و کشت ادرارش سالم بوده و لازم بذکر هست که چند روز قبل از این که دچار این ویروس بشه بخاطر عفونت گوش میانی دکتر دوتا فارمنتین ۶۴۳براش تجویز کرد که فردا شب تموم میشه و در شنبه این هفته که تب کرد بردمش پیش متخصص گفت عفونت گوش و حلق کاملا برطرف شده سوالم اینه آقای دکتر این تب خفیف خود بخود قطع میشه یا باید دوباره به پزشک مراجعه کرد و خطرناکه اینم لحاظ کنیم که دوتا شیشه فارمنین خورده این ده روز آیا احتمال عفونت در خون هست بازم تشکر و سپاس
- شیرخشک
سلام بچه ام چهار ماهشه چ شیر خشکی بدم وزن دهی عالی داشتع باشه
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۷ کیلو
- تب
با سلام و عرض ادب... میخواستم بدونم برای نوزادان شش ماه به بالا با دماسنج های دیجیتالی برای گرفتن تب، دماسنج چه عددی را که نشان بدهد نشونه تب است؟!؟ و چه محدوده آیی تب محسوب نمیشه؟ دختر هشت ماهه آیی دارم که دو روزه با دماسنج دیجیتالی دمای بدنش ۳۷٫۶ است با استامینوفن پایین میاد و چند ساعت بعد دوباره تا حدود ۳۷٫۵بالا میره. گوشش را مرتب دست میکشه و بینی و دهان را میخارانه. ممکنه بخاطر دندون درآوردن باشه؟!؟
- تب بالا
سلام من دخترم تب وسرفه خلط دار داره میتونم بهش شربت ستادین بدم .
- دخترم شمع خورد چیکار کنم
- سلام پسر من ۳۴ هفته به علت فشار خون بالا سزارین شدم پسرم ۵ماه و ۱۴ روز هس که موقع تولد باوزن ۲۴۰۰ دورسر ۳۱و قد ۴۸ به دنیا اومد بچه بعد از یکماه فهمیدم که رفلاکس شدید دار شیر که می خور اولیل جهشی میاورد بالا ولی الان بیشتر پنیرک هس میار بالا دکتر بخاطر که می گفتن وزنش خوب میره بالا بهش داروی ندادن بعد فهمیدم که هر دو کلیه رسوب دار با ورم کلیه تو حامگی گفته بودن ورم کلیه دار الان که تحت نظر دکتر هیچ داروی بهش ندادن من خیلی نگرانم پسرم احساس می کنم سرش خیلی کوچک هس داخل چهار ماه وزنش ۶ کیلو دور سرش ۳۸ هس با قد ۶۲ ولی بعد از ۳ ماه وزنی اضاف نکرده خیلی کم دورسرش خیلی نگرانش هستم البته شیر خشک می خور لطفا من راهنمایی کنید
- مدفوع کودک
با سلام و وقت بخیر استاندارد دفع مدفوع در کودک ۳ ساله هر روز است؟؟ منظور اینکه کودک ۳ ساله باید هر روز بصورت روری یک بار دفع مدفوع داشته باشه؟؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر من یه دختر ۷ماهه دارم و از ۴ ماهگی به دلیل بیماری خودم مجبور شدم شیر مادر بهش ندم حالا وزنش کمه میخواستم یه شیرخشک معرفی کنید که واقعا چاق کننده باشه
- سوال ازمتخصص اطفال
چرا نوزاد سه ماهه هنگام خواب خیلی عرق میکنه به حدی که کامل خیسه
- سلام ببخشید گونه های دخترم ازنوزادی یکم قرمزه و جوش زیرپوستی میزنه پماد بتامتازون میزنم سریع سفید وخوب میشه ..۵سالشه ایا مصرف زیادش عارضه داره؟
- فاویسم
سلام نوزاد من 35 روزش هست و فاویسم داره. من و پدرش فاویسم نداریم و توی خانواده کسی این ژن را ندارد ممکنه آزمایش فاویسم در 6 ماهگی یا یکسالگی منفی شود؟؟؟؟؟
- یبوست نوزاد ٣٣ روزه
نوزاد ٣٣ روزه هست که حدودو ٥ روزه یبوست گرفته بعد بردمش پیش دکتر بهم شیافت داد نصف استفاده کردم یکبار مدفوع کرد الانم نزدیک سه روزه مدفوع نکرده .هی به خودش می پیچه زور میزنه از خواب بیدار میشه گریه میکنه .
- اسهال
سلام خسته نباشین ببخشیددخترم ۴ماه ای دارم که ازتولدتاالان مدفوعش زردابکی بوده به دکترگفتم مترونیدازول نوشته ازدیروزکه بهش دادم چهاربارمدفوع ابکی کرده ایابه خاطرشربت بوده یاعلل دیگرداره
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد۲۵روزه دارم که روزاول عطسه های شدیدمیکردتاالان که آبریزش بینی هم داره جدیداچیکارکنم سرماخوردگیش بهتربشه
- یبوست نوزاد
سلام من نوزادم شکمش خوب کار میکرد به خاطر ویروسی که گرفته بود اسهالرشده بود که بهش پدی لاکت دادم بهش دو سه روز دیگه یبوست شد ازاون موقع بهذبعد بهش گلیسیرین تزریق میکردم ودفع میکرد متخصص بهش لاکتولوز داد که تاثیری نداشت بعد دیسیکلومین ۸ساعت یکبار به مدت دو هفته استفادهدکردم که ازهمون روز اول خودش هر روز دفع کرد بعد اینکه داروقط کردم خودش یه ماه بدون دارو دفع میکرد که سرما خورد یه هفته بهش خیلی دارو دادم که دوباره یبوستش شروع شد میتونم دوباره از دیسیکلومین استفادهدکنم ضرر که نداره اینو متخصص تو دوران کولیک داده بود که خیلی تاثیر داشت درکنار اینها به شدت بیقرارو بدخلقه
- سلام آقای دکتر من پسرم 19 ماهشه سهشنبه شب تب کرد یعنی چهار روز قبل بهش قطره پاراکید دادم تبش خوب شد ولی بعدش جوش ریز قرمز زده وخیلی بیقرار شده
- فاویسم
برانوزاد سرماخورده که فاویسم داره آزیترومایسین وسیتریزین وشربت سرماخوردگی ضررداره؟
- هموروئید
سلام خسته نباشید.ببخشید اقای دکتر دخترم یمدت یبوست داشت بعدازاون متوجه شدم یه تیکه گوشت باریک ازمقعدش بیرون زده الان یک هفته است.شماچه دارویی تجویزمیکنید ایاممکنه ازیبوست بوده.الان ۱۷ ماهشه. ممنونم
- تب
نوزاده دو ساله ای دارم که در ناحیه سر و گردن و کمر تب کرده، علتش چی میتونه باشه اقای دکتر و چکاری براش انجام بدم؟ دارو نیاز هست بدم؟

