Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تقویت سیستم ایمنی کودک
سلام آقای دکتر برا تقویت سیستم ایمنی کودک یک ساله چه دارویی شما پیشنهاد میدید
- وابستگی نوزاده یه ساله
سلام آقای دکتر دخترم دوازده ماهش تازه امروز تموم شدجدیدا من روزانه دوساعت خونه نیستم دخترمو پیش پرستار میزارم تا الان سه تا پرستار عوض کردم حتی تا دوازده روز پیش یکیش نگه داشتمش ولی با این حال توی این دوساعت یه نفس گریه میکنه اصلا با هیچ کدوم انس نمیگیره نگرانشم چاره هم ندارم باید سرکاربرم چی کار کنم راهی نداره دیگه گریه نکنه ؟واسش خطرناک نیست ؟ تا منو میبینه اروم میشه هیچ کدوم از خانوادمم پیشم نیستن بچمو پیششون بزارم دخترم خیلی وقتی من نیستن گریه میکنه اطرافیان میگن بچه با گریه چیزیش نمیشه ولی دوساعتی که من نیستم به طور مستمر داره گریه میکنه یه راهنمایی کنین
- نفخ و شیر خشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۲ ماه ای دارم که شیر خودم رو میخورد و داخل مدفوعش رگه های خون بود که با تغییر رژیمم مشکل حل نشد، به توصیه شما چند روزیه که شیر خشک HA میدم. مشکل خون حل شده اما به شدت نفخ پیدا کرده، ممکنه این هم از علائم آلرژی به شیر خشک باشه؟ باید شیر خشکش رو عوض کنم؟ شما چه شیری پیشنهاد میدین؟
- کیدیزول
سلام آقای دکتر دکتر اطفال برای نوزاد ۲۱ روزه ما تشخیص رفلاکس پنهان داده و کیدیزول تجویز کرده، وزن نوزاد ۳ کیلو و ۴۰۰ گرم هست و دکتر ۱ سی سی غروب و نیم سی سی صبح کیدیزول تجویز کرده. آیا مصرف این دارو با توجه به عوارضی که دارد اشکالی ندارد؟ اگر دارو مصرف نشود رفلاکس پنهان برایش خطر دارد؟ چند وقت باید این دارو را مصرف کرد؟ چه عوارضی ممکن است بروز کند؟
- سرفه
سلام اقای دکتردخترم 5 ماه نیم هست سرفه خلطی داره که شب ها بیشترمیشه دکتریه شربت دیفین هیرامین با یه ازیترومایسین داده. گفت بهترنشدعکس بایدبگیرم خیلی میترسم اقای دکتر میشه راهنمایی کنیدممنون. درضمن من بخورتوخونه ندارم
- شربت چرک خشک کن
سلام اقای دکتر. مصرف چرکخشککنتثسط نوزاد چهل روزه باعث اسهالش میشه؟
- کش وقوس و زور زدن و بیقراری
پسرم ۴۵ روزش هست کش و قوس و زور زیاد میزنه و بیقراره وقتی بیداره
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
دخترم ۳ ماهش پشت بند شیر خوردن مدفوع میکنه علت چیه
- پماد اوتپیک ایروکس
سلام آقای دکتر خسته نباشید. دخترم اگزمای شدید داشت پماد اتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که معجزه کرد ممنون از لطفتون میخواستم سوال کنم آیا این پماد کورتون نداره؟
- نوزاد نارس
سلام خسته نباشید نوزادی که ۲۶ هفته و با وزن ۷۵۰ گرم بدنیا میاد باید چه مدت تو دستگاه بمونه و امیدی بهش هست؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر برای کمبود وزن دختر شش ماه ونیمم به شما مراجعه کردیم ،مسائلی که گفتید را انجام دادم فقط نمیدونم در روز چه مقدار آب جوشیده سرد بدهم با تشکر
- قرص آهن
سلام آقای دکتر من دختر۳ماهه ای دارم قرص هماتینک میخورم برابچه ضرر نداره ممنونم
- غذا کمکی
سلام . دخترم ۵ ماه و ده روزشه. واسش فرنی ارد برنج شروع کردم. ارد برنج و کمی شکر با شیر مادر یا شیر خشک. دو روز مختلف یک قاشق مربا خوری یک بار در روز دادم. هر دو روز بعد از ۴تا ۵ ساعت دلدرد شد. علت چیه باید چکار کنم ؟
- غذای کمکی
سلام دخترم 23روززودبدنیااومدباوزن3.350وزردی روز اول داشت بستری شد وخوب شدولی کولیک ورفلاکس داره الان نزدیک پنج ماهشه وبهترشده ولی بازم پنیر بالامیاره وگریه میکنه دکتر برده بودم گفت تا4.5ماهگی خوب میشه الان خیلی خوب شده ولی سرماخورده وشیر خشک میدم ازاول والان نمیتونه زیاد بخوره وزنش اومده پایین.غذای کمکی روازکی میتونم براش شروع کنم وباچی وچه مقدارباشه
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من یک ماهشه رفلاکس داره شکمش خیلی قارو غور میکنه و خیلی به خودش میپیچه زور میزنه از درد گریه میکنه میشه راهنمایی کنید ممنون
- Crp
سلام خسته نباشین من ۲۸ دی ماه ۳۸ هفته و ۳ روزم بود ک ترشح خونی دیدم رفتم بیمارستان معاینه ک کرد ازم آب خارج شد و گفتن ۴ سانت باز شده دهانه رحم چوت بچه م بریچ بود سزارین اورژانسی شدم بچه مم خوب بود همه چیش تا روز ترخیص ی پزشک اومد گفت شما کیسه آبت پاره بوده در حالیکه من با معاینه کیسه م پاره شد و باید از نوزادم تست crp بگیرن گرفتن و مثبت بود دکتری که منو سزارین کرده بود بهم گفت بچه ت سالمه این دکتر یکمی حساسه اگه میتونی این آزمایشو ببر یجای معتبر تکرار کن و من همون شب آزمایش رو تکرار کردم و crp منفی شد پزشک اطفال دیگه ای بردم گفت بچه سالمه ولی من میخوام بدونم مگه میشه یکبار این آزمایش مثبت باشه و یکبار منفی من الان باید چیکار کنم؟نوزادم ن تب داره ن خس خس سینه شیر هم خوب میخوره
- شيرنخًوردن
بإسلام دخترم شش ماهشه هر هفت ساعت شير ميخوره مخصوصًا تو خواب كه اصن اي نميزنه شيرخشكيه
- پزشک اطفال
سلام من دخترم ۴روز است به دنیا اومده رردی داره روز ۱۳دهم زردیش رو۷بود امروز دوباره بردم آزمایش زردیش رفته رو ۹/۸است من چکار کنم میشه یه راهنمایی کنید دستگاه بیارم خونه با خودم توخونه مهتابی روشن وکنم خوب میشه خواهش می کنم یه راهنمایی کنید
- واکسن چهار ماهگی
سلام اقای دکتر برای نوزاد فاویسمی که واکسن چهارماهگی زده برای پایین آوردن تب بالای ۳۸ درجه میشه از شیاف استامینوفن استفاده کرد؟ و مقدار شیاف رو هم میخواستم بدونم. مننون میشم
- زینک سولفات
سلام وقت به خیر ببخشید بچم 50 روزگی بردم دکتر براش زینک شروع کرد نمیدونم چرا به نظرتون زود نیست؟ تا کی باید بهش بدم.

