Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره رستانکس
سلام اقای دکتر پسر من ۲۰ماهست و به دکترش گفتم شبا تو خواب بی قراره وتکون میخوره قطره رستانکس تجویز کردن روزی یه پاف/چون برای زیردوسال ممنوعه بنظرتون چیکار کنم؟یه پاف هرسوراخ بینی یا فقط یه پاف درروز
- عرق کف دست
سلام اقای دکتر دختره من ۲۲ماهشه ویه ۴.۵روزه ک کف دستش عرق میکنه زیادم مشتاق غذا خوردن نیست با کلی سرگرمی بهش عذا میدم میخوره
- اسهال
سلام درمورد اسهال فرمودین بهاین وبسایت برین..کدوم وبسایت آدرس میزارین لطفا
- عفونت گلو
پسرم ۸ سالش و سرفه زیاد و تب شدید داره هر ۱۲ ساعت دارم براش قرص سفکسیم ۲۰۰ میدم مشکلی نداره؟
- سلام دخترم ۲۴ کیلو وزنش هست دکتر شربت سفیکسیم ۱۰۰ براش نوشته هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی ایا این مقدار با توجه به وزن کافیه دوم اینکه میلی لیتر همون سی سی هست
دخترم ۸ سالشه گلو درد و سردرد داشته بردمش دکتر این شربت را داد
- مصرف دارو
سلام دکترپسرمن ۱سالو۴ماهشه وشیرخودمومیخوره برای سردردشدیدپیش دکترداخلی رفتم تااومدم دارومونشون دکتربدم رفته بودن ومنشیش گفت تاچندروزدیگه نمیان وروخدادکترنحوه مصرف این داروهادوبرام میگیدوالپرات سدیم۲۰۰میلی گرم وفلوکستین۱۰چه وقت بخورمشون ممنون مشم اجرتون باخدا
- شب ادراری
سلام اقای دکتر من دخترم 7 سالشه شب ادراری میکنه عفونت و قارچ داره باید چه کار کنم
- مدفوع نداشتن کودک طی چهارروز
با سلام اقای دکتر فرزند دوساله ای دارم که چهارروزه مدفوع نکرده شربت انجیر و دارگهای گیاهی هم بهش دادم اما افاقه نکرد چکار کنم
- گاستروانتریت در کودک یازده ماهه
درمان اسهال بدبو و چرب و چه کنم کودک یازده ماهه ام اشتها به غذا داشته باشد ؟
- دوز دارو و شربت
سلام بچه با وزن ۲۲ چقد شیاف استامینفون در زمان تب استفاده شود ؟ شربت پروفن چند سی سی ؟ با تشکر
- غذا خوردن کودک
با سلام و احترام پسرم هفت ماهشه، تقریباً دو ماهه که غذا میخوره اما الآن سه روزه که اصلاً غذا نمیخوره و دهنش و سفت میبنده و حالت تهوع میگیره قبل از این خوب غذا میخورد
- عفونت
سلام بچه من ۳ سال و دو ماهه هست از تاریخ ۲۷ اسفند ویروس وارد معده و رودش شده دو بار استفراغ کرده همون روز اول براش سرم و آمپول تهوع نوشت دکتر الآنم داره سفکسیم ۱۰۰ استفاده میکنه هر ۱۲ ساعت.خواستم بپرسم این تب و عفونت تا چند روز ممکنه ادامه داشته باشه.با تشکر
- بالابودن گلبول سفید
WBC. H11.9 RBC. 4.54آقایدکترفرموده بودیدتعدادگلبول سفید وبگم توآزمایش اینجوری زده
- شیردهی
آقای دکتر سلام نوزاد ۳هفته ای رو هر چند ساعت باید بیدار کنیم شیر بدیم؟ ۱۰که میخوابه تا۳بیدار نمیشه.
- سلام شبخیر من بچه هفت ماه دارم شیر میدم دکتر این قرص نوشت ایا بخورم ضرر دارد
- خس خس سینه و سرفه
آقای دکتر دختر سه سالم سینش خس خس میکنه و مرتب سرفه صدادار داره، صداشم از دیشب کامل گرفته،بینیشم کیپه، نیاز به آنتی بیوتیک داره؟ چه دارویی بهش بدم؟
- نمودارقد کودک
با سلام خدمت شما جناب اقای دکتر باتوجه به اینکه شما پزشک فرزندم هستین ، در سن سه سالگی بابت قد و وزن به مرکز بهداشت مراجه کردیم ولی نمودار قد حالت افقی داره یعنی رشد معمول رو تو شش ماه گذشته نداشته ، ایا جای نگرانی هست یا به آزمایش خاصی نیازه یا اینکه بیارمش مطب شما قد و وزنش رو چک کنید و راهنمایی کنید ؟و اینکه تقریبا روزانه شربت سندروس رو پنج سی سی مصرف میکنه
- تب کودک
سلام وقت بخیر اقای دکتر.پسرم ۵ سالشه از صبح تب داره دکترم بردم گفت هیچ عفونتی نداره احتمالا سرما خورده پس چرا تبش قطع ننیشه شربت دادم شیاف گذاشتم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسر ۱۸ ماهه ای دارم که باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنه چون واکسن های سه گانه خیلی اذیتش میکنه و تب خیلی زیادی تو واکسنای قبلی خواستم بپرسم چه اقدامی میتونم قبل از تزریق واکسن انجام بدم که تب نکنه واینکه شربت استامینوفن پاراکید موثر تره یا داروی دیگه ای هست که بتونم بهش بدم
- کودک ۸ ماه
سلام دختر هشت ماه دارم که ناحیه تناسلی و لایه پاشجوش قرمز زده علتش چی هس و چه پماد استفاده کنم

