Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف آزیترو مایسین
با سلام دخترم ۵ سال و نیم با وزن ۲۱ کیلو با علائم آبریزیش بینی و سرفه و تب هست سری قبل که دکتر بردم سرفه میکرد دکتر گفت الان آلرژیه ولی اگه همراه سرفه تب کرد بهش آزیترو۲۰۰ بدم منتهی نمیدونم چه دوزی و چند بار در روز بدم سرفه هاش شدید هست الان برم هگزین میخوره و سیتریزین و قطره بینی
- بچم ی سالهشه ۹ کیلو وزنشه ایا خوب یابد
- پاسخ بهنوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد هشت ماهه دارم فاویسم دارع سرفه میکنه میشه شربت pelargin kids بدم ضررر ندارع میگن چونکه عسل قاطی دارع خوب نیست
- شربت سیتریزین
سلام پسرم ۵سالشه سرما خورده و ابریزش بینی داشت من بهس یه فاشق غذاخوری سیتریزین دادم پدرش هم نمیدونست که من دادم اونم نیم ساعت بعد من یه قاشق غذاخوری داده دوباره الان نگرانم توروخدا جواب بدین
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- بیماری سرم
سلام آقای دکتر خسته نباشین نوه من چهار سال نیم دار مدت ۴۰روز پیش آنفولانزا گرفت گوشهاش عفونت کرد دکتر اطفال آموکسی کلا و داد خوب نشد تب داشت مدت ۱۲ روز دکتر متخصص عفونی بردیم دوتا آمپول پنسلین داد تب قطع شد ولی گوش بچه کم شنوا ه شد پیش دکتر گوش بردیم زافکسیم داد شربت که تمام شد بعد یک هفته مفصل پاش درد شدید گرفت وبعد مفصل پاش کهیر زد انواع از مایش گرفتند گفتند مشکلی ندارد حالا دکتر میگه به سفیکسیم حساسیت داشته و قر ص پردینزلون داد تا میخوره خوبه دردش قطع میشه ولی قطع می کنیم قرص و دوباره درد شدید مفصلی پا مچ دست وغیره میگیره که از درد گریه میکنه وبی تاقتش میکنه آیا باید تا کی این قرص رو بخوره چون این قرص میگن عوارض زیادی داره باید چه کار باید بکنیم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر، سوالی پرسیده بودم یادم رفت بنویسم سن بچه یازده ماهه ، سه نوع شیر خشک امتحان کردم، همه مثه هم بودن ...بعد از هر شیر خوردن شکمش کار کرد...ببلاک الف که دادم خوب بود و روزی یه بار شکمش کار کردالان نمیدونم چکار کنم ، شیر خشک ha بگیرم؟ ببخشید نگرانشم واقعا نمیدونم چه شیری بدم
- اسهال و سوختگی ناشی از آن
سلام. پسرم ۱ونیم سالشه بخاطر دندون در آوردن اسهال شده و مقعد و ران هاش سوختن بهش موز دادم ساشه پدی لاکت دادم و برای سوختگی پاهاش پماد ان ان استفاده کردم کمی خوب شد ولی زیاد فایده نداشت از داروخونه پماد کالاندولا وهیدروکورتیزون گفتن قاطی کنین و بزنین وقتی زدم خیلی گریه کرد و میگفت میسوزه پاهام ب نظرتون پماد هایی ک استفاده کردم درستن؟
- دستور مصرف شربت اموکسی سیلین؟
پسرم جهار ماهشه علایم سرما خوردگی طریقه مصرفشربت اموکسی سیلین125
- زینک سولفات
سلام میتونمبه بچه تو هشت ماهه شربت زینک سولفات بدم
- گريه در خواب
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهشه بعضي وقتا با گريه از خواب بيدار ميشه اطرافشو نگاه ميكنه انگار كه بترسه از چيزي به اين حالته
- سلام برای کودک ۳ ساله وزن ۱۲ ونیم چقدر و چندبار باید شربت ۱۲۵ بدم؟
سلام برای کودک ۳ ساله و ۱۲و نیم کیلو چقدر و چند بار در روز باید باید اموکسی سیلین ۱۲۵ بدم؟
- زیربغل
سلام وقت شما بخیر پسر من که دو سال و نیم هست زیر بغل سمت چپش قرمز شده خودش میخارونه چه پمادی بزنم ممنون
- ویتامین دی۳$
سلام دخترمن ۱۱ماهش تموم شده ۸کیلوهست و شیرخشک خورده از ۴ماهگی دندون درنیاورده و امپول ویتامین د۳ با دوز سیصد هزار روز یکشنبه زدیم و باز دوباره ۵شنبه دکتر دیگه ای تجویز کردن ولی نگفتیم که قبلا زدیم اونم سیصد هزار بود دوتا در۵روز حالا چکار کنیم مشکلی نداره؟؟؟؟؟
- شیرخشک
سلام و عرض ادب، ببخشید به پسره نه ماهه ام شیر خشک تروویتال میدم اسهاله...آپتامیل میدم یبوسته...جکار کنم؟ شیرشو دوباره عوض کنم؟ میتونم یکی در میون آپتامیل و تروویتال بدم؟ مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون
- عدم دفع مدفوع نوزاد دو ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد من دو ماهشو تموم کرده از هفته قبل ۵ روز دفع مدفوع نداشت خودم روغن گلیسیرین زدم مدفوع کرد بعدش دوباره مدفوع نکرد بردیمش دکتر شربت لاکتولوز داد اثر نکرده تا حالا مدفوع شم نرمه زیاد سفت و خشک نیست بی قراری زیادم نداره زود زود دفع گاز شکم داره فقط میخواستم علتشو بپرسم مشکل از چیه
- دوره مصرف شربت آفاکسیم
دوره مصرف شربت آفاکسیم در کودک یک سال و دوماهه چند روزه؟
- دادن کنجدبه نوزاد۱۰ماهه
- غده زیربغل
سلام پسرسه ماهه دارم 10روزی هست که زیربغل سمت چپش یه غده سفت ودردناک درامده دستی واکسن خورده زیربغلش بایدچیکارکنم اقای دکتر خیلی نگرانم بایدچیکارکنم داروش چیه بچه ام خیلی اذیته ممنون میشم راهنماییم کنید
- خرما
سلام دکتر به دختر هفت ماهه میشه خرما داد؟

