Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- برفک دهان نوزاد
- عفونت ریه وآلرژی
سلام خدا قوت من زمان بارداری عفونت داشتم پسرم هم ازمن عفونت گرفت زودهم به دنیااومد13ماهشه همش تب شکم به بالا داره ومریض لطفاً پاسخ بدین نگرانم
- امپول ویتامین d
با سلام دیروز دکتر واسه پسر ۱۰ ماه ام امپول ویتامین دی تجویز کرد تزریق کردم باید دیگه قطره ویتامین ad روزانه بهش ندم ؟ وتا چه مدت ندم قطره ad
- دونه زدن روی بازو
سلام خسته نباشد . دکتر عزیز پسر من ۳ماه نیمشه حدود دو هفته هست دیدم روی بازوی چپش به دونه ی بزرگ زده .میشه راهنمایی کنید این چیه ؟؟دست میزنم واکنش نشون نمیده ولی زیرش سفته
- غذا ..
سلام خسته نباشید میخواستم بگم پسرم یازده ماهه هست میتونم بادام و گردو آسیاب شده رو با پوره میوه مثل موز یا سیب بهش بدم؟ چون با شیر گاو حساسیت داره نمیتونم با شیر بدم بهش .با تشکر .
- سوراخ گوش
سلام آقای دکتر دخترم ۹ ماهشه امروز گوشش سوراخ کردیم مشکلی نیست تا دو هفته گوشواره طبی گوشش باشه بعد دو هفته طلا بندازم گوشش؟؟
- زورزدن
سلامآقایدکترمننوزادمچهلروزشهیکروزهکمدفوعنکردهخیلیبخودشمیپیچهوگریهمیکنهایامشکلخاصیداره؟
- مدفوع نکردن نوزاد
نوزاد یکماهم ده روزه شکمش کارنکرده ازشیرخشک هم کمکی استفاده میکنم
- برآمدگی روی مچ نوزاد
سلام خسته نباشین یه برآمدگی روی دست نوزاد برآمدگی کبود خیلی نگرانم چیز بدیه یا برطرف میشه
- رفلاکس
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۸ماهشه میخواستم بپرسم رفلاکس تاکی ادامه داره؟من برای پسرم شیشه شیر دکتربراون میدادم الان میخوام معمولی بخرم میخواستم بپرسم ی وقت برگشت نزنه رفلاکسش؟
- سرفه خلط دار نوزاد 3 ماهه
سلام
نوزاد 3 ماهه دارم که سرفه خلط دار داره سرفه که میکنه خیلی اذیت میشه یکم بد حاله لطفا بگین چه دارویی بهش یدم - غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- فرنی با نشاسته
سلام آقای دکتر بچم داخل ۷ ماهه از فرنی بدش اومده اصلا لب نمیزنه میشه با نشاسته و آب براش فرنی درست کنم؟؟
- سولینا
سلام دخترم ۴۵ روزشه خیلی بیقراره ازقطره آ د روی پستونکش میریزم اروم میشه از۲۵قطره بیشترمیشه آیاخطرناکه
- واکسن
به دخترم واکسن ۶ ماهگی زدم دو روز انگار هنوز یادشپاشو صاف نگه نمیداره چکار کنم
- خوردن کاغذ روزنامه توسط نوزاد 6ماهه
سلام آقای دوکتور پسر 6 ماهه من یه توته از روزنامه رو خورده آیا برایش خطر دارد لطفا کمک کنید
- اسهال و درمان سوختگی ناشی از اسهال
سلام اقای دکتر.پسری ۱۰ ماهه دارم که شیر خودم و شیر خشک کمکی میخوره وزنش تا الان ۹۴۰۰.تقریبا پنج روزه اسهال داره روزی هفت هشت بار بیرون روی داره در اثر اسهال ناحیه مقعد و روی رانهاش سوختگی زیادی داره خیلی درد داره و گریه میکنه سه روزه دو بار دکتر بردم فقط یه قطره پدی لاکت روزی دوبار هربار ۵ قطره تجویز کردن بی فایده بوده حتی ده قطره تو هروعده هم دادم تاثیری نداشته .پماد تریامسینولون با کلوتریمازول و زینک دادن هرسه رو ترکیب میکنم میزنم هربار که مدفوع داره با یک شربت زینک اونم روزی سه سی سی که همه اینها تاثیری براش نداشتن.گفتم کدی لاکت براش بنویسین که میگن زیر یک سال نمیدیم نمیدونم چیکار کنم خواهش میکنم راهی جلوی پام بگذارید کته سیب درختی و زمینی ماست هم میدم ولی...نیاز به آزمایش یا هردارویی که صلاح میدونید برام بگین بگیرم .خیلی ممنونم
- یبوست نوزاد یک ماهه
دخترم 34 روزه هست شیر خشک ببلاک کامفورت بهش میدم 60 سی سی شیر مادرندارم 12 ساعت هست که مدفوع نکرده
- مدفوع
سلام آقای دکتر اگر من ساعت ها غذا نخورده به نوزادم شیر بدهم ممکنه که باعث بشه مدفوع نوزادم کف کنه هنگام زدن و رنگش هم سبز بشه؟؟
- تب
سلام وخسته نباشید میخواستم بدونم بچه سه روز بدنیا اومده بردیم واکس زدیم الان 2روزه تب داره

