Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- از پوشک گرفتن
با سلام من پسرم دوسالشه الان نزدیک یک ماه که از پوشک گرفتم ولی جیش نمیگه منتها در حین ادرار میگه میخواستم ببینم که ایا مشکلی داره یا اینکه طبیعیه قبل مدفوع کردن خبر میده و اصلا از اون باره مشکلی نداریم شب تا صبح هم جاش تمیزه و اینکه به زور میره توالت هی میگه ندارم بعدش میبینم شلوارشو خیس کرده موندم چیکار کنم لطف کنین راهنمایی کنین
- سرفه اطفال
نوزادم۱۵روزه است که چندروزی است سرفه شدید میکند شبها شدیدتراست جوری که میخواهدخفه شود شیرخشک نان هم میخورداستفراغ که میکند غلط بالامی آورد علت چیست
- شربت ویتامین
سلام دخترم 9سالشه فصل مدارس شربت آسماوویت بهش میدم آقای دکتر میگم این شربت ویتامین دی واهن بدنش رو جبران میکنه یا که جداگونه قرص ویتامین دی و آهن بهش بدم
- شیرخشک ببلاک
سلام خسته نباشید دکتر برای بچم دو ماهه پیش شیرخشک ببلاک تجویز کردند برای غذا بجای شیر گاو الان تموم شده میخواستم بپرسم باید برای ادامه دوباره باید از همون شیر خشک استفاده کنم؟بچم تازه هشت ماهش شده شیر خودمو میخوره مشکلی هم نداشته
- غذای کمکی نخوردن
سلام آقای دکتر دختر من ۸ ماهشه تا ۷ماهگی خیلی خوب غذای کمکی میخورد ولی الان اصلا نمیخوره تنوع غذایشم عوض کردم ولی نمیخوره یکی دو قاشق اول بالا میاره همش خودشو به پشت پرت میکنه شب ها که میخوابه تا صبح چندین بار بیدار میشه شیر میخوره. برا غذا نخوردنش چکار کنم.
- سلین قاسمیان
سلام وخسته نباشید خدمت شما یک دختر دوسال ونیمه دارم که مدت دوروزه سرفه میکنه ابریزش بینی نداره قبلا که دکتر میبردیم تشخیص دادن الرژی داره ممنون میشم لطفا راهنمایی کنید
- بی اشتهایی
سلام من پسرم ۲ ماهشه سه چهاروز میشه کلا بی اشتها شده نه شیر مادرشو میخوره نه شیر خشک ادرار ومدغوع هم کم شده حتی به خاطر اطمینان آزمایش ادرار هم انجام دادیدم گفتم سالمه ۵الی ۶ ساعت میخوابه ولی باز که بیدارشد یه ذره شیر میخوره نسبت قبل خیلی خیلی خوردن شیرش کم شده..
- سلام بچه پنج سالشه ولی موفق نشدم از پوشک بگیرمش میگه میترسم از پی پی راهکارش چیه راهنماییم کنین
- واکسن آنفلوانزا.
سلام بچه پنج سال و نیم دارم سرما خورده امروز ششمین روزشه بنطرتون واکسن انفولاتزا بزنم یا دیگه تاثیری نداره؟ سال گذشته زده امسال یک دوز کافیه؟
- میزان مصرف شیر
باسلام..پسرم ۲۲ماهشه..از۱۸ماهگی از شیر خودم گرفتمش..از۱۸ماهگی ب بعد شیر پاستوریزه میدم بهش..تا جایی ک از شب تاصب یک شیر پاکتی میخوره.ترسم از اینه که زیادش بده یا خوبه!؟
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
نوزاد پانزده روزه دارم احساس میکنم سرما خورده یه خورده سینه اش خرخر داره چی بدم خوب بشه
- عرق کردن سر و پای کودک
سلام نوزاد 4 ماهه ای دارم چند روزیست که هنگام خواب پشت سرش و بعضی وقتها پاهاش عرق سرد داره, تب نداره, خوب غذا میخوره دو ماهه ویتامین آ د مصرف میکنه وزن تولدش سه کیلو و وزن دوماهگیش 4/700 بوده. خودم در بارداری تیروئید کم کار گرفتم. علت این عرق کردن چی میتونه باشه
- نوزاد
سلام نوزاد دوماهه خیلی سخت مدفوع میکنه سه روز یک بار اونم با شیاف باید چیکار کنم؟
- دختر من ۴۳ روزشه الان سرفه خیلی شدیدمیکنه شربت چی براش خوبه
- سلام کودک ۲ونیم ساله من شربت زینک استفاده کردیم وزنگیری خوبی داشته شربت تموم شده میتونم بازم بخرم وادامه بدم
- سرفه و گلو درد
سلام کودکی دوماه دارم که چند روزه داخل گلو خلط داره وسرفه میکنه وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده بردم دکتر فقط قطره کولیکز داد آیا برای گلو درد دارو هست بهش بدم ممنون
- يبوست
سلام ، اقاي دكتر نوزادم ٢٠ روزشه براي يبوست بچه ميزان اب قند بايد چه ميزان باشد
- سلام اقای دکتر.دخترم 58روزشه دورسرش به دنیااومد34بودولی الان 40هستش خیلی نگرانم.لطفا کمکم کنید
- قرمزی چشم
سلام . نوزاد ۳۵ روزه ام داخل یکی از چشمهاش قرمزی کمی داره . برای برطرف شدن قرمزی چه کاری میتوانم انجام بدهم .ممنون
- مدفوع خلط دار
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترمن ۳سالو ۶ ماهش هست الان ۲روز هست که مدفوعش حالت خلط دار شده البته زیاد نیست ولی قبلا اینجوری نبود وزن دخترم هم ۱۴ کیلو هست دلیلش چیه؟ دخترم کلا شکمش زیاد کار میکنه روزی ۴ تا ۵ بار لطفا راهنمایی کنید ممنون

