Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالا آوردن خون
دخترم 11 سالشه، امسال طی 3 ماهه اخیر یه کوچولو خون بالا آورده حالت لخته مانند میخواستم بدونم باید چه کاری انجام بدم؟ و علتش چی میتونه باشه
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر بچم 5ماهش تموم شده و لثه اش کاملا سفید شده دوسه روزه بی تابی میکنه و خیلی زیاد آب دهن میریزه تب نداره سرفه و هیچی هم نداره . احساس میکنم در کل دمای بونش بالاست البته منطورم تب نیستا . بالثه اش هم همه چیز رو بی نهایت فشار میده . احساس میکنم برلی دندانه . چی باید بهش بدم اروم بشه ؟ژل لثه هم میشه استفاده کرد؟
- تخم بلدرچین
سلام آقای دکتر تخم بلدرچين هم مثل تخم مرغ آلرژی زاست؟من خیلی میترسم تست کنم بخورم بره تو شیرم.از طرفی برا غذای کمکی خیلی لازمم میشه
- سرماخوردگی متعدد
سلام آقای دکتر ظهر بخیر من ی سوال داشتم پسرم دو سال و ۴ ماهه هست همش سرما میخوره الان ۴ ماهه مریضه تا میاد یکم خوب بشه دوباره شروع میشه چه شربتی بدم تا سیستم ایمنیش تقویت بشه خیلی ممنون از وقتی که میزارید
- انتی بیوتیک
سلام و عرض ادب پسرم سرما خورده بود فارمانتین میدادم خوب شده بود ولی بخاطر دوره تکمیل دوره درمان بودن ۷ روز ینی تا امروز ادامه دادم از دیروز دوباره سرما خورده سرفه و تب و بدن درد شدید داره دکتر بردم ازیترومایسین نوشته بنظرتون ازیترومایسین رو بدم؟چون تازه فارمانتین تا امروز دادم اگه نه چه شربتی بدم واسه سرفه و تبش که بالاس و درد بدن خیلی ممنون پسرم دو ساله هست خیلی ممنون از لطفتون
- شیر خشک
سلام اقای دکتر پسرم یک سال وهشت ماهشه شیر خشک ببلاک میخوره میخواستم شیر خشک راقطع کنم شیر پاکتی بهش بدم ایا قطع شیر خشک زود نیست چنوع شیر پاکتی بدم
- مدت زمان نگهداری شربت پاراکید در یخچال
سلام خسته نباشید..شربت پاراکید رو بعد از باز شدن تا چه مدتی میتوان در بخچال نگهداری کرد؟
- بلوغ زودرس
با سلام خدمت شما دکتر عزیز.شهر ما دکتر غدد ندارد دخترم ۷ سال و ۷ ماهه میباشد که علایم بلوغ زودرس را دارد از یکی از پزشکان خانم در این باره پرسیدم نظر دادند که با امپول جلوی بلوغ را نگیرم و دست کاریش نکنم .لطفا راهنمایی کنید که اگر درمان کنیم بهتر است یا بگذاریم مراحل رشد را بدنش طی کند و ما دخالتی در این امر نداشته باشیم .با تشکر از شما
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- سلام بچم 5 و نیمشه از دیشب تب دارع صبح 41 بود بردم دکتر گف ویروسه و استامینوفن و دیفن هیدرامین و فاراموکس بی دی داده هنوز تب داره شیاف زدم باز تبش 40 چیکار کنم
سلام بچم 5.5 سالشه از دیشب تب داره صبح 41 بود بردم دکتر گف ویروسه و استامینوفن و دیفن هیدرامین و فراموکس بی دی داد ولی هنوز تب داره الان 40,بود شیاف زدم ولی هنوز نیومده پایین چیکار کنم
- سلام علیکم دکتر پسر چهار ماه دارم مریض بود رفتیم دکتر برایش قطر پدی لاکت تجویز کرده الان بدنش نقطه های قرمز زیادی دارد
- دوز ونحوه مصرف
کودک ۶ساله وزن۲۰ کیلو سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی استفاده کند
- سلام خسته نباشید،ی دختر دو سالونیمه دارم موقع دادن دارو از خوردنش امتناع کرد ما به زور ریختیم تو گلوش وپرید تو گلوش شربت استامینوفن بود،به طور وحشتناکی حالت خفگی بهش دست داد و دهنشم باز نمیکرد،الان بعد نیم ساعت داره هنوز اذیت میشه میشه راهنمایی بفرمایید؟خواهش میکنم زود جواب بدید حس میکنم تو ریه اش رفته
- کمبودوزن کودک ۳ ساله
سلام من یه دخترسه ساله دارم که وزنش ۱۰کیل وقدش ۸۸سانته دکترمتخصص بردم وازمایش داد ومعاینه کردن گفتن مشکلی نداره وسالمه حالاچه دکتری ببرم چکارکنم وزنش بیشتربشه وقدش رشد کنه خیلی ممنون
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ساله سرما خورده تب لرز داشته با استامیوفن هرهشت ساعت وازیترو مناسب باوزنش روزانه دارو گرفته خداروشکر تب لرز قطع شده ولی سینش صدا میده خسس میکنه خلط داره.ازیترو تمام شده میخوام اموکسی ۲۵۰ ..اکسپکتورانت.. بهش ازفردا بدم ممنون راهنمایی کنید.
- جایگزین قطره سولفاستامید ۱۰درصد چیست
نوزاد یکساله چشم چپش ورم کرده چرک زرد میادبیرون وروی پلکش قرمزشده.دکتر قطره سولفاستامید تجویزکرده ولی پیدانمیشه جایگزینش چه دارویی استفاده کنیم
- باسلام ،تب کودک ۵سال ونیم،باوزن ۳۲کیلو،
میخواهم از ازیترومایسین استفاده کنم برای کودک،مقدار آن رو خواستم بدونم،هم اینکه درطول این ۴روزکه کودک تب داره وسرفه های شدید وخروسکی میکن سیفکسیم جواب نداده،،،،،داروی دیگه چی بخوره؟ کتوتیفن هم میخوره،اسپری سالبتامول هم میزنه
- دل درد کودکان
باسلام،کودک ۲،۵ سالم هر از گاهی میگه دلم درد میکنه، میخواستم ببینم سردی کرده یا مورد خاصی داره.ممنون
- قرص سفکسیم200را چطوری بهبچمکه5سالشه بدم
پسرم عفونت گوش داشت بهش سفکسیم200داد نمیدونم چندبار در روز بهش بدم راستی به کوآموکسی کلاو آلرژی داره و اسهال میشه
- شیر مادر
سلام خسته نباشید یک پسر ۱۳ ماهه دارم ک الان یکماه بیشتر است از یک سینه شیر نمیخوره ولی هنوز شیر داره آیا این شیر خراب شده یا میتونم بهش بدم بخوره؟؟؟

