Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترش کردن معده کودک
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک چهار سالشه و از بچگی معده ش ترش میکرد . و خودش میگه آروغ ترش میزنم .یعنی میاد توی گلوش دو هفته پیش دکتر اطفال گفت چون از بچگی درمان نشده تا الان معده ش ترش میکنه و باید براش ترش کردن معده ش درمان رو شروع کنیم براش آدی ژل اس تجویز کرد بعد هر وعده غذا یک قاشق غذا خوری اما حالا نگرانش شدم چون مادامی که دارو میخوره تا دو ساعت خوبه اما اگه رعایت نکنه باز هم ترش میکنه. مثلا اگه غذای آبکی بخوره یا زیاد بخوره یا آب باغذا بخوره معده ش ترش میکنه. به نظرتون ادامه بدم آدی ژل اس رو یا قطع کنم و ببرمش دکتر گوارش .شما دکتر خوب توی کرمانشاه سراغ دارید ؟ اجرتون با سید الشهدا
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسر13ماهی دارم که تب میکنه وبینیش هم کیپ شده تنفسش 40تاست اموکسی 125براش خوبه چه جوری باید بهش بدم
- بنفش شدن زباندخترم
سلام آقای دگتر یک ماه پیش زبان دخترم بنفش شد. چند روز بود خودش خوب شد باز دوباره آمروز بنفش شده یکم میشه لطفا بگین ازچه چیزی میتونه باش دخترم سنشم 1سال
- ازمایش تیروئید
دخترم ۱۶روزش هست س ه روز بعد ک بدنیا اومد از بهداشت تماس گرفتن ک ازمایشش باید تکرار بشه بعد دوباره ازمایش گرفتن و دوباره همون مشکل رو داشت یعنی tsh5بوده و pku1.0بوده الان من روستا هستم و دسترسی ب دکتر ندارم اولین بچه ام هست ک بعداز سالهای خدابهم داده الان از نگرانی دارم میمیرم تورو قران زود جوابم بدین ک ازمایش دخترم چطوری هست و باید چیکار کنم
- شربت آزیترومایسین
سلام وقت بخیردخترم 3سالش شربت آزیترومایسین بهش دادم برای عفونت دندونش الان دوشب ریزش موغیرطبیعی داره نگرانم امکان داره مال شربت باشه ممنون
- حساسیت و عفونت چشم
پسرم هفت ساله است دکتر قطره و پماد بتامتازون تجویز کرده فراموش کردم بپرسم که آیا قطره سولفاستامید که دکتر قبلی تجویز کرده بود را ادامه بدهم یا نه آخه هنوز چشمش عفونت داره
- هورمون رشد
با سلام برای بچه ۵/۵ ساله ای که سن استخوانی او ۳ ساله است، هورمون رشد باید استفاده شود یا نه؟ جثه کودک هم اندازه بچه سه ساله است. پسرم رو پیش دو فوق تخصص غدد بردم، یکیشون میگن باید استفاده شه اونیکی میگن نه.
- شربت
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سال و چهار ماه دارد. شربت ویتامین را ایمینیوس میخورد. همچنان به عنوان ویتامین همین را بخورد و یا شربت دیگری معرفی میفرمایید
- نوزادم ۷ماه و۴روزهس دراینه ب خودش نمیخنده وپاهاشو تاالان نخورده یابازی نکرده باهاشون واسمش گاهی برمیگرده گاهی ن .ایرادی داره؟
- کم خونی
عرض سلام دختر ۱۱ ساله ام تقریبا از ۶ سالگی موهاش شروع به ریزش کرد و نظر پزشک بر کم خونی و زیاد بودن گلبولهای سفید خون بود و حالا هم خال رو پوستش داره زیاد میشه و هم موهاش باز داره ریزش میکنه.
- اشتباه زمان مصرف
در کمتر از پنج ساعت دوبار سفیکسیم ۱۰۰ استفاده شودبه مقدار یک قاشق چایخوری وزن ۱۷کیلوگرم سن شش سال
- س
سلام اقای دکتر دخترم ۶ سالشه الان نزدیک ۷ ماهه شپش زده سرش خیلی کم ازهر دارویی هم استفاده کردم خوب شده دوباره اومده چیکار کنم خسته شدم
- حرف نزدن کودک دو ساله
با سلام پسر ۲۳ ماهه، تنها در حدود ۴ کلمه حرف میزند، بقیه موارد تولید اوا میکند، در حدود ۱۶ ماهگی راه افتاد، دستورات را کامل اجرا نمیکند، شنوایی خوب است، اگاهی به اطراف دارد، لطفا راهنمایی بفرمایید
- خشکی پوست
سلام خسته نباشید من بچه ۱سال و ۸ ماه دارم پوستش خشک شده و نقطه های قرمز رو صورتش هست علتش چیه ؟
- آب آمدن از يک طرف چشم
سلام آقاي دکتر دخترم 19ماهشه و چشم سمت چپش هميشه بيشتر اوقات آب و اشک مياد چيکار بايد بکنم؟؟
- پختگی سینه
سلام خسته نباشید پسر من مریضه شماست لوزه داره . دیروز با شما صحبت کردم التهاب گلو و گلو درد داشت شما فرمودین آزیرماسین 250 بدین از دیشب دادم . ولی ازامروز صبح سرفه میکنه سینه اش پختگی داره شما چه دارویی تجویز میکنید برای پختگی سینه . 6 سالشه .32 کیلو . در کنارش انتی بیوتیکشم بدم
- سرما
سلام دکتر جان بچم ۵ سالسه لوزه و کمی آسم داره سرمای خفیف خورده دکترش تهران میگفت چون لوزه و آسم داره داروی گیاهی مثل پلارژین و ... خوب نیست کوریزان یا سیتریزین بده بنظر شما این بهتره یا سیموسپان و پلاررین؟
- باکتی ماید 10
سلام من بچم 11روزشه از امروز قطره باکتی ماید 10 دارم استفاده میکنم براش وقتی استفاده کرده خیلی عفونت در میاره چشمش همش میچسبه به هم گریه میکنه
- خوابببب
سلام اقای دکتر پسرم ۲۷ ماهه هستش و خواب بشدت بهم ریخته اس هرکار کنم بازم همونه قبلا باز ساعت ۱،۲ میخوابید الان شده ۳،۴ نمیدونم از دندون دراوردنه کلافس یا چی بلند میشه چراغارو روشن میکنه یا یجوری نمیزاره مام بخوابیم چیزی هس من بدم بهش ک خوابش تنظیم شه خسته شدم دیگ
- علت درددراطراف ناف کودکان چیست
دختری دارم ۸سالشه گه گاهی اطراف نافش دردمی کنه واشتهاش کمه علتش چیست خیلی از آقای دکتر تشکر دارم

