Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- با سلام پسرم ۶.۵ ساله اس از هفته پیش دچار تب شده و بعد سرفه و آبریزش بینی .الان بعد یک هفته هنوز تبش پایین نیامده. باید چیکارش کنم .متخصص اطفال هم بردم گفتن باید تب ویروسیه باید تحمل کنید. تا کی باید صبر کنم .تورو خدا کمکم کنید.
- تکرر و سوزش ادرار
سلام پسرم ۳ سالشه بعد ازینکه از حمام دراومدیم چند ساعت بعد تکرر ادرار گرفت اولین روز ۱۰ دقیقه یکبار دستشویی میرفتیم ولی روز دوم کمی کمتر شده ولی همچنان پسرم خودشو فشار میده و میگه دستشویی دارم تقریبا نیم ساعت یکبار آیا پسرم عفونت گرفته ؟ چه راهکاری باید انجام بدم؟
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر پسرمن مریضه شماست لوزه داره بینی اش همش گرفته ست داخل بینی اش غلط داره تو دماقش . اسپره میزنم سیتریزین هم میدم . چه دارویی تجویز میکنید برای چرک بینی اش . هفته قبل مطب بودم .متشکرم
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- سرماخوردگی ، گوارش
سلام پسر ۱۲ ساله من هشت روز پیش با شکم درد و اسهال به پزشک مراجعه کردیم و پس از تزریق آمپول و سرم خوب شد و ۳ روز بعد علائمی نظیر آبریزش و گرفتگی بینی و سرفه و گلو دارد ظاهر شد پس از گذشت هشت روز دوباره اسهال و شکم درد فعلا خفیف داره خیلی نگرانم آیا دلیل دیگه ای داره آیا بخاطر همین ویروس هست و چرا در هشت روز درمان نمیشه حدود یک ماه پیش آزمایش خون داد و همه چیز نرمال بود فقط wbc 11.1 بود که دکتر گفت اون 0.1 بخاطر استرس بوده و چیزی نیست .
- دلیل زردی کف پا
سلام .پسرم 4 سالشه چند روزه متوجه شدم کف پایش زرد و تقریبا به نارنجی میزنه خیلی نگران شدم گفتم شاید کم خونه و فروگلوبین براش شروع کردم
- حرف زدن
سلام وقت بخیر. پسرم ۱۵ ماهشه. وقتی گوشی رو میگیره پیش گوشش میگه اَ. گاهی ما و گاهی با هم میگه. اما دیگه چیزی نمیگه هنوز و حرف نمیزنه. فقط با اوه اوه منظورشو میرسونه. طبیعیه؟ مشکلی نداره؟
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۲سال ۶دماهشه اول گفت دلم درد میکنه همش دفع داره و دفعش بلغمی هستش بعد تب کرد علت چیه چی بدم البته الرژی هم داره
- یه چیزی اندازه ی عدس زیرپوست ساق پای بچه امه
سلام ببخشیددخترم۲سال ونیمشه روی ساق پاش به سمت جلو وقتی باانگشت دست میکشی یه چیزی به اندازه ی عدس زیر پوستش اینور وانور میره همینجوری باچشم پیدا نیست من خودم هم خیلی اتفاقی فهمیدم الان دوهفته اس وجود داره نرفته بخاطر کرونا میترسم ببرمش دکتر تو رو خدا جواب بدین اگه خدایی نکرده خطریه ببرمش دکترش یعنی چیه؟؟
- سلام وقت بخیر پسرم ۶ساله هست بعد سه روز تب. وب پس و هانس دونه های قرمز رنگ همراه با خارش هست دلیلش چیه البته جوش های دهانش متورم و دردناک هست
- مقدارمصرف باکتیماید
باکتی ماید 10درصد برای کودک 4ساله که قی دارد
- سلام دکتر ببخشید مثل جوش روی دهانه رحم دختر ۸ساله در اومد میگه خارش میکنه درد میکنه چکار کنم
سلام دکتر ببخشید مثل جوش روی دهانه رحم دختر ۸ساله در اومد میگه خارش میکنه درد میکنه چکار کنم
- مصرف دارو ازریتومایسین
پسرم 6سال هست امروز دکتر بردم شربت ازریتومایسین 200داده روی دارو برچسب یک قاشق چای خوری زده به نظرم اشتبباه زده برای بچه شش ساله 5سی سی هست درسته ؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید مطب تو این ایام باز هست؟ من پسرم 16ماهشه از دیروز سرماخورده آب ریزش بینی داره سرفه و عطسه هم گهگاه میکنه دیشب هم کمی تب داشت باید بیارم ویزیت بشه یا داروی خاصی میتونم بهش بدم که بهتر بشه البته دیشب و امروز صبح بهش شربت آستامینوفن دادم
- قرص خوردن کودک
سلام آقای دکتر پسرم 18ماهشه دیروز بردنش خونه مادر شوهرم اونجا 6تا قرص فشار خورده اینا نفهمیدن بعد آوردن خونه دیدم بیحاله هی چشماش میرفت هی میومد بعد من گفتم شاید یه چیزی برداشته خورده آوردم شیر دادم خورد تازه امروز به من گفتن 6تاقرص خورده نیازی هست الان ببرمش دکتر الان حالش خوبه ولی قرصا رو خورده
- دخترم ۱۵ماهشه ازیترومایسین ۲۰۰ چن سی سی بدم
- دارو
پسر من ۸ ساله هست شربت آموکسی کلاو بهش دادن میخوره بالا میاره.حالا به جاش داروخانه سفکسیم داده.آیا خوبه بهش بدم ؟؟؟پسرم ۳۴ کیلو هست ، چقدر و هر جند ساعت باید بخوره
- مقدارمصرف سفیکسیم100
سلام دخترم 1ساله هست و وزنش8کیلو700هست چه مقدارسفیکسیم بهش بدم
- شربت زینک سولفات
سلام پسر11 ماهه دارم مولتی ویتامین و شربت اهن وشربت کلسیم هم میدم وزنش 9.5 کیلوگرمه میخوام بدونم خوبه یاشربت زینک سولفات هم بدم ؟چندسی سی و تاچه مدت ؟
- سلام ببخشید دخترم۵سالشه از دوستان مهد که ویروس آفت دهان داشتن ویروس منتقل شده و از علائم فقط تب داره هنوز افت نزده دهنش آنتی بیوتیک لازم داره یا فقط تب و کنترل کنم؟

