Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کش و قوس بیش از حد نوزاد در خواب
- گوش
سلام دکتربرای اینکه گوش نوزادنه ماهه راازحالت دولاشدن یاهمان گوش بلادربیارویم چ راه حلی دارین واینکه مدفوع نوزادنه ماهه درطول روزچندباراست حالت طبیعیش ممنون
- شیر دهی
نوزاد سه ماهه ام حداکثر ده دقیقه شیر میخوره نگرانم احساس میکنم سیر نمیشه.وزنش ۶کیلو.شب ها تو خواب بهش شیر خشک هم یه وعده میدم
- کمخوابی نوزاد ۱۵ روزه
نوزاد ۱۵روزه دارم با شیرخشک تغذیه میشه شبها خیلی کم میخوابه
- سلام علت زخم مانند اطراف داخل گوش چی میتونه باشه؟
دختر من هفت ماهشه چند شبه اختلال خواب داره گوش هاشو هم میکشه اطراف داخل گوشش زخمه ماننده خیلی نگرانم
- دستمال مرطوب
دستمال مرطوب برای تمیز کردن دختر بچه استفاده کنیم اشکال داره یا فقط بشوریم
- زبان
سلام دکتر دختر دوسالم خیلی بهونه میاره و اذیت و گریه۱.اب زیادی از دهانش میریزه و میخارونه اخر لثه شو ایا دندون کرسی هست؟۲.نوک زبانش سفید پوستش نرم شده مثل حموم زیاد میمونی پوست پیر میشه و قرمزه همش میگه میسوزه چیز داغم یادم نمیاد داده باشم خیلی اذی میکنه چیزی نمیخوزه لطفا بگید چی بدم چیکار کنم اروم شه
- سرفه
بچم سه ماهش ابریزش بینی وسرفه شدید داره دکتر میبرم دارو هم میدم فایده ای نداره بهش گلپر و نعنا بنظرتون ضرری داره؟
- دل دردنوزاد
باسلام.
تشکرازشما. نوزاد ما 34 روزه ست. زمان تولد وزنش 2/800 والان وزنش دوروبر 3/300. بیشتر وقت ها شیرمیخوره از گوشه دهنش یه کم میاد بیرون. یا بالا میاره. شب ها ساعت ۸ به بعد گریه میکنه، دل درد داره. میخواستم بپرسم چیکار باید کنیم؟ - سلام اقاي دكتر بچم از روزي كه به دنيا اميد اسهال بود پيش متخصص رفتم گفت مدل روده هاي خودش أست بعد ريه هاش عفونت كه كرد گفتن كه اب بزنش كم أست براي اسهال بهم زينك گلوكونات و قطره پدي لاكت و كپسول يوموگي داد و خوب شد و بعدا ز يك هفته ااسهال برگشت
- اسپری کلرید سدیم
سلام اقای دکتر. اسپری کلرید سدیم برای نوزاد هفت ماهه در طول روز چن بار میشه استفاده کرد و در هر بار چن پاف میتونیم بزنم؟
- سرما خوردگی نوزاد4ماهه
سلام پسرم 4ماهشه سرفه خلت دار میکنه و یکم تب داره چه
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام دخترم ۵ماهشه تب کرد بردمش دکتر قطره پلارژین براش تجویز کرد حالا بعد از یک هفته که دارو رو استفاده کردیم دوباره افتاده رو سرف⁵5
- آب بعد قطره ادزیر
سلام آقای دکتربعد قطره آدزیر میتونم به پسرم کمی آب بدم ؟بخاطر مزه قطره ۶ماهشه
- شیر نخوردن نوزاد 4ماهه
سلام دختر من ۴ ماه و ۱۵ روزشه یکماه اصلا شیر نمیخورد نیم کیلو وزن کم کرد گفتن رفلاکس پنهان داره با نکسیوم ۱۰ روزی بهتر شده بود دیروز واکسن ۴ ماهگی زد حالا دوباره اصلاااا شیر نمیخوره با سرنگ یه ذره بهش میدم بعد از یکساعت بدون اینکه هضم یا پنیری بشه استفراغش میکنه
- جواب ازمایش خون
سلام دخترم ۸ماهو ۲۵روز داره تو آزمایش خونش پلاکت خونش۱۳۵بود گفتن پایینه خطرناکه؟ چیکار کنم؟
- کم وزنی
سلام پسر من چند روز دیگه ده ماهش تموم میشه وارد یازده ماه میشه از پایان نه ماهگی که یک دندون دراورده تا الان خیلی بد غذا شده هیچی نمی خوره به جز شیر خودم البته شیر خشک می خوره ولی وزنش اضافه نشده خواستم یک شیر خشکی معرفی کنید که باعث افزایش وزنش بشه ممنون
- خلط کودک یک نیم ساله
شربت سفکسیم به نوزاد یکنیم ساله بدم ضرر داره
- سرماخوردگی کودکان
سلام نوزاد یک ماهه ی من هم عطسه میکنه و گهگاهی هم سرفه ، بینیش هم گرفته و نمیتونه شبا راحت نفس بکشه چکار کنم
- کار نکردن شکم نوزاد
سلام.نوزاد ۵۲ روز متولد شده.چهار شبانه روز هست نوزاد شکمش کار نمی کنه.شیر مادر رو تغذیه می کنه.می خواستم بدونم چکار باید بکنیم.با تشکر

