Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- گریپ میکسچر نرس
سلام. نوزاد ۲۵ روزه دارم. شب خیلی دلدرد داشت شربت گریپ میسچر نرس وارویز رو ۲ سی سی بهش دادم. الان دیدم روش نوشته زیر یک ماه استفاده نشود . تاثیر بد رو بچم داشته؟
- شقاق مقعد
سلام آقای دکتر دخترم دچار شقاق مقعد شده امروزمعذرت میخواهم تومدفوعش خون دیدم شکمشم روان بود من ۳ماه پودرپیدرولاکس بهش میدم توروخدا کمکم کنید خون دیدم خیلی ترسیدم تا کی دخترم خوب میشه؟؟ممنون
- نخوردن شیر نوزاد5ماهه
سلام باتشکر ازشما نوزادمن ازاول شیرخشکی بوده اول بیومیل دادم دیگه نخورد اپتامیل دادم اونم نخورد ببلاک میدادم که سه روزه اصلا نمیخوره شکمشم کار نمیکنه بگید چیکار کنم وچه شیر خشکی بدم ایا لازمه شربت زینک سولفات بدم؟
- سلام من برای پسر ۱۸ ماهه اشتباهی به جای شیاف استامینوفن شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ گذاشتم مشکل داره
- ا میکرون
سلام وقت بخیر دختر هشت ماهه ای دارم که دمای بدنش تا ۳۸ بالا میره شیاف۱۲۵زدم براش امروز بردم دکتر گفت ا میکرون داره شربت آموکسی سلین نوشت براش ولی مقدارش و چند. بار بهش بدم رو نگفته الان چقدر بهش بدم و تا چند روز ادامه بدم
- شیرخشک
با سلام دخترم ده ماه دارد و وزنش خیلی کمه وتا به الان فقط شیر خودمو خورده و آلرژی به پروتیین گاوی داره گفتم برای اولین بار بهش شیر خشک بدم برای وزن گیریش ،شما چه شیر خشکی را تجویز میکنین که حساسیت زا نباشه لطفا راهنمایی کنین
- مدفوع
با سلام خدمت آقای دکتر دختر من 5 و نیم ماهه اش هست فقط از شیر مادر تغذیه میکنه.مدفوعش تقریبا یک روز در میان دوبار هستش.میخاستم بدونم طبیعی هستش یانه؟ تا چه حدش طبیعیه؟
- دل درد و بی اشتها و بی حالی
سلام . تب ندارد استفراغ داشت ولی با دارو ک خورد اونم دیگه ندارد ولی دل درد و بی اشتهایی و مهم تر از همه بی حالی
- غده پشت گردن
سلام، پسر من 8سالشه دوهفته ایی هست که پشت گردنش تقریبا نزدیک به گوشش یه غده ایی بیرون زده و از روز اول سایزش بزرگتر شده، وقتی فشار میده کمی درد داره، باتوجه به اینکه غده لنفاوی زیر گلوشم خیلی بزرگه بخصوص وقتی با عصبانیت حرف میزنه یا داد میزنه خیلی بزرگتر میشه، دکتر هم بردمش ولی گفته مشکلی نداره، غده لنفاویه و حساس نباشید، اما الان اون غده ایی که پشت گردنش زده نگرانم کرده، لطفا راهنمایی کنید. ممنون
- سرما خوردگی
سلام خدمت شما ،پسرم۸ سالشه ۲۴ کیلو داره سرماخورده تب داره استامینوفن دادم، آبریزش بینی وترشح پشت حلق داره ،علائم دیگه ای نداره چه آنتی بیوتیکی وچقدر بهش بدم ؟ ممنون ازشما
- عوارض شربت سفکسیم
سلام ببخشید آقای دکتر نوزادی دارم که هفته قیل به دلیل عفونت گوارشی تحت درمان با شربت سفکسیم و دی سیکلومین شد الان سه روز است که تحت درمان است ولی مخاط سینه و بینی اش زیاد شده به حدی که شیر خوردنش هم مشکل شده آیا این مشکل از عوارض شربت سفکسیم یا دی سیکلومین است یا خیر
- زمين خوردن كودك
سلام آقاي دكتر وقتتون بخير
ببخشيد مزاحم شدم بنده يك سوالي داشتم اگه مشكلي نيس لطفا به بنده پاسخ دهيد.
ديروز پسر خواهرم كه يك سال و نه ماه داره محكم از ناحيه پيشاني سمت راست خورد زمين .خيلي صداي بد و بلندي داد.اولش گريه كرده وعصباني شده بود و من رو مي زد چون من باعثش شدم.اما كم كم آروم شد.وبه حالت عادي برگشت اما حدودا نيم ساعت بعدش حس كردم يه خورده آبريزش بيني داشته كه كسيم به اين موضوع دقتي نكرد.كه بعد ازاينكه پاك شدن ديگه نداشت.الان حدودا ٢٤ساعت از اون موقع گذشته. ومن هيچ علائمي غيراز اون نديدم اما دارم ديوونه ميشم.خيلي به هم ريختم و مي ترسم. شنيدم آبريزش بيني خيلي خطرناكه هرچند كم بود و ديگه هم تكرار نشد ولي دارم از نگراني مي ميرم. - واکسن ۱ سالگی
سلام میخواستم بدونم برای واکسن ۱ سالگی از تاریخ تولد تا چند روز فرصت دارم برای زدن واکسن؟
- مشکل یوبست داره
سلام خسته نباشید بچه ام۵سالشه مشکل یوبست داره چی باید بهش بدم؟؟ اشتهاشم کمه چی بهش بدم
- یبوست بچه من
سلام من بچه ام تا دو ماهگی شکمش خوب کار می کرد اما الان ۱۴ ماهه هست شکمش خوب کار نمیکند حتما باید با شیاف شکمش کار کند شیاف هم که میاریم خیلی بی تابی میکند تا موقع دفع
- واکسن
سلام پسرم یازده کیلو سیصد گرم وزنشه .مدت 5روزه ک واکسن یکسالگی زده .از دیروز خیلی بیقراری میکنه تب هم نداره بعضی وقتا دور چشم هاش قرمز میشه ابریزش بینی هم داره ایا به خاطره واکسنه ؟دارویی مثل سیتریزن یا استامینوفن نمیتونم بدم .؟چ مقدار؟مرسی از لطف شما آقای دکتر
- نوزاد
- تب داخلی
سلام اقای دکتر تشخیص تب داخلی چجوریه؟؟؟یعنی از کجا بدونم تب داخلی داره؟؟ ممنون
- سلام دختر۳ماه دارم که به آلرژی مبتلا شده هر چه هیدروکرتیزون وکرم مرطوب کننده می نم جواب نمیده تغذیه رو هم رعایت میکنم
الان پماد استریل چشمی بتامتازون گرفتم آیا میتونم استفاده کنم

