Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
با سلام پسرم تب داشت و احتمالا کرونا . بهداشت واکسنش نزد گفتند دو هفته صبر کنید .اشکالی نداره ؟
- عفونت چشم
سلام آقای دکتر چشم های من امروز قرمز شده بودوکثیف میشد رفتم دکتر بهم قطره استریل باکتی ماید۲۰داده حالا دختریکسال ونیمم هم استفاده کنم ممنون میشم جواب بدید
- خواهر زاده من 24 روزش هست دور ناخونش تیره هست رنگش میخواستم ببینم علتش چیست
- آفت دهان
با سلام دلایل آفت مکرر چیه؟12سالشه
- با سلام 47 روزه ام هر 3 روز یک بار مدفوع دارد ایا طبیعی است
- مریض
سلام اقای دکتر صبح ها که بیمارستان هستین مریض قبول میکنین
- بہ بچہ شش ماھہ میتونیم شربت سفکسیم بدیم
شربت سفکسیم
- وزن نکرفتن وغذا نخوردن
باسلام ووقت بخیر پسرمن ۸ماهشه والان وزنش ۷۶۵۰هستش بیش حد شلوغه عوهمش بفکر شیطنته غذا اصلا نمیخوره فقط شیرمو میخوره نمیزاره غذابهش بدم تا میام بدم دهنشوسفت میکنه الان ۶تا دندون داره خیلی ورجه وورجه دار چیکارکنم تروخدا کمکم کنید چجوری بهش غذا بدم اشتهاش باز بشه یکم اروم بگیره باتشکر
- خوش کننده
با سلام. دخترم چها ماهشه. آبریزش چرکی داره خوش کننده چی بدم بهتره؟ با تشکر
- سلام اقای دکتر نوزاد از چن ماهگی میتونیم بشونیم
- ترکونون جوش سرسفید دد الت پسربچه خطری ندادد
- عدم دندان درآوردن کودک 13 ماهه و کمبود وزن در نمودار نرمال
سلام جناب آقای دکتر، دختر من 13 ماهه است و هنوز دندان در نیاورده و الان 8 کیلو و 200 است، پزشک متخصص تو قزوین بردم یکی میگه تا 15 ماهگی صبر کن اکر دندان درنیاورد بیار آمپول ویتامین دی بزنیم و چون قدش رشد کرده وزن مشکلی نداره، اما متخصص دیگه بردم میگه بیار آمپول الان بزنم دندون دربیاره و برای وزن هم کلی شربت ویتامین داده ، میخواستم نظر شما رو بدونم ممنون
- بیقراری نوزادتغییررنگ مدفوع
سلام من نوزاد ۵ ماه وهفت روز دارم که دائم بی قرار هستش و چند وقتی هست در مدفوع دانه های ریز سفید دیده میشه علتش چی میتونه باشه دخترم هم شیر مادر و هم شیر خشک میخوره
- مصرف قرص اندامین برای کودک 4ساله تهوع و استفراغ دارد
- برای باد کردن جای واکسن دوماهه ایا میتوانم ازپماد یا کرمی ک بتونه بادشو بخوابونه استفاده کنم
- دیرنشستن کودک
سلام ممنون ازجوابتون باشه درخونه کاردرمانی ادامه میدم ببخشید دوباره سوال میکنم برای بهتر نشستن دخترم صندلی غذای کودک بخرم تاثیری درنشستنش داره
- شير نخوردن نوزاد
نوزادم چهار ماه داره و حدود يک ماهى ميشود ک فقط در خواب شير ميخورد ,پسرم با شير خشک تغذيه ميشود و ب دليل رفلاکس وحساسيت ب پروتئن گاوى از شير ببلاک Haاستفاده ميکنيم و براى جلوگيرى از بالا اوردن شير ارد برنج هم تو شيرش ميريزم
- اضافه کردن نبات یا شکر در فرنی کودک ۹ ماهه که یک هفته بعد می شه ۱۰ ماهه
باسلام وخسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو از ۷ ماهگی فرنی بدون شکر دادم تا ۹ ماهگی که ۷روز دیگه وارد ۱۰ ماهگی می شه می تونم نبات یا شکر تو فرنی بریزم نبات بهتره یا شکر چه مقدار
- مصرف شربت پلارژین کیدز
دخترم سه ماهه است ما آنفلوآنزا گرفتیم اونم درگیر شده سرفه های خشک داره بهش شربت پلارژین میشه داد؟
- پوست
سلام من نوزاد 35 روزه دارم صورتش باگردنش به طور فجیحانه قرمز ی داره با جوش ریخته چیکارکنم چی بزنم داره هی زیاد میشه لبنیاتم نمیخورم

