Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوی بد دهان
سلام و خسته نباشید من دختر ۵ساله دارم که از پایان ۲ سالگی بعداز خواب بوی بد دهان داره..و به مرور بدتر میشه دکتر بهش اورالاک و مترونیدازول و کپسول امپرازول داد که کپول و ساشه رو نتونست بخوره و بااورالاک و مترونیدازول عالی شد ولی دوباره برگشت.. دوباره دکتر یه سری داروی دیگه تجویز کردو گفت همیشه باید دارو بخوره و درمان قطعی نداره خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید و اینکه قرص هم نمیخوره
- سلام یک دخترسه سال و نیم دارم که یک ماهه ناخن های دستش و پاش انگاردارن می افتن و جدیدزیرش درآمده ولی حالته طبیعی رو نداره والان پنج روزه که قطره کانازول ۱درصدازداروخانه براش گرفتم واستفاده میکنم براش به خاطربیماری کرونا میترسم ببرمش دکتر فقط به دکترداروخانه عکسش رو نشان دادم که این قطره رو داد گفت استفاده کن
- تغذیه
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دوسال و یک ماه دارد. با شیر خشک تغذیه میشود و شیر پاستوریزه نمیخورد . اقای دکتر تا چه سنی اجازه دارم که بهش شیرخشک بدم؟ تا چه سنی ضرر ندارد خوردن شیر خشک؟ یک دنیا سپاس از وقتی که در اختیار ما میگذارید
- تب و اسهال واستفراغ
سلام و خسته نباشید پسرم دو ونیم ساله از دیروز تب کرده و اسهال شده و امروز صبح دچار استفراغ، استامینوفن دادم تبش کمی پایین میاد ولی دوباره بالا میره هر چهار ساعت دادم، ولی برای اسهال و استفراغ نمیدونم چی باید بدم، در این شرایط هم دکتر نمیتونم ببرم با تشکر از شما
- شربت کلاویسیلین
سلام میزان مصرف شربت کلاویسیلین برای بچه ۹ ساله چقدر برای گوش درد
- تب بالا همراه عفونت
سلام کودکم دچار حساسیت حلقه هرموقع سرمامیخوره پشت حلقش چرک میکنه الان ۵ روزه تب کرده ۳ تا چرک خشک با دستور ۳ تا دکتر متفاوت اما بچه تب شدید داره بیمارستان مهر رفتم اورژانس گفت پشت حلقش چرک زیاده ۶۳۳ زد حالا باز تب قط نمیشه دست و پاش خنکه سر داغ...ممنون
- میزان مصرف دارو در بچه 5ساله
من پسرم 5سالش 17کیلو چند قطره استامینوفن پاراکید میتونم بدم
- راه نرفتن
آقای دکترسلام دخترم 23ماهشه راه نمی ره چهاردست پاه ميره خیلی نگرانم
- قطره میم
سلام.دخترم ۶ماه و ۲۰ روزشه.اگه بخوام قطره میم بهش بدم آیا لازمه که ویتامین آد و قطره اهن جداگانه بهش بدم؟و اینکه موز میتونم بدم بخوره؟
- مدفوع چرب کودک 3ساله
با سلام .دختره 3ساله ی من تب داش با شربت استامینوفن و شیاف تبش رو قط کردم.متوجه شدم ک مدفوعش چرب هست.ولی ن زیاد.شل یا اسهالی هم نیس.رنگش هم روشن نشده .مدفوعش معمولی هس..و ترشح چرب داره.علتش چی میتونه باشه? میخوام توی خونه درمونش کنم.
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۸سال
سلام دختر من ۲۷کیلووزن داره چند میلی گرم باید سقکسیم استفاده کنه
- بزرگی دور سر
سلام آقای دکتر پسرم یک سال ویک ماهشه دور سرش زمان تولد ۳۵/۵لوده والان ۴۸بهداشت گفته یک ماه دیگه دوباره برم اما بردمش متخصص مغز واعصاب کودکان چون بعضی وقتا ریسه های بدی میرفت و نوار مغز هم گرفتم دکتر معاینه اش کرد و گفت دور سرش بزرگتر هست ولی مشکلی ندارد ومهم نیست ب الان با وجود اینکه دکتر گفته بازم نگرانم چیکار کنم؟
- آلرژی طولانی
سلام بچم از همون اوایل تولد روی بدنش و بیشتر پشتش دونه های صورتی با اندازه های مختلف میزنه . از اندازه یه عدس تا یه ناخن بزرگ. و رفلاکس و خلط داره دکتر آلرژی بردم و نزدیک یک ساله داره شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه . دوشب درمیان ۵ سی سی بهتر شده اما دونه ها هنوز هستن ولی خیلی کمتر شدن همچنین جدیدا رفلاکس معده ش برگشته به نظرتون چیکار کنم براش نگرانم که این شربت بهش آسیب نزنه با توجه به اینکه یه ساله مصرف میکنه
- سرفه شدید
سلام آقای دکتر دخترم 20ماهشه و الان سه هفته است ک سرفه میکنه و سه روزه ک سرفه هاش شدید شده با هیچ دارویی ام بهتر نمیشه .دکتر بهش گف آلرژی و سینوزیته . چیکار کنم ؟؟؟
- خواب شیرخواد
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسر نه ماهه ای دارم ک یک مدتی هست شب ها خیلی بدخوابی میکنه خیلی از این پهلو ب اون پهلو میشه و همش عادت کرده که ب شکم بخوابه این مشکلی نداره از شب تا صبح به شکم هستش درستشم کنم باید یکم بعد خودشو ب شکم میندازه
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- شربت میم اورنج
شربت میم اورنج چه مقدار باید مصرف شود برای کودک ۱ ساله
- بوی دهن کودک
سلام دکترپسرم۱۱سالشه دندوناش بیشترش خرابه خوراکشم خوبه ولی نمیدونم چراانقدبوی دهنش میادخیلی بو بدی میده وهمیشه بومیده یعنی علت بوی دنش میشه خرابی دندوناش باشه میشه دارویی برای عفونتش معرفی کنیدبراش بگیدم اجرتون باخداممنون ازراهنماییتون
- وزن نگرفتن
سلام آقای دکتر بعد از یکسالگی مقدار شیر و غذا چقدر باید باشه یعنی اولویت با کدومه ؟ و قط کردن یا کاهش شیر به مقدار ۳۰۰میل در روز درسته ؟ دختر من الرژی به پروتئین گاوی و لاکتوز داره دکترش میگه شیر حذف کنید یا خیلی کم بدین این کارم کردم اما وزن نمی گیره چی کار کنم ؟
- گرفتگی بینی
با سلام بچه من 14 ماههشه و رفلاکس داره و مرتب بینیش کیپ میشه و موقع خواب اذیتش می کنه . قطره کلرور سدیم و مایع منتول هم فایده نداشت . میخواستم بدونم اسپری یا قطره ای هست که بچه من بتونه استفاده کنه. با تشکر

