Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن چهارماهگی
سلام دخترم واکسن چهارماهگی داره الان بیست روزی میشه که بخاطر رفلاکس دکتر بهش امپرازول ۱۰ داده روزی دوبارمیخواستم ببینم با واکسن تداخل نداشته باشه؟ایا بعد از واکسن قرص را ادامه بدهم؟
- سلام عرض ادب به نوزاد 20روزه اندازه سر سوزن عسل دادم
سلام به نوزاد
- نوزاد
من نوزاد ۱۵روزه دارم خواستم ببینم ازچه روزی باید بهش قطره ویتامین اد بدم و چند قطره درروز؟؟؟؟
- رنگ ناخن
سلام اقای دکتر رنگ ناخن های نوزادم ته ناخن هاش برصورتی پر رنگ میزنه البته تو هر دستش دوتا ناخنش بیشتر مشخصه ایا طبیعیه
- سوختگی پا و ران
سلام من یک دختر چهار ماهه دارم هم شیر خودم هم شیر اپتامیل مصرف میکنه البته تازگی شیرشو عوض کردم تمام پا و ران و باسنش سوخته مثلا اگزما بردم دکتر پماد داده ولی هیچ تاثیری نداشته خواهشن کمکم کنید باید چیکار کنم؟دکتر پماد زینک اکساید مینو بهش داده
- زور زدن نوزاد 8ماهه
دخترم 8ماهشه و دوسه روزه موقع ادرار زور می زنه آیا عفونت داره
- وزن نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم با وزن سه کیلو به دنیا اومد ولی روز بعد شد دو کیلو و نهصد الان هفت ماه و بیست و چهار روز هست وزنش هفت کیلو وصد شده متعادل هست یا کمبود وزن داره
- رفلاکس و آلرژی
سلام اقای دکتر پسر دو ماه و نیمه دارم رفلاکس پنهان شدید داره و آلرژی به پروتئین گاو وزن گیری خیلی کم و کند شیرخشک پپتی یک میخوره که خیلی سخت پیدا میشه به نظر شما میتونه شیر خشک دیگه ای بخوره..؟
- بد غذا بودن دختر هشت ماهه
سلام اقای دکتر، خسته نباشین
من یک دختر هشت ماهه دارم که تازه شروع کرده به دندون درآوردن و خیلی لاغر شده. کلا بد غذا هم شده. قطره آهن هم که اصلا نمیخوره و به محض اینکه میدم برمیگردونه. بنظرتون چه کار میتونم بکنم که یکم تپل تر بشه چون هیچی نمیخوره؟
ممنونم
- برگشت کمر نوزاد به عقب
با سلام، نوزادی ۸ ماهه دارم. امروز روی پام نشسته بود ناگهان سرش رو به عقب خم کرد و خودش رو به سمت عقب هل داد و من تعادلم رو از دست دادم و باهم به عقب افتادیم ولی کمر و گردنش حالت حلالی شد و به عقب خم شد ولی گریه نکرد. آیا ممکنه به ستون فقراتش آسیب زده باشه یا گردنش؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام.ببخشید قطره سوسپانسیون پاراکید رو چقدربایدبدم به نوزاد۷کیلو
- مجرای اشک
باسلام نوزادشش ماهه ام مجرای هردوچشمش بسته هست وابریزش وچرک میاد چندین بارمتخصص اطفال وچشم پزشک مراجعه کردم وقطره سیپروفلوکساسین درزمان چرک وماساژ درزمان ابریزش راپیشنهادکرده اند ولی هیچ اثری نداشته چکارکنم
- عفونت ریه
سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که با تشخیص پزشک دچار عفونت ریه شده است و اموکسی کلاو و تیوفلین جی تجویز کرده است.آیا با این داروها خوب می شود؟
- علت کبودی پای کودک چی هست وقتی بغلش می کنیم در کودکان کمی تپل
- نقطه نقطه
سلام آقای دکتر امروزصبح برا بچه یکساله با شیر پاستوریزه و نارگیل حریره نارگیل درست کردم حالا شب ناحیه پوشکش همش دون دون قرمز هستش اما با فاصله یک سانت.چی بهش بزنم؟حساسیت هست
- ليدي ميل
سلام آقاي دکتر من ليدي ميل ميخورم بچم 10ماهشه آيا با وجود آهن و ويتامين آ و د در ليدي ميل بازم قطره آهن و آد بدهم به بچم؟؟
- واکسن کرونا برای مادرانی که نوزاد مبتلا به فاویسم دارند
سلام من کودک 14 ماهه شیرخوار دارم که مبتلا به فاویسم است اگر واکسن کرونا بزنم مشکلی برای فرزندم پیش نمی آید؟؟
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- یبوست نوزاد۴۵ روزه
سلام به نوزاد ۵۰روزه که خیلی اسیدمعده داره وترش میکنه و۵روزه که یبوست داره چی بدیم
- سلام
سلام نوزاد ۴ماه و ۲۰ روزه ای دارم که یک هفته ایه سرش یکم گرمه نسبت به قبل و بدنش ولی تب نداره و اوکیه آب دهانشم یکماهی هست میره ایا از دندان درآوردنه؟ واینکه باوزن ۳۶۰۰ بدنیا اومده الان ۵۸۵۰ هست جکارکنم بیشترشه تو بیداری شیر نمیخوره و کم شیر میخوره کلا تو خوابم.. وقتی برش میدارم حس میکنم کمرش یکم شله ولی غلت میزنه گردن میگیره شل بودن کمر طبیعیه؟ بازموندن دهان در خواب چطور؟

