Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس و حساسیت به لاکتوز و فاویسم در نوزادان
سلام خسته نباشید پسرم تقریبا دوماهی خس خس سینه داشت همه نوع آنتی بیوتیک و داروی حساسیت بهش دادیم خوب نشد شیر خشک اپتامیل میخورد با شیر مادر دکتر براش شیر خشک اپتامیل اچ آ تجویز کردن خس خس سینش خوب شده ولی مدفوعش سفت شده بود و موقع دفع زور میزد خیلی شیر خودمم دیگه نمیخوره چیکار کنم سینه بگیره 🥲🥲💔 داروی ننوتادین وفاموتدین هم میخوره با قطره آهن و مولتی ویتامین امروز یکم تب داره میخواستم قطره استامینوفن پاراکید بدم تداخل دارویی ندارع با داروهاش؟؟ سفتی مدفوعش از داروهای میتونه باشع؟ یا از شیرخشکش؟؟چیکار کنم سینه هم بگیره ؟
- مدفوع
سلام دختر من تا چند هفته پیش خوب مدفوع میکرد ولی الان 3 روزه که نکرده و میگه که ندارم. به نظر خودم میترسه شیاف هم زدیم ولی نکرد لطفا بگید چکار کنم😭
- حالت برونشیت وسرفه
باعرض سلام وخسته نباشیدپسرم8ساله هست آیامیتونم آمپول بتامتازون ال آتزریق کنم وچندمیلی میتونم بزنم
- لنگیدن
آقای دکتر پسرم سه سالشه تقریبا یک ماه پیش اسهال استفراغ وتب شدید گرفت باآبریزش وچرک گلو یک هفته پیش زمین خورد وپاش ضربه خورد خیلی گریه کرد وبردم ارتوپد گفت چون بچه راه میره ا معاینش خوبه نداردواشکال نداره میلنگه تا دوهفته خوب میشه اما من از این لنگیدن پاس خیلی نگرانم شما چه نظری دارید ومن چکارکنم
- سلام خسته نباشین دخترم ۱۰ماهشه گاهی وقتا میلرزه چیکارکنم نگرانم
- اسهال کودک
سلام دخترم ۳سال و۴ماهش هست از دیروز ، تعداد دفعاتی که مدفوع کرده زیاد بوده یعنی ۵،۶بار در روز ، مدفوعش آبکی نیس ،شل هست وداخلش کف دیده میشه رنگ مدفوعش زرد و گاهی به سبز میزنه ،میشه راهنمایی کنید چکار باید بکنم
- ضربه زانوی کودک
باسلام کودک ۱۴ ماهه هفته پیش از روی مبل به پایین افتاد حالا یه کمی تو راه رفتن احساس میکنیم میلنگد خواهش میکنم راهنمایی کنید
- میزان غذای لازمبرای رشد قد و وزن
سلام آقای دکتز دختر یکسالو چهار ماهه ای دارم اول اینکه غذاش رو فقط میکس میخوره دوم مقدار کم میخوره چند وعده باید بجز شیر مادر غذا بدم بهش که رشد خوبی دلشته باشه
- غذا
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم روزی یک سی سی و نیم شربت زینک هم میدم ولی خیلی سخت غذا میخوره خیلی بدمیخوزه میخوام بدونم شربت دیگه ای نیست ؟؟
- قرمزی گردن
سلام وقت شما بخیر پسر من یک و نیم سالش گردنش رو میخارونه و قرمز ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی بزنم
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
من دخترم ۳ سال و نیمه هست تب و گلو درد شدید داره و سرفه های خیلی بدی میکنه شربت سفکسیم هم نمیخوره میگه تلخه برای عفونت گلوش چیکار میتونم بکنم؟
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم دوساله وهفت ماهشه امروز هسته گوجه سبز قورت داد میگه رفته از گلوش پایین حال عمومیش خوبه ولی خیلی میترسم مشکلی پیش بیاد
- سرما خودگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم پیش شما پرونده داره از امروز بعضی وقتا آب ریزش داره بعضی وقتا بینیش میگیره کلافه میکنه چه داروی بهش بدمکه زود خوب بشه ۶ سالشه وزنش هم ۱۶ کیلو هستش واکسن آنفولانزا هم زده
- اگزما و لک سفیذ
بچم از نوزادی اگزمای شدید شدید داشت با هیدروکزتزون و بتامتازون در سن دو سالگی خوب شد چند وقتیه لک های سفید در بدن و صورت و دونه های قرمز در دور دهانش افتاده آیا بیماری حدیده یا همان اگزما هست این لک های سفید؟
- یبوست چندروز بشه خطرناکه برای دختر۲۶ماهه
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم دخترم ۲سالشه الان ۷ روزه مدفوع نکرده شیاف هم گذاشتیم یبوست داره میخواستم بدونم تاچندروز بشه خطرناکه واسش مشکل پیش میاد.ممنونم
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- تب
پسرم ۲ سال و نیمشه ماه گذشته با علائم سرماخوردگی به پزشک مراجعه کردیم انتی بیوتیک داد بعد از اتمام انتی بیوتیک مجدد تب کرد دکتر ازمایش نوشتesr=37 و crpمثبت ،wbc=12 بود که انتی بیوتیک مجدد داد بازم بعد از قطع دارو تب کرد دکتر ازمایش مجدد گرفت که esr=60 و crpمثبت و wbc=14 شد که گفتن بستری بشه،۶ روز بستری شد با دو امپول تزریقی آمپی سیلین۳۰۰
کیفلین سفالوتین۳۰۰ هر ۶ ساعت یکبار،بعد از ۶ روز ازمایش گزفتن esr=77 و crp=۴ نرمال بود و دکترش گفتن مرخص بشه
الان ما نگرانیم crp پایین نیومده نکنه بعد از ترخیص تب کنه دوباره
آیا ازمایش اخرش نرماله و مشکلی نداره که مرخص بشه؟ - غده روی ساق پا کودک
سلام پسر من دوسالشه ی چیز کوچیک اندازه نخود شاید کوچیک تر روی ساق پای پسرم هست و ن درد میکنه ن اذیتش میکنه موقعه راه رفتن بعضی وقتا اصلا نیست و بعضی وقتا در میاد این منو خیلی نگران کرده درضمن پسرم مدام در حال جنب جوش و تحرک زیادی داره
- جوراب
سلام وقت بخیر آیا پوشیدن جوراب در شب یا به مدت طولانی باعث ضعیفی چشم کودک میشود
- مدفوع چرب کودک 3ساله
درود و عرض ادب و احترام... فرزندم سه سال دارد و بیش از یک هفته است که مدفوع چرب همراه با بوی تند دارد... در دفع هم مشکل پیدا کرده و دل درد دارد... اسهال نیست اما چرب و از حالت عادی خارج است... لطفاً راهنمایی بفرمائید سپاسگزارم... نیاز به آزمایش مدفوع است؟... آزمایش های دیگر؟...

