Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت
سلام دخترم سرفه های خشک میکنه شربت پلارژین رو هر ۶ ساعت میتونم بدم؟؟۵سالو ۵ماهشه
- عفونت روده
سلام ببخشید پسر من دو و سال و هشت ماهش هست ودو روز هست از مقعدش یه مایع شفاف آبکی میاد و تب هم کرده دو شب قبلش هم استفراغ میکرد الان اشتها هم اصلا نداره هیچی نمیخوره بردمش دکتر نگفت چی شده فقط یه ایپوبروفن واستامینوفن و شربت سفلکسیم ۱۰۰ داده ویه شربت برا تهوع
- مدفوع سیاه رنگ
سلام پسرم ۴ ساله هست مدتی هست که مدفوعش سیاه رنگ وسفت هست دلیلش چی میتونه باشه آهن هم نمیدم
- حرف زدن کودک دوساله
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
آقای دکتر پسر من 7 سالشه با وزن 24 میخواستم بپرسم شربت زیترومکس و چقدر باید بهش بدم. ممنون
- یک سال و نیم عفونت گوارشی اسهال شدید همراه تب
سن 1 سال و نیم تب همرا ه اسهال دوز مصرف شربت سیفیکسیم؟؟؟
- سرماخورگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخاستم بپرسم بچم ۲سال و ۶ماهشه شربت ستادین دی رو چجوری بهش بدم تبش زیاده
- سرماخوردگی نوزاد یک ماه
نوازد یک ماهش سرماخورده گلوش درد داربهسینه اش خس خس میکنه
- فاویسم وواکسن دوماهگی
سلام پسرم واکسن دوماهگی باید بزنه فاویسم هم داره برای تب بعدواکسن چه کارباید بکنم
- علت زرد شدن دست و پاهای کودک ۷ ساله چیست؟
بی اشتهایی و بی حالی، مرض شدن های تکراری در یک ماه، استفادهداز چک خشک کن ها
- استفراغ
سلام دخترم سه سالشه از صبح تا حالا هرچی میخوره استفراغ میکنه چی بهش بدم
- سوراخ کردن گوش
سلام اقای دکتر میخواستم از حضورتون سوال کنم که شما به روش تفنگی وگوشواره ضدحساسیت گوش سوراخ میکنید؟واینکه تواین روزها میتونم گوش دختر 11ماهه ام را سوراخ کنم؟ممنون
- قرص آهن
سلام اقای دکتر دخترم 18ماه داره قطره Mimرو که تجویز کردین نمیخوره ،قطره های اهن رو به زور میخوره قرص اهن برای کودکان وجود نداره؟
- درمان اسهال کودک یک ساله
پسرم ۱۴ماهه است و سه روزه اسهال شده علایم دیگه ای هم نداره کیدی لاکت دادم تاثیر نداشت
- بوسه فرشته
روی پیشانی لک داره پسرم 2 سالشه خیلی دارم اذیت میشم از اطرافیان میخوام لیزر کنم میخواستم بدونم مطب شما این کار انجام میشه
- استفاده هم زمان آزیترومایسین وسفیکیم
سلام پسر من ۸ سال و ۴۰ کیلو هست اسهال شدید گرفت دکتر بهش آزیترومایسین و سفیکسیم داد .میشه هر دو آنتی بیوتیک و باهم مصرف کرد؟
- میزان کو آموکسی
سلام پسر ۴ساله با ۱۴کیلو وزن فارمنتین دادن ۵سی سی هر ۱۲ساعت درسته
- ترکیب
سلام جناب آقای دکتر وقت بخیر. پسرم بیست و دو ماه دارد. پزشکش شما میباشید. شیر خشک نان سه میخورد. آقای دکتر داروخانه ها متاسفانه شیر خشک را به اندازه کافی نمیدهند . میگویند نداریم. پسرم شیر پاستوریزه را نمیخورد. برای اینکه شیر خشک کم نیاورم میتونم شیر خشک را با کمی شیر پاستوریره ترکیب کنم و به پسرم بدم؟ همش دغدغه ی تموم شدن شیر خشک را دارم. . متشکرم
- شربت
سلام آقای دکتر گرامی طبق دستور شما به پسرم شربت آسماویت دادم دفعات قبل ایمونس ،کیندر ،فروگلوبین تجویز فرموده بودید این بار چه شربتی دستور میفرمایید و اینکه میتونم در کنارش زینک سولفات بهش بدم یا فقط یک نوع مجاز به استفاده هستم ،پسرم ۳ساله و نیمه هست. متشکرم
- کودک
سلام دکتر پسرم یک ماه زودونارس دنیااومد الان یک سال و ده روزه در نشستن وبازی مشکلی ندارد بای بای میکنه توپ بازی و...ازمبل ووسایل دست میگیره بلند میشه وقتی بایک دست میمونه وگام برمیداره از پله بالا میره چهار دست و پا میره البته تایازده ماهگی سینه خیز میرفت اما الان من نگران راه رفتن مستقلش هستم چون تادستش از مبل ول میکنه میفته وقتی اسباب بازی بیفته خم میشه برمیداره وراحتدر حالت ایستاده میشینه توروخدانگرانم -یا مشکلی داره

