Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
دخترم ۱۰ ماهه یبوست داره شیرخشک نان میخوره شربت لاکتولوز دادم ولی فایده نداشت چیکارکنم شیرخشک عوض کنم؟
- سلام خسته نباشید نوزاد شش ماهه داریم ک شربت استامینوفن دادم بهش ک پوستش نقطه نقطه ی قرمز شده
- زردی دست وپا
سلام دکتر خسته نباشید پسرم هفت ساله هستش یک مدتی هست دست وپاش خیلی زرده تواین وعضیت هم نخواستیم بریم دکتر ولی این مدت آب هویج نارنگی زیاد مصرف کردیم کرونا خفیف گرفتیم یه مدت هم بی اشتهای داشت وحالت تهوع الانم یک دوره میناجویس وراسیپ مصرف کرده ولی زردی دست وپاش کم نشده ممنونم دکتر
- عدم کنترل ادرار
با سلام پسر 5 ساله ای دارم که هنگام خندیدن کنترل ادرار ندارد . دستور چیست ؟
- عدم بهبودی
دخترم سه و نیم سالشه و حدود سه هفته هست که علایمی چون آبریزش بینی ، تک سرفه و بیاشتهایی و تهوع داره و چند مرحله شربت مولتی ویتامین ، دیفن هیدرامین ، گایافنزین سیتریزین ، نئوتادین، آمپول دمیترون گرفته و بهتر نشده لطفاً راهنمایی بفرمایید. سپاس از شما
- کاتوسین ۱۲۵
سلام دکترعزیز دخترم ۶سالشه سرفه ی شدید خلط دارداشت دکتر ی سری داروداد بااسپری کاتوسین ۱۲۵ صررنداره برا بچم؟؟؟
- سرفه
سلام دخترم ۳ سالشه و سرما خورده اولش ابریزشو عطسه داشت ک با سیتریزن بهتر شد خداروشکر الان بعضی وقتا سرفه های خشک میکنه چ شربتی بدم بهش
- سردی دستان
با سلام و وقت بخیر دخترم ۳ ساله همیشه هنگام بازی کردن.رقصیدن.دستاش یخ میزنه علتش چی میتونه باشه.
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسرم 17ماهشه از دیشب گرفتگی بینی و عطسه هاش شروع شد، تب نکرد 35درجه، اما الان ابریزش، شدید داره. کم غذا شده، من بهش قطره استامینوفن وقطره پلارژین سرماخوردگی، دادم بهش هر 8ساعت میدم چرک خشک کن یا دارویی لطف میکنین بخرم برای ابریزش و خلط پشت حلق ممنونم ازشما
- زیرگردن
سلام دکتر پسر من سه سال و چهارماهش زیر گردنشو خارونده قرمز شده چه پمادی بزنم ممنون
- بهبودی اسهال
پودرکیدی لاکت چندروزه تاثیرمیزاره واسهال خوب میشه
- دندان
سلام دخترم ۱۵ ماهشه پیشونیش بعضی شبا گرم میشه ولی هیچ علائمی نداره من استامینوفن میدم خوب میشه همیشه اینجور نیست بعضی شب ها اینجور میشه دلیلش جیه میتونه از دندون باشد ؟؟
- فاویسم پسر یک سال و نه ماهه
سلام خسته نباشید
پسرم یک سال و نه ماهشه و فاویسم داره. دو روزه تب میکنه آزمایش cbc گرفتیم خوبه فقط سرماخورده میشه آزیترومایسین بهش بدم چه اندازه؟ ده کیلو است
- ازیترومایسین
سلام ازیترومایسین ۲۰۰ رو ب کودک دوساله ۱۳ کیلوگرمی چقدر بدم؟
- استامینوفن
سلام. در سرماخوردگی ویروسی هر ۶ ساعت به ۶ ساعت استامینوفن بدیم حتما؟ یا فقط رمانی که تب داره استامینوفن بدیم؟ بچم صبح تب داشت الان دیگه نداره. بازم استامینوفن بدم؟
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم
- دادن عسل به 19ماهه
سلام آقای دکترخسته نباشید.میخواستم بدونم دادن عسل به دختر19ماهه مشکلی داره ? چون عسل خیلی دوست داره.ممنون
- چشمك زدن
باسلام.دخترم پنج روز ديگه وارد تولد يك سالگيشه.١٩فروردين بردمش متخصص مغز و اعصاب ازش سي تي اسكن و نوار مغر گرفتن.چون دخترم تو خواب پرش دست و پا و چشمك زدن داشت.سي تي و نوار مغز جوابش خوب بود.دكتر يك و نيم سي سي داروي ضدتشنج لوينتكسً تجويز كرد دوبار در روز.بعد يك هفته چشمك زدن دخترم خوب شد..ديروز باز پنج دفعه چشمك زد..ده روز ديگه وقت ام آر آي داره .خواستم بپرسم باز برم بيمارستان يا تا وقت ام آر آي صبركنم
- دوز مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ساله با وزن ۱۹ کیلو
- قورت دادن آدامس
سلام اقای دکتر کودک من دوسال و نیمه هست یه دونه آدامس قورت داده مشکلی پیش میاد؟ چیکار میتونم بکنم

