Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بچم تب داره ۵سالشه
از دیشب تب کرده ناله میکنه میگه سردردم بیحاله
- س اقای دکتر دخترم شش ماهه هستش امروزصب ئکم خون ازدماغش اومد خ نگرانم توروخدا بگید چکارکنم این اولین باره
- سرماخوردگی و سرفه شدید
دخترم ده روزه سرما خورده گاهی تب میکرد تبش قطع شد. سرفه شدید داره جوری که باعث میشه خلط بالابیاره باغذا.
برای مریضیش چه پیشنهادی دارین؟ شربت انتی بیوتیک و۶۴۳اموکسی واسپری ابی ونارنجی وتئفلین جی مصرف کرده
- قطره پدی لاکت
دختر ۴ماهش هست به خاطر ورم کلیه شبی ۲،۵ سی سی انتی بیوتیک میخوره. اشتهایی خیلی کم شده هر ماه یک کیلو اضافه میکرد ولی الان نیم کیلو اضاف کرده. گاهی اوقات آب دهنش رو دور دهنش میاره و قورت نمیده و استفراغ میاد تو دهنش بعد قورت میده . نیاز هست پدی لاکت بدم؟ تو یک ماهگی هم پدی لاکت مصرف میکرد خیلی خوب بود البته خودم خیلی ترش میکنم
- باسلام اقای دکتروقت بخیر .پسرمن سه ماهس سرفه میکنه بردیم متخصص اطفال گفت عفونت نداره سرما خوردگیه.بعدش بخورسالبوتامول داده با اسپری بینی وشربت دیفن هیدرامین.ببخشین دیفن هیدرامین ایا برای نوزادضررداره یانه.ممنون
- واکسن
سلام واکسن ۱۸ ماهگی بچم نزدم الان ۱۶سالشه چکار کنم
- گرفتگی بینی پسرم هرشب
سلام اقایه دکتر پسرم 3سالشه وچندماهه هرشب موقع خواب راهه تنفسش بسته میشه ونمیتونه نفس لطفا جوابگویه پاسخم باشید این برامن مهمه وناراحتم دراین مورد تابحال پیشه دکتر نبردم لطفاراهنمایم کنید ممنون میشم
- قطره اهن
سلام خسته نباشید آقای دکتر قطره لیپوزوفر کدومشون رو تهیه کنم دندون رو سیاه نکنه و آهن مورد نیاز بدن بچم تامین بشه ۸ماهشه لیپوزوفر آبی یا رنگ قرمزش و چقدر ازش بدم
- رفلاکس نوزاد
باسلام.دخترم تازه ۳ ماهش تموم شده.شباتوخواب خیلی تکون میخورد.سرشومیده عقب توخواب.روصورتش دونه میزدوسرفه میکنه وسکسکه ومقعدش زخم شده.پیش متخصص اطفال بردمش که ایشون تشخیص رفلاکس دادن وآلرژی.به منم رژیم دادن که لبنیات.سویا.ماهی.آجیل.شیرینی وشکلات نخورم تاآلرژی ایجادنشه برای دخترم.به کوچولومم رانیتیدین دادن.خواستم نظرشمادکترمحترموبدونم.باتشکر.
- غذا
سلام آقای دکتر من ۲هفته دیگر ۶ماه بچم تموم میشه چند وقت یک بار بهش فرنی میدادم الان سرلاک شیر و برنج میدم ۳روزه یک بار فرنی با آب درست کردم دادم خیلی گریه کرد شکمش سفت شده بود انگار گریه ی شدیدی میکرد و اجابت مزاج نداشت یه روز اما سرلاک میخوره اینجوری نیست به نظر شما فرنی براش سنگینه و نمیتونه هضمش کنه؟
- سلام آقای دکتر توروخدا جوابمو بدین
پسر۷سالم یک ماه و نیم پیش آمپول بتامتازون تزریق کرده و حدود دو سه هفته پیشم اسپری بکلومتازول تجویز کردن و گفتن تا دو هفته ادامه بده که تا سه شنبه هفته پیش شبی یه دف اسپری میکرد پنجشنبه دوباره واسه خلط پشت گلوش بردمش دکتر آمپول بتامتازون ال آ تزریق کردن واسش تاحالا نمیدونستم عوارض بلند مدت داره توروخدا بگین عوارضی واسش داره به مراقبت خاصی نیاز داره راهنماییم کنید لطفا
- اندازه دور سر نوزاد
دور سر نوزاد من در ۴روز اول تولد ۳۶ونیم بود ولی و گفتن باید در دوماهگی ۴سانت اضاف کرده باشه ولی بچه من ۲سانت ونیم اضاف کرده خیلی نگرانم آیا مشکلیه؟
- مصرف قرص
باسلام دخترمن ۲۱ماهشه امرپز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بزدم دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه. توروخدا نیازنیست ببریمش دکتردیکه یا ازمایش؟
- خواب کودک ۷ماهه
پسرم ۷ ماهشه. در طول روز چرت هاش بیشتر از نیم ساعت نیست و خیلی هم خواب سبکی داره. شب ها هم حدودا ۴ بار بیدار میشه و تکون میخوره و نق نق میکنه باید حتما شیر بخوره یا تو بغل تکونش بدم که خوابش ببره. بعضی وقتا هم با گریه ناگهانی از خواب میپره. علت این وضعیت چیه؟ این بیدار شدنا تو رشدش اثر منفی نمیذاره؟
- سرما خوردگی
دخترم 4سال 9ماه داره گلوش خلط داره بینیش گرفته گاهی وقتا میگه سرم درد میکنه، هروقت که سرما میخوره فقط با شربت سفکسیم 100 خوب میشه الانم میتونم بهش بدم
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
سلام .نوزاد۳ماهه من ۵روزه شکمش کار نکرده.بردم دکتر قطره داده ولی دو روز گذشته بعدمصرف دارو ولی بازم شکمش کار نکرده
- غذا
سلام جناب آقای دکتر کرم بین گرامی. وقت شریف شما بخیر و خوشی. ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما، نوزادم وارد ده ماهگی شده. میشه لطفا بفرمایید به جز فرنی و حریره بادام و سوپی که شامل گوشت و سیب زمینی و هوبج و جعفری هست. دیگه چه خوراکی ها و غذاهای مفیدی میتونم به نوزادم بدهم. پزشکش شما هستید یک دنیا ممنونم سایت را مطالعه کردم درباره تغذیه یه لیست کوچیکی هم شما بفرمایید ممنون میشم از عنایت شما
- وزن کودک
سلام.دخترم 6ماهشه وزنش 6/5 عادیه.وهمیشه ساکته
- نوزاد
سلام خسته نباشید من دخترم ۴ ماهشع خلط پشت حلق داره دیروز دکتر بهش شربت اموکسی سلین داده تا چند روز طول میکشه خوب یشه خلط خیلی اذیتش میکنه
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر

