Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترکیب شیر گاو با شیرخشک کودک
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه بجای اب جوشیده از شیر گاو یا شیر پاستوریزه استفاده کنیم برای درست کردن شیرخشک کودک ؟ینی بجای اب شیر بریزیم با شیرخشک ترکیب بسه
- سرماخوردگی کودک
سلام.دختر1سالو4ماهه ام شباتوخواب اونقدرسرفه میکنه که بالا میاره.چکارکنم؟
- دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ در کودک ۴ساله
دخترم یه ویروس گرفته که خودمون هم همینطور بودیم دو روز تب و گاهی هم تک سرفه..چون مسافرت بودم دسترسی به یه دکتر خوب نداشتم این داروها رو دادم البته الان تبش قطع شده ولی اسهاله...من از روز اول بهش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ میدادم(ایرانی)میشه دور مصرفیشو شما هم بهم بگین اشتباه نکنم چون دکتر خودم گفتن یه ویروس جدیده...دخترم ۲۲کیلوس
- سیب پخته
سلام آقای دکتر سیب پخته برای یبوست بچه۷ ماهه خوبه یا بده؟؟
- عسل دادن به نوزاد
سلام اقای دکتر من پسرم دوسال وسه ماهشه ولی هنوز هنوز حرف نمیزنه دوستم میگه بخاطراینکه بهش عسل میدی تارهای صوتیش اسیب دیده. واقعیت داره؟؟ من قبل یه سالگیش بهش اصلا عسل ندادم بعدها که از یکسالیش چندماه گذشت دادم باشیر بخاطر اینکه چیزی نمیخوردگفتم بلکه وزن بگیره. حالا دوستم میگه متخصص گفته تابچه حرف نزده نبایدبهش عسل داد بچه نمیتونه اون موقع حرف بزنه. بابای پسرم هم توسه سالگی حرف زده به نظرتون گفتار درمانی لازمه. چندتا کلمه میگه تو بازیهاش مثلا همش میگه ماماماما. ولی هرگز صدام نمیکنه آب نمیگه. میگم هم مثلا بر فلان چیز روبیار گوش نمیده یاشایدهم نمیفهمه نمیدونم.
- مقدار مصرف ونحوه مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
سلام پسر من پنجماهشه هفت کیلو وزن.شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چه مقدار مصرف بشه.سرفه خشک داره
- ازشیرگرفتن
سلاموخسته نباشید .پسرم دوسال و یک ماهشه.میخوام از شیر بگیرمش.با وجود ویروس کرونا باید چیکار کنم .بگیرمش یانه.ممنون از شما
- کش و قوس نوزاد ده روزه
سلام وقت بخیر،فرزند ده روزه ما فقط شیر خشک میخوره و شیر مادر مصرف نداره وقتی رو زمین میذارمش مدام کش و قوس میاد و زور میزنه
- مریضی کودکم
سلام اقای دکتر پسرم دوسال سن داره زود به زود ماهی یکبار سرما میخوره چیکار کنم انقدر زود به زود سرما نخوره خودشم از شربت دکتر خسته شد خواهش میکنم راهنمایم کنید
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه
- مقدار مصرف سفیکسیم برای پسر بچه ۸ ساله با وزن ۲۶ کیلوچقدره
- سوختگی پای کودک ۱۵ ماهه
تقریبا یک هفته است کشاله ران پسرم جوش چرکی زد بعد پخش شده هر دو کشاله رو پوشانده و هم چنین حالت پوست پوست شده. هر روز میشویم با آب گرم و شامپو بچه و خشک میکنم و پماد زینک استفاده میکنم . ولی باز هم جوش داره و پوستش قرمز و ملتهبه
- بستنی
سلام دکتر جان بچم انفلانزا کرده بود الان ۷ روز گذشته سرفه های شدید داشت و امروز تداروشکر کمتره میتونه بستنی بخوره یا نه ؟
- تب
برای تب بچه سه ماهه قطره بهتر است یا شربت
- سلام پسرم یکسالشه سرما خورده الان سرما زده به چشم سمت راست پرم چرکی شده چشماش چه داریی باید استفاده کنم
لطفا جواب بدین
- اندازه دور سر کودک یکساله
سلام کودک ۱۴ماهه با دور سر ۳۴دنیا آمده الان دور سر ۴۵ این اندازه نرماله ؟وزنش ۹.۵۰۰ قد ۷۷
- جوش های سفید ریز
ایا جوش های سفید ریز اطراف مقعد کودک۱ ساله مربوط به غذل هست
- مسمومیت دارویی
سلام من امشب اشتباهی دوبار شربت سفکسیم به دخترم سه سالشه دادم بعداز یه ساعت دوباره شربت دادم چکارکنم
- شربت آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترو مایسین ۱۰۰ برای کودک ۵سال و ۳ ماهه چقدره
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام خدمت شما دختر 2 ساله ای دارم که یه هفته است دل درد و دلپیچه داره همراه تب بود کهدوروز اول اصلا پی پی نکرده بود و روزسوم اسهال فقط ابکی بود و یه بارم با شیاف اسهال کرد ودکتربهش شربت سفیکسیم داد ولی خوب نشد همش گریه و بیتابی میکردشدیدشد بعدش خودم بهش شیاف گلیسیرین دادم پی پی کرد فرداش بازم بدون شیاف پی پی کرد ولی همش درد میکشید دوباره ازشیاف استفاده کردم بازم دفع داشت وسونو گرافی کامل شکم همش سالم بود بیشتردورنافش میگه درد میکنه تبشم روز پنج قطع شد ولی همش دلپیچه داره گریه میکنه حالت تهوع و استفراغم داشت که بعد دارو بهترشد و خیلی بی اشتهاشده و اکثرا هرنیم ساعت میگه شکمم درد میکنه و بیقراره و اینکه مدفوعش چسبناکه و حالت چرب داره و یکبارم توش دونه های سفید خیلی ریز چندتا مشاهده شد

