Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشکل پوستی
سلام پسرم دچار بیماری رفلاکس کلیه گرید سه میباشد ودر آزمایش های اخیر مشکلات خونی از جمله آهن وپلاکت وغیره شده و حالا دچار زخم لای انگشتانش وریزش ناخن شده آیا درمان دارد ممنون ومتشکرم
- غده چربی
در کنار سر دخترم کنار شقیقه یک توده هیپواکو باابعاد ۳۲ در ۱۱هست ایا این توده خطرناک است؟
- سفکسیم
سلام وقت بخیر برای کودک ۱۸ ماهه شربت سفکسیم به چه صورت مصرف شود ممنون از پاسخگوییتون وزن کودک ۸ کیلو
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید آیا پماد کالامین هشت درصد کورتون دارد؟ میخوام برای اگزمای دختر شش ماهه ام استفاده کنم
- کند وزن گیری شیر خوار
سلام دختر پنج ماه وشش روزه ای دارم که شش کیلو وزن دارد شیرخشک میخورد اوایل رفلاکس داشت که دارو دادن وتا حدودی درمان شده اما وزن کم میگیره چه شیرخشکی استفاده کنم که وزن بگیره وغذای کمکی رومیتونم شروع کنم؟؟؟
- یبوست
سلام پسرم ۳ سالشه میخواستم بپرسم الان نزدیک چهارماهه پودر پیدرولاکس میخوره اما بازم هفته ای یک بار اما با گریه اما مدفوع نرم تر میخواستم بپرسم تا کی میتونم این پودر و بدم وراه حل چیست ممنون ازمایش خونم داده wbc14350 Lga serum 57
- سلام وقتون بخیر اقای دکتر دختر من ۱۰ سال داره من شربن فارمنتین ای اس ۶۴۳ میدم مخواستم ۸ ساعته هم می تونه بخوره مممنون میشم بگین ؟
- گریه کردن نوزاد
نوه ای دارم سه ماهه روزی دوساعت خواب ندارد گریه میکند دکتر هم اور انقدر برده ایم که دفتر چه بیمه تمام شده شیر که میخوره ااسکینه می کند استفراغ هم دارد اسهال هم دارد،دکتر میگید باید چهار ماهه شود خوب شود، شما اقای دکتر چه دستوری می فرمایی،،متشکریم،
- لرزش نوزاد
سلام دکتر خسته نباشید من بچم الان ۱۲ماهشه نزدیک به دوماه هست لرزش چند ثانیه مثل سردی بکنه بدن اون جوری میشه در روز ممکنه ۴الی ۵ بار اینجوری بشه بعضی وقتا هم دوسه بار پشت سر هم اینجوری میشه علامتی غیر طبیعی نداره موقع لرزش واینکه آزمایش ادرار مشکلی نداشت لطفا راهنماییم کنید میترسم کاریش نباشه
- فاویسم
سلام . شربت آموکسی کلاو ۴۵۷ برای فاویسم ضرر دارد؟
- کورنا در بیماران فاویسم شدیداره یا فرقی نداره
کورنا در بیماران فاویسم فرق داره عوارض بیشتر هست یا خیر
- مقدار مصرف قطره آدوکید
سلام ببخشید می خواستم بدونم به نوزاد ۲ هفته ای خودم که ۲۷۰۰ وزن داره چند بار و هر بار چند قطره باید آدوکید بدم ؟ ممنون
- گلو درد
دخترم ۴سالشه ،حدودا ۱ماهه بعضی وقتا چیز سفت میخوره مثل گردو یا غذایی که خشکه گلوشو میگیره و میگه دارم خفه میشم باید اب بهش بدیم تا خوب شه
- پسرم ۵سالشه و عفونت لگن داره مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ به چه صورتی؟
پسرم ۵سالشه و عفونت لگن داره مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ به چه صورتی؟
- افتادن ناخن های دست کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالشه ناخن دست هاش دارن میفتن نگرانم دکتر بردم کرم وشرکت دادن ولی بازم نگران هستم که اگه همه ناخن هاش بیفته دوباره همشون مثل قبل در میان یا نه
- ناف نوزاد۱۸روزه نیفتاده
- داغی بدن کودک
باسلام وعرض ادب دخترم ۳ سالشه بودنش نمیشه داغه طوری که لباسهایش رو داخل خونه بیرون میاره.اماتب نداره علت داغی ریش ازحدبدنش چی میتونه باشه ممنون ازشما
- سلام یبوست نوزاد سه ماهه
سلام اقای دکتر من پسرم چهار ساله ختنشم کردم حالا یه چندماهیه ک خیلی التو میخاره جوری ک قرمز میشه لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم خیلی هم دکتر ازمایش بردش میگند هیچیش نیست
- شیرنخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد دختر ۳ ماهه دارم با وزن ۵۸۰۰ که از ابتدا شیرخشک نان ۱ میخورد الان ۱۰ روز میشهکه از شیر خوردن امتناع میکنه و تو خواب به زور ۹۰ سی سی میخوره کلا فاصله شیر خوردنش به ۵-۶ ساعت رسیده شیشه شیرش رو عوض کردم شیرش رو در درجات مختلف گرم و سرد بهش دادم حتی قند هم بعضی مواقع یه کوچولو انداختم تو شیرش فایده ای نداره میشه راهنمایی کنید مشکلی براش پیش نمیااد
- نوزاد
سلام استاد پسرم 6ماهشه خیلی گوش درد داره چکارش کنم

