Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوشک
سلام خسته نباشید دخترم29ماهشه روزا خودم میبرمش دستشویی خودش دستشویی شو نمیگه تو مای بی بی هم نمیکنه خودشو نگه میداره. نصف شب یه بار بیدارش میکنم میبرمش دستشویی این کارم ایرادی داره ؟
- دخترم یکسال ونیمه است دارددر حال در اوردن دندانهای عقب است منتها یکی دو روز اسهال داشت و الان بشدت استفراغ میکند آیا این طبیعیست
- شامپو لیندان
سلام خسته نباشید شامپو لیندان برای مادر شیرده خطرناک هستش
- فاویسم
سلام آقای دکتر. نوزاد من فاویسم داره وپسر هست. از اونجایی که میگن ژن فاویسم از طریق کروموزوم ایکس منتقل میشه در این صورت چون بچه پسره باید از من که مادرشم بهش منتقل بشه. ولی نکته ی جالب اینکه که تا جایی که من میدونم از طرف من اصلا تا به حال فاویسم نداشتیم ولی خاله و دایی شوهرم فاویسم دارن. آیا ممکنه فاویسم به بچه ی پسر از پدرش ارث برسه؟
- سرفه خلط دار کودک ۹ ماهه
سلام اقای دکتر وقت شما بخید، پسرم ۹ ماهشه، دو روزه که سرفه خلط دار میکنه، آبریزش هم داره. دارویی نیاز هست؟ ممنون مبشم راهنمایی کنید
- سلام وقت بخیر دخترم ۹سالشه سرما خورده بینیش کیپه چی مصرف کنه
سرما خوردگی دختر ۹ ساله به همراه آبریزش و کیپ شدن بینی.دارو چی مصرف بشه
- احساس توده در نوک سینه
سلام، خسته نباشیددخترم ۷ ساله است، روی یکی از سینه هاش احساس درد می کنه و وقتی من دست زدم ۱توده صاف رو احساس کردم همچنین نوک سینه اش زرد رنگ شده و به داخل رفته، به نظر شما چکار کنم؟ ایا نگران کننده است؟؟ پیش چه دکتری ببرم
- دخترم وزنش کمه
آقای دکتر دخترم ۲سالشه وزنش ۸کیلو هست قل دوم بوده ۳ماه زودتر از تاریخ زایمان به دنیا اومده اشتها نداره چه دارو یا مکمل براش بدم ممنون......
- میوه
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم به بچه ای که شش ماهش تموم شده میتونیم زردآلو و موز له شده بدیم؟؟
- قطره چشم باکتی ماید10
برا بچه یکسال و۸ماه خوبه؟هرچندساعت مصرف بشه
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲/۵سال
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲/۵سال با وزن ۱۳ کیلو
- کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله
کم خونی وکم وزنی پسر بچه ۸ ساله شربت نمی خوره. ایا میشه قرص داد؟
- دادن مربا
با سلام. ایا میتوان به کودک ۱ سال و ۵ ماهه مربا توت فرنگی و میوه های مختلف داد
- اسهال و کم وزنی
سلام پسرم ۳ ماهشه و حدودآ یک ماهه که اسهال میکنه و وزنش هم جلو نمیره از چه شیر خشکی استفاده کنم درضمن وقتی شیر میخوره دل درد میگیره
- اسهال۱
سلام واحترام پسرم ۳ سالش ۱۲ کیلووزن. عصربالا آورد هرچی تومعدش بودتخلیه شد.تا یکم آب میخوره بیشتر بالامیاره..هیچیم نخورده شکمش خالی ازصبح هم اسهال دوسه بارشدتبممیکنه.بردم دوتادکتر.یکی گفت رودل کرده یکی گفت ویروس شربت سفکسیم استامینوفن وپودردادن وشربت ضدتهوع قبل غذابخوره. فقط میگه آب میخوام..چکارش کنم دوروز هیچی نخورده
- سفکسیم و اسهال کودک
سلام خدا قوت پسر ۲سالم دچار تب و اسهال و استفراغ شده بود که دکتر شربت سفکسیم و قطره استامینوفن پاراکید و شربت دمیترون تجویز کردند اما از وقتی شربت سفکسیم و بهش میدم اسهالش خیلی زیادتر شده و مدام مدفوع آبکی میکنه و ب شدت ناحیه باسن بچم سوخته. تا الان ۳ دوز ۲٫۵ سی سی بهش دادم امکان ندارد قطع کنم ؟
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۴سال ونیمه میگه گلوم میسوزه تبم کرده میخواستم بدون سفکسیم ۱۰۰ هرچندساعت وچقدرباید بهش بدم ممنون.
- بیقراری
سلاماقایدکتر،دخترمسرماخوردهبودبردمشدکترسفیکسیمسرماخوردگیمیدمهمرویزبانشبنفششدههمبیقراری،همبالاتنشدوندونقرمززدهعلتشچیمیتونه
- کو اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه است یکماه قبل بردم دکتر بهش شربت کوتریماکسازول داد دوره مصرفش تموم شد دوباره بعداز چهار روز سرفه شدید میکرد بردم دکتر دوباره براش شربت کو اموکسی کلاو دادهر دوازده ساعت ۴سی سی تا امروز ۵روز استفاده کرده حالا دور مقعدش والت تناسلی جوش زده نگرانشم چکار کنم الان شربت رو قطع کنم یا ادامه بدم چون هنوز پنج روز دیگه از دوره درمانش مونده
- کودکان
سلام یک دختر 2سال و نیم دارم از همون اول به پروتئین حساسیت داره به پروتئین که توی لبنیات است ماست و دوغ هم می خوره بعد یک روز رو پاهاش زخم می شه من باید هر روز پماد ضد حساسیت بزنم به پاهاش این تاکی ادامه داره خوب می شه

