Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لک سفید و قهوه ای
سلام بچم از سه ماهگی روی شکمش یه لک سفید بزرگ که شبیه ذو زنقه بود داشت الان حس میکنم این لک ها زیاد شده و در بدنش و صورتشم هست بچم دو سال هفت ماهه این لک ها به چه علت هستند؟ خطرناکه؟ لک قهوه ای هم دارد که اندازه های مختلفی هستن
- یبوست کودک ۱۱ ماهه
سلام پسرم اا ماهشه الان یهفته ۱۰ روزه یبوست داره یعنی روزی سه یا چهار بار مدفوع دفع میکنه به مقدار کم و با گریه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام اقای دکتر به پسرم شربت کوآموکسی کلاو میدهم برای خلط پشت گلواگر بعد شربت شیر خشک بخورد اشکال دارد اگه اشکال دارد چندساعت بعد بدهم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر 18ماهه دارم یکشنبه تب داشت بردم دکتر گفتن گلوش التهاب داره و سرماخورده ازیترومایسین . سیتریزین.نیوزینک میخوره تب خوب شده ولی از صبح صداش گرفته و سرفه میکنه و سه بار هم شکمش رفت چه دارویی برای سرفه یا اینکه اگه اسهال گرفت بدم؟
- پزشکی
سلام پسرمن۴سالشه تب وسرفه داره .تبش باتب برپایین میادمیخواستم بدونم برای سرفه اش چه شربتی روپیشنهادمیکنین
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم دو سال و دوماهست، هفته پیش یکبار استفراغ زد وفرداش اسهال داشت، دیگ خوب شد و علایمی نداشت اما یک هفتع لب ب غذا نمیزنه، با هزار بدبختی بهش در روز یک تیکه موز میدیم از، صبح هیچی نمیخوره فقط اب میخوره، چیکار کنم؟
- سردی
سلام اقای دکتر.دخترم 20 ماهشه چندروز پیش سرماخورده بودکمی تب هم کردولی الان خوب شد.علت سردی بدنش چیه .چون بدنش سردهستش.ممنون
- شیرخشک
سلام آقای دکتر میشه بفرمایید که چه شیرخشکی مناسب کودک رفلاکسی آلرژیک ه؟ دکتر معاینه کردن گفتن رفلاکس آلرژیک، و یک رژیم سخت دادن الان شیرم کم شده شیرخشک اچ آ رفلاکس پنهان رو بدتر میکنه ای آر هم که گفتن آلرژی داره من دادم این شیرخشک رو ولی احساس کردم بعد از آروغ مقداری بالا میاد.
- جوش در ناحیه پوشک
سلام آقای دکتر خداقوت بچم ۸ماه س و دوبار ک از غذای سفره دادمش ک رب داشت یا ادویه ناحیه پوشک جوش زده. فهمیدم آلرژی داره و براش زوده میشه بفرمایید ک کرم زینک اکساید خوبه براش؟یا یه کرم دیگه، خیلی خیلی ممنونم
- آلرژی
دخترم سه ماهه است و شیرخشک نان میخوره، چند روزیه چشماش در حال قرمز شدنه، میخواستم علتشو بدونم و اینکه چه کنم؟؟
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام آقای دکتر کودک من یکساله است درمد فوعش گاهی خلط هم اه با خون خفیف است من از وقتی شیرخسک نان اچ آ ۲ دادم بهتر شد رفلاکسش الان میتونم شیرخشک را عوض کنم قد پوزن ودور سرش خوب است اما ریز نقش است وهنوز هم گاهی کم بالا می آورد نطر شما چیست چه کنم شیر خشک را عوض کتم یا تا پایان دو سالگی همون نلن اچ آ۲ را بدهم ممنون از شما
- فولیک اسید
سلام اقای دکتر .پسرم 22 ماه داره .تالاسمی مینوره دو دوره بهش اسد فولید دادام در حد بیست روز. میخاستم بدونم اشکال نداره دوباره بهش بدم .چون وقتی میدم اشتهاش بهتر میشه
- خواب بعد از اسهال
بعد از اسهال ۵ روزه چشمش از خواب باز نمیشه بی اشتهایی هم داره ۱۴ سالشه قرص ضد تشنج هم مصرف میکنه
- گاو درد
من گلودرد داشتم . چهار روز سفکسیم ۲۰۰ هر ۱۲ ساعت دو عدد خوردم جمعا هشت قرص اما بعد سه روز دوباره گلوم قرمزه و چرکی و درد دارم ۱۲ ساله ۴۷ کیلو هستم
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
سلام آقای دکتر خسته نباشین پسرم ۸سالشه زود ب زود مریض میشه واکسن آنفولانزا هم زدن بهش ولی یه ماه نمیشه سرماخوردگی شروع میشه و سرفه های شدید داره دکترا میگن آسم خفیف داره دو روزه سرفه هاش شروع شده امروز ب تجویز پزشک آموکسی کلا۶۴۳دادیم براش ولی سرفه هاش شدید شده ممنون میشم راهنماییم کنین چی براش خوبه؟؟
- سرماخوردگی
سلام،پسرم ۴سالشه ۱۸کیلو،یکم سرما خوردگی داشت بهش یک دوره کامل شربت سرماخوردگی کوریزان دادم،احساس میکنم موقع خواب خلط تو گلوش،شکمش درد گرفت بردم دکتر آزمایش گرفت گفت عفونت داره،سفکسیم داده بهش بدم یا آزیترومایسین ؟
- دوره مصرف شربت آفاکسیم
دوره مصرف شربت آفاکسیم در کودک یک سال و دوماهه چند روزه؟
- درد پا
سلام.خسته نباشید پسریکسالو نیمه من امروز چند بار از درد در قسمت ساق پا شکایت داشته.علتش چی میتونن باشه آقای دکتر
- خس خس سینه و سرفه کروپ
سلام پسرم18ماهشه میتونم قرص دگزامتازون بهش بدم

