Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام دخترم سه ماهه الان بیشتر از یک ماهه که اسهال میره دکتری دم پدیا لاکت داداثرنکرد چندتا آمپول زدیم خوب نشدباشربت دیکسیلومین خوب نشدیه دکتر بردیم گفت تابچه تب نداره ووزنش بالا میره مشکلی نداره الان ازشما کمک میخواستم ببینم مشکلی ندارن و نباید نگران باشم
- دندان قروچه
سلام آقای دکتر دخترم ۱۴ ماه سن داره و چند روزی هست که مدام دندان قروچه میکنه. گچ دیوار رو هم میخوره. ممکنه به خاطر انگل باشه؟ چطور باید بفهمم دلیل دندان قروچه چی هست؟ به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیتونم برم
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای نوزاد۱۰ماه
- مولتی
با سلام قطره مولتی ویتامین روزی چند قطره بچه ۵ ماهه باید بخوره؟
- تبخال
با سلام.دختر ۶ ساله ام تازه تبخال زده بود و هنوز زیاد پیدا نبود دختر بچه ی یک ساله ام را بسیار بوسید دست و صورت و..ایا احتمال انتقال ویروس هست و اگر هست ایا هر جایی را که بوسیده تبخال میزند .با تشکر از شما من به شدت نگرانم و میتر سم دچار تبخال چشمی شود
- دختر بچه نوزاد یک ماهه نفخ داره
- گوش
سلام دخترم از تولد تا الان که یکسالشه گوشش میکشه ۳ بار دکتر بردم گفتن عفونت نداره کلافه ام کرده.همشم گوشش تمییز می کنم.مال چیه اقای دکتر.اینم بگم از تولد تا الان رفلاکس پنهان داره.از ۵ ماهگی تا یازده ماهگی نکسیوم دادم .دیگه گیر نمیاد قطعش کردم سر خود.شبا ده بار بیدار میشه از خواب
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
سلام نوزادم خس خس سینه داره ،انگاری ک خلط دارهعلت از چیس
- غبغب پشت گردن نوزاد
ولی دخترانه هیچ کدوم نداشتن وقتی گردنشو کامل میگیره این حالت غبغب باز میشه این غبغب پشت گردن طبیعی هست آقای دکتر
- نفخ
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر کودک یک ماه دارم شیر خودم رو بهش میدم و در طول روز یک وعده شیر خشک نان بهش میدم دخترم نفخ داره طوری ک همش به خودش میپیچه و گاهی بالا میاره شما قطره دایمتیمکس تجویز کردید اما انگار کارساز نبود دارو دیگه ای میشه جایگزینش کرد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- الرژي نوزاد
با سلام.براي نوزادي كه الرژي داره ميشه قطره مولتي ويتامين استفاده كرد؟ من قطره أهن بهش ميدم با قطره آد نوزادم شيرخشكً ببلاك اي آر ميخوره و يه قطره استامينوفن و برنج الرژي نشون داده ميترسمً مولتي ويتامين بدم اخه شنيدم نبايد يه نوزادي كه الرژي داره مولتي داد به نظر شما آد بدم با أهن يا مولتي ويتامين با أهن بدم
- تب
سلام وقتتون بخیرکودک ۶ماهه ام سه روزه خوردن فرنی رو شروع کرده از دیروز شکم روی زرد رنگ داره امروز تب کرده و بی حال شده و الان شکم رویش سبز رنگ شدهشهرستانم و الان دسترسی به دکتر ندارم .ممنون میکنم کمکم کنید
- مصرف افاکسیم۱۰۰
سلام دکتر عمومی برای نوزاد۹ماهه افاکسیم و هیدروکسی زین تجویز کرده کودک تب داشت وپایین نمی اومد آیا استفاده کنم یا نه ممنون
- واکسن هجده ماهگی و سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دختری یک ساله و نیمه دارم که سرما خورده است و باید واکسن بزند باید واکسن بزنم یا صبر کنم
- گریه شیرنخوردن کم خوابی
سلام وقت بخیرآقای دکترمن بچم کم مونده که چهارماهش بشه بعدفقط خواب شبانه داره یکمم عصرمیخوابه وشیرم کم میخوره همشم بی حوصلس وگریه میکنه شدیدمشکلش ازچی میتونه باشه
- گرمی
صورت گردن نوزاد یک ماه ام گرمی جوش های قرمز ریخته چ پماد بزنمش خوب بشه
- نحوه خوابیدن
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که علاقه زیادی به مکیدن داره و بیشتر اوقات دستش رومیخوره مخصوصا زمان خواب می خواستم بدونم میتونم بهش پستانک بدم؟اگه میتونم چه مارکی؟واینکه بعضی وقتا وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده دلیلش چیه؟ممنون
- ریفلاکس مخفی نوزادان
سلام، نوزاد ۲ ماهه ای که ریفلاکس مخفی داره که مدام دستهاشو مشت میکنه و ماهاشو تو شکمش جمع میکنه و با حرص شیر میخوره البته این حالت با خرص شیر خوردنش بیشتر شبها است شیرخشک هم گاهی در طول روز بهش داده میشه تا حالا نان بوده به پزشک مراجعه کرده بی بی لاک بهش داده میشه با صدای بلند گریه میکنه و خیلی دیر آروم میشه، قطره ضدنفخ و شربت گریمچیر بهش داده میشه خیلی تاثیر نداره و اخیرا پودر مترانیدازول برای ریفلاکس داده میشه وضعیتش رو خیلی بهتر نکرده طریقه خوابیدنش رو هم سرش رو کمی بالاتر از بدنش قرار داده میشه خواب عمیق نداره میخاستم راهنمایی کنید چکار باید کرد چه دارویی براشون استفاده بشه که وضعیتش رو بهتر کنه؟
- سکسکه
باسلام وخسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر ۳ماه ونیمه ریفلاکس داره واز دیروز سکسه اش هم زیاد شده واسه کاهش دفعات سکسکه اش چه کار باید کرد؟دارویی هستش؟روزی ۶،۷بار وهربار سکسکه اش ۲۰تا ۳۰دقیقه طول میکشه.خودشم خیلی اذیت میشه.
- خون در مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر
نوزاد ۴ ماهه دارم. امروز تو مدفوعش خون دیدم که زیاد هم بوده. ۳ بار خون دیدم تا الآن. ۲ روز هم هست که مولتی ویتامین و آهن بهش میدم. میتونه علتش از قطره ها باشه؟ راستی، اندازه ۲ قطره بهش شربت آلبالو دادند، ممکنه از همین شده باشه؟ لطف میکنید زودتر جواب بدید چون به دکترش دسترسی ندارم.
با تشکر

