Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سانستول
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 20 ماهشه ده ونیم کیلو وکم اشتها میتونم بهش شربت سانستول بدم؟ چند سی سی در روز؟ سابقه تشنج هم داره و لوبل میخوره. دکتر گفته بهش استوءکر میدم با امگا3 ولیپوزوفر وویتامین آد.
- سلام دکترپسر من ۵ سالشه آزیترومایسن ۲۰۰ رو تو چه دوزی بهش بدم حدودا ۱۹ کیلو هست
- پسره۱۱ماه دارم آلت تناسلیش حرکت نمیکنه خیلی کم پیش میاد که حرکت کنه و سر آلتش داخله و اصلا بیرون نمیاد حتی زمان دستشویی کردن ؟؟
- سلام آیا قرص فنازومکس برای شیردهی خطرناک است
- مدفوع سبز نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم الان 5ماهشه شیر خشکی هم هست مدفوعش سبز رنگ با تکه های سفید داخلشه دلیلش چی میتونه باشه
- سلام خسته نباشید دخترم سرفه شدید داره شربت نیوتادین و شربت دکترومتوفان توخونه دارم و دختر من باقلایی هست ایا مشکلی نداره بهش بدم تشکر
- تكرار سوال
سلام اقاي دكتر، وقت شما بخير باشه. من درباره ي بند ناف نوزادم سوال كردم، تو سايت نوشته كه پاسخ داده شد. اما من پاسخی نمیبینم. میشه لطفا دوباره پاسخ دهید من سوالم را مجددا کپی میکنم اینجا سلام اقای دکتر. وقت شما بخیر. اقاي دكتر نوزاد من ده روز سن دارد. و بند نافش هنوز نيفتاده. ميشه بفرماييد تا كي زمان ميبره براي افتادن.
من براي اينكه زخم بند نافش خيس نخوره و زودتر خشك بشه بيفته، هنوز حمومش نكردم.
متشكرم از شما براي وقتي كه ميگذاريد - ازمایش متابولیک
سلام آقای دکتر پسر خواهرم نه ماهش هست تشنج میکنه داروی لوبل مصرف میکنه نوار مغزش یکم مشکل داره ولی ام آر آی سالمه از نظر حرکتی و هوس عالیه ازمایش براش نوشتن پلاسما لاکتات هاش 23هست چند تا بالا هست آیا این بیماری متابولیکی هست درمان میشه ؟؟؟؟
- بوی بد دهان
بچه ما سه سالشه دهانش به شدت بوی بد میده.اینم بگم که پارسال به خاطر عفونت ده روزی تو بیمارستان بستری بوده گفتمشاید ربط داشته باشه
- مصرف شربت پدیزان برای زیر دوسال
سلام وقتتون بخیر. پسرم ۱۸ ماهش هست. و تا الان قطره پلارژین بهش میدادم. آیا میشه بهش شربت پدیزان بدم ازین به بعد؟ پدیزان برای چندسال منع مصرف نداره؟
- لکه
با سلام پسری دوساله وهشت ماهه ای دارم حدود دو ناهی هست چندتا لکه قهو ای کمرنگ رو ساق پاش بود فکر کردم کبودی به جایی خورده الان یه لکه کوچیک کمرنگ رو پشت و رو شکمش دیدم البته بچه بازیگوشی ای زیاد به این ور و اونور میخوره به نظر شما چیز خطرناکی هست؟ هیچ مشکلیم نداره اگه نیاز به ازمایش هست چه ازمایشی ترو خدا فقط بکین خطر ناکه یا نه خیلی نگرانم تا شنبه ام دکتری نیست ببرم ممنونم
- غذای کمکی نوزاد
دخترمن ۴ماهش تموم شده ووزنش۵۲۰۰هست وزن تولدشم ۲۷۰۰بود خیلی کم وزن زیاد کرده ورفلاکس داره میتونم غذای کمکیش شروع کنم ؟ازچه غذایی باید شروع کنم؟سرلاک حریره بادوم ببراشروع خوبه
- داروی گیاهی
باسلام و خسته نباشی نوزاد من تازه رفته داخل نه ماه و سرماخوردگی ابریزش بینی داره سرفه هم میکنه شربت کوریزان و قطره بینی براش گرفتم بهش میدم خواستم بدونم که زیره رازیانه واویشن بهش میدم اشکال نداره ممنون از شما
- سرفه خشک
سلام پسر هشت ساله ای دارم که هشت ماهه سرفه خشک داره سی تی اسکن با اسپیرومتری وعکس رادیولوژی چیزی نشون نداده.داروهای اسم والرژی و داروهای سرفه عصبی رو مصرف کرده اما بهتر نشده.الان هم موقع غذا خوردن مدام سرفه های تک تک داره.میشه راهنمایی کنید.ممنون
- بیخوابی کودک
سلام وقت شما بخیر. پسر۲ساله ای دارم که بسیار پرانرژی و فعال هست. ولی متاسفانه به نسبت فعالیتی که درطول روز میکنه، شب ها اصلا خواب درستی نداره. هر متودی ک برای خواب بهتر باشه اجرا کردم. از قبل از یکسالگی شیرشب و جای خوابش هم عوض شده ولی هیچ تاثیری نداشته. میتونم به این سن شربت ملاتونین بدم؟ ایا عوارض خاصی داره یا وابستگی میاره؟ چه مدت میشه مصرف کرد؟
- دختر من ۴سال هستش تقریبا ۵ روزه فقط شب ها به دفعات زیاد میره دستشویی و کم مدفوع میکنه و همش میگه دلم درد میکنه و مدفوعشم حالت پودری و اسهال داره علتش چیه ؟
- شیرخشک ببلاک ای ار
سلام دکتر دخترم با ببلاک ای آر اسهال گرفت چیکار کنم هیچ دکتری مطب نیست من جرأت ندارم ببرمش بیمارستان
- اسهال در نوزاد سه ماه و نیم
سلام و احترام خدمت شما دکتر گرامی! در ضمن کودکی حدودن سه الی سه و نیم ماهی مدتیست که اسهال است و کسالت دارد. دکتر رفته اند آزمایش داده و گفته به شیر مادر که حاوی قند است حساسیت دارد و بایستی از شیر خشک استفاده کند. می خواستم بپرسم که راه حل دیگری برای درمان این حساسیت وجود ندارد که بتواند از شیر مادر استفاده کند؟
- گوش
باسلام خدمت آقای دکتر بهترین زمان برای سوراخ کردن گوش نوزاد کی هست ممنون
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر دخترم دیروز صبح واکسن یکسالگی زده از شبش تب ۳۸/۵داشت پایین نمیومد هر سه ساعت دارم استامینوفن میدم الان صدا و سرفه اش خروسکیه چیکار کنم؟

