Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- فک کنم سرما خورده
سلام خسته نباشید،پسرم نه سالشه گلودرد،کمی بدن درد وگرفتگی بینی داره،لطفا راهنمایی کنید.امکان دکتر رفتن هم ندارم .ممنون درضمن فاویسم هم هست
- تب
سلام وقت شما بخیر...پسر۶,ساله ای دارم که براثرتب تشنج کرد دکترمغزواعصاب بردم نوارمغزش سالمه...ارثی نداریم سابقه ای هم نداره...فقط یه قرص دیازپام ۵,دادتادوروز موقع تب بدم تاده سالگی خیلی نگران ومضطربم....میترسم یه موقع مدرسه باشه تب کنه وتشنج کنه چیکارکنم.
- زردی کودک ۷ساله
دخترم ۷ سال داره وپاهای زردی داره آیا نیازی هست به پزشک مراجعه کنیم؟
- قطره باکتی ماید
سلام وقت بخیر برای نوزاد ۸روزه نحوه استفاده از قطره چطور هست.به خاطر ترشحات چشماش از داروخونه گرفتم
- اسهال و استفراغ
سلام پسرم ۲روزه اسهال استفراغ گرفته که اسهالش خیلی زیاده واصلا اشتها به غذاخوردن نداره ۲روزه هیچی نمیخوره حتی آب.دکتر هم بردم ولز فایده نداره چیکار کنم راهنماییم کنید نگرانم.همش یه گوشه افتاده خوابه.
- مصرف ناپروکسن برای فاویسم
سلام. آیا مصرف ناپروکسن برای کودک ۱۲ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- اسهال و کم وزنی
سلام پسرم ۳ ماهشه و حدودآ یک ماهه که اسهال میکنه و وزنش هم جلو نمیره از چه شیر خشکی استفاده کنم درضمن وقتی شیر میخوره دل درد میگیره
- کلاریترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم پنج سال و نیمه هست باوزن ۱۶ کیلو برای تب و سرفه خلط دارش کلاسید ( کلاریترومایسین)۱۲۵ گرفتم چند سی سی بهش بدم؟ممنون
- جواب آزمایش عفونت ادراری
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم عفونت ادراری داشت که طبق دستور شما ما شربت سفکسیم رو براش شروع کردیم. دخترم یک سال و 2 ماهشه و با توجه به اینکه 9 کیلو بود شما براش هر 12 ساعت 2/5 سی سی تجویز کردین. شما خواسته بودید آزمایش رو مجدد تکرار کنیم چون سطح باکتری ادرار بالا بود. جواب آزمایش رو امروز گرفتیم. اینجا براتون مینویسم. ممنون میشم راهنمایی کنید. این شربت رو تا کی ادامه بدیم و اینکه آیا شنبه مجدد بیاریمش مطب یا نه؟ W.B.C. = many R.B.C.= 1-2 Epithelial cells: 4-6 Bacteria: many Mucus: not seen Casts: not seen Yeasts: not seen Crvstals: not seen
- خارش گلو
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم۱۵سالشه امروز صبح گفته گلوم خارش میکنه انگار یه چیزی رو گلوش گیر کرده همش گلوشو صاف میکنه تک تک سرفه هم داره بنظرتون چیکار کنم؟ ماست میتونه بخوره؟ممنونم ازتون
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- آزمایش
سلام اقای دکتر دخترم یکسالو نیم هستسش میشه این ازمایش تفسیر کنین Rbc5.55 Mcv64 Mch20 Rbw-cv15.9 Anisocytosisوmicrocyteوhypochromiatزده مثبت یعنی چی؟؟؟
- پوسته سر
سلام آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم شامپو فیروز برای سرش استفاده میکنم الان چندروزه روی سرش همون قسمت نرمی سر پوسته میده چیکار باید بکنم؟
- سلام خسته نباشید دخترم ۱سال دوماه چشمش عفونت کرد میتونم قطر باکتی ماید ۱۰ استفاد کنم
- شربت سفیکسیم
این شربت برای اسهال بچع یا استفراغ خوبه؟
- آلرژی
سلام آقای دکتر پسر 9 ساله دارم آلرژی به محیط خانه یا تعویض جامیشه داره بهش سیتریزین میتونم بدم ؟چندساعت یکیار؟
- سلام ببخشید من به کودکم که ابریزش و سرفه میکرد ۲.۵ میلی لیتر ستادین دادم الان دیدم زده زیر دو سال نباید بدم الان چکار کنم؟
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۳ سالشه از وقتی به دنیا اومده آبریزش دهان داره هوا که گرم میشه قطعمیشه آبریزشش به محض سرد شدن هوا دوباره شروع میشه دلیلش چیه
- مصرف دارچین در شیردهی
سلام آقای دکتر.میخواستم بدونم آیا مصرف دارچین ،بهار نارنج ،گلاب در دوران شیردهی مجازهست برای خود مادر؟و آیا میشه دارچین و گلاب و بادمجان و یه سری محصولات گیاهی و ادویه رو برای بچه های زیر دوسال مصرف کرد؟کلا غذاهای ممنوع برای بچه های زیر دو سال چی هست؟چی چیزهایی ممنوع هست و نباید بهشون بدیم؟پسرم یک سال و سه ماه دارد.
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
- گیابند فرخه
سلام نوزاد پنج ماهه دارم رفلاکس پنهان داره دکتر قرص ازونیوم ۲۰ نوشته همسرم ازونیوم ۴۰ گرفته میشه بهش بدم وچه مقدار بهش بدم در روز نوزاد ۷ کیلو ممنونم

