Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم هسته گوجه سبز را خورده چکارکنم
دخترم هسته گوجه سبز راخورده چکار کنم
- مقدارمصرف آزیترومایسن برای کودکا
سلام بدونم برای بچه 6 ساله وزن 22 کیلو جایگزین کپسول ازیترومایسن250 که هر 24 ساعت یک عدد دکتر تجویز کردن چه مقدار شربت ازیترومایسن 200 میتونم بدم؟ واینکه ایا تداخل مصرف همزمان با لبنیات نداره این دارو🙏🙏
- شیرپاستوریزه
سلام وقت بخیر من به دخترم شبا ک گرسنه اش میشه یا صبح ها تو خواب تو شیشه شیر_ شیر پاستوریزه میدم ایا شیر باید جوشیده شده باشه هردفعه یا از قبل ک جوشیده کافیه و فقط ی بار گرم شه دخترم ۲سالو ۸ ماهشه ممنون از توضیحاتتون
- شیرخشک
سلام نوزاد تازه متولد شده با وزن۲۶۰۰ شیر مادر نمیخوره از چه شیر خشکی و با چه مقدار استفاده کنیم
- شربت گاویسکون
سلام آقای دکتر خداقوت شربت گاویسکون از اس امپرازول بهتره؟ برا رفلاکس بدم بچم بلکه بتونه بهتر بخوابه .ممنون میشم راهنمایی کنید
- چ
سلام پسر من ۵ سالشه..... یک ماه پیش سرماخوردگی داشت و دکتر براش اموکسی۲۵۰ نوشت هفت روز مصرف کرد بعد از سه هفته هنوز بینیش کیپه و خلط پشت حلقی داره براش فارمانتون و اسپری ممتازون گرفته. من شنیدم ممتازون کورتون هست و نگرانم که برای پسرم استفاده کنم و عوارض داشته باشه. میشه راهنمایی کنید؟؟؟؟؟
- بوسه فرشته
روی پیشانی لک داره پسرم 2 سالشه خیلی دارم اذیت میشم از اطرافیان میخوام لیزر کنم میخواستم بدونم مطب شما این کار انجام میشه
- پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
پسر من ۹ ساله هست کمی خورده
- دخترم ۲۸ کیلو چه مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰مصرف کند؟
- زینکسولفات
سلام اقای دکتر. زینکگلوگونات بازینک سولفات چه فرقی داره؟
- سلام خسته نباشید ببخشید پسر من کم میخوابه سا نمیخوابه شیرم درست نمیخوره مشکلش چیه
- شیر نخوردن بعد یکسال
سلام اقای دکتر پسرم 14ماهشه اصلا شیر نمیخوره، شیر خشک میخورد قبل، طول روز غذا میخوره اما شیرشو قطع کرده بزورم میدم اوق مزنه، تازه دندون در اورده، فقط 6صبح تو خواب میخوره دیگه کل روز لب نمیزنه، چیکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم سرماخورده سرفه زیاد میکنه دارو هم میدم خوب نمیشه هشت سالشه ممنون
- آمپول بتا متازون
باعرض سلام وخسته نباشید دکتر جان دختر ۸ ساله دارم که به علت درد گوش دکتر آمپول بتامتازون تجویز کردن حدود ۱۰ ساعت بعد از تزریق آمپول به چطور اتفاقی قند دخترم گرفتم حدود ۲۰۰ بود می خواستم بدونم این از عوارض بتامتازنه؟ممنون میشم پاسخ بدین
- آهن کم پسرم
سلام پسرم الان 3 سالش تمام هست و تا به حال سه مرتبه آزمایش خون گرفته ام و آهن خونش کم هست و خیلی هم کم وزن هست کلا 14 کیلو هست. در این سه سال هم بهترین آهن ها را بهش دادم ... / پودر فرامکس . میم آهن M.C.V 72.7 ذخیره آهن 33 IRON SATURATION 22
- سلام دخترم پنج ماهست چقدر شربت اموکسی سیلین بدم
- فابیسم
باسلام،پسر ۱۲ ساله دارم سرما خورده فابیسم دارد شربت پروین ضرر دارد یا خیر
- مقدار مصرف قطره باکتری ماید
سلام مقدار مصرف برای پسر ۷ ساله با وزن ۳۰ کیلو چقدر میباشد؟
- دل درد
سلام دختر من ۶ سالشه ویک هفتس دل درد داره و کسل هست وگلوش هم درد میکنه دارو بهش دیفین هیدرامین وسفالکسین ۲۵۰ دادم اما هنوز خوب نشده وهی میگه دلم درد میکنه .میشه راهنماییم کنید
- سرفه طولانی
سلام پسرم ۵سالشه ونزدیک یه ماهه فقط سرفه وخس خس سینه داره باآبریزش بردم مشهددکترگفت آسم داره براش اسپری دادولی بهترنشده خیلی سرفه میکنه بچه دوساله هم دارم اون فقط سرفه پراکنده خشک داره میشه راهنماییم کنید

