Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کارنکردن شکم
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی من دخترم یکماهشه سرما خوردم میخواستم ببینم میتونم آنتی بیوتیک بخورم؟
- پسرمنچن روزپیش واکسن ۴ماهگی زده للان سرفه خلط دارمیزنه چیکارکنم؟
- شربت سفیکسیم برای نوزاد
سلام دختر من چهار ماهشه شیر نمیخورد و گریه میکرد ،مدام دستاش تو دهنش بود بردم دکتر سفیکسیم ۱۰۰ داده ، و گفت دهنش قارچ زده اما مطمئن نیستم واسه قارچم نستاتین داده برا سرماخوردگیشم گفت گلوش یکم قرمز شده میخوام بدونم اینکه برا قرمز شدن گلو سفیکسیم بدن یکم غیرعادی نیس برا بچه ضرر نداره
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،خسته نباشین. دخترم ۷ ماه و نیمه و وزنش ۷۷۰۰ هست.چند روز پیش سرماخورده،آبریزش بینی داشت و سرفه.الان دیگه سرفه نمیکنه ولی مخاط دماغش از حالت آبکی دراومده و غلیظ و سبز رنگ شده.آیا احتیاج به مصرف دارویی هست برای این آبریزش بینی یا به مرور زمان خوب بشه؟ ممنونم از راهنماییتون.
- اسهال
سلام اقای دکتر خسته نباشد من دخترم سه ماهش شربت ازمارتسین دارم بهش اسهال گرفت خوب نشد تو اسهالش عفونت میاد الان چند روز خوب نمیشه چیکار کنم
- گرفتگی صدا
با سلام...نوزاد دختر ۱۱ ماهه دارم الان ده روز صداش گرفته آبریزش بین وسرفه هم نداره...علت چی میتونه باش(
- ترک دست
سلام کف و انگشتان دست پسر ۷ ماه و نیمم ترک خورده چه کرمی بزنم خوب بشه
- ا میکرون
سلام وقت بخیر دختر هشت ماهه ای دارم که دمای بدنش تا ۳۸ بالا میره شیاف۱۲۵زدم براش امروز بردم دکتر گفت ا میکرون داره شربت آموکسی سلین نوشت براش ولی مقدارش و چند. بار بهش بدم رو نگفته الان چقدر بهش بدم و تا چند روز ادامه بدم
- بچه دو ماهه انزیم کبد۱۱۳
- ترس
سلام آقاي دكتر دختر من وارد ٥ ماهگي شده هرجا ميريم آدمارو نگاه ميكنه گريه ميكنه حتي خونه مادرم هم نميتونم برم تمام مدت بايد خونه باشيم اين حالات طبيعيه بايد چيكار كنم
- شیر خشک
نوزاد سه ماهه دارم فا بیم داره شیر خشک نان ۱ پیدا نکردم میتونم شیر خشک ببلاک بدم
- شیرخشک
سلام دکتر.دختر من ۳ ماهو ۱۱ روزشه وزنش نرماله بهش شیرخشک بیومیل پلاس۱ میدم ولی وقتی امروز بردمش متخصص اطفال گفت بیومیل پلاس برای بچه هاییه که وزن گیریشون خوب نیس این شیر ممکنه به کلیه هاش اسیب بزنه بهش بیومیل ۱ بده ایا این حرفشون درسته؟
- سوال
سلام آقای دکتر سوال در مورد شیر را من پرسیدم خواهشا اگر نیاز به ویزیت دارد خواهشا کمکم کنید کرمان دکتر خوب نوزادان چه کسی را معرفی میکنید ممنون از راهنمایی شما
- شروع غذا کمکی
سلام جناب دکتر.خسته نباشید.پسرم وقتی به دنیا اومد ۳۳۰۰ وزرن داشت.تا چهارماهگیش که رفتیم برای ولکسن وزنش شده بود ۷۸۰۰.سه چهار روز دیگه میشه پنج ماه تمام.من از کی میتونم بهش غذای کمکی بدم.
- کلیه
سلام آقای دکتر دختر ۵۰ روزه ای دارم از بدو تولد تمایل به شیر خوردن نداشت هر وقت سمت سینه می آید سرش را به عقب میبرد و گریه میکند و احساس میکنم رشد خوبی نداشته است با عرض معذرت دو تا سوال دارم یکی اینکه می توانم بهش شیر خشک بدهم و چه شیر خشکی به چه میزان؟ دومی اینکه ادرار زیادی دارد و احساس میکنم اداراش تند و بد بو است آیا این نشانه عفونت است چه باید بکنم خواهش راهنمایی بفرمایید
- واکسن یک سالگی
پسرم بعد از دو هفته تزریق واکسن یک سالگی دچار سرفه خلط دار شده و الان دو روزه ادامه داره اماکن داره از عوارض واکسن باشه یا دکتر ببرم هیچ علائمی جز سرفه ندارع یا در منزل قطره پلارژین کیدز بدم
- عفونت سوراخ گوش
سلامدخترم ۶ ماهشه.۴هفته پیش گوشش رو سوراخ کردیم که به مدت دوهفته با الکل ضد عفونی کردم.الان هفته چهارمه و متوجه شدم سوراخ گوشش ترشح چرکی داره و خودش کمی تب داره،راهنمایی میکنید چه اقدامی انجام بدم؟تشکر
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
سلام روزتون بخیر توی نتیجه تست غربالگری متابولیک نوزاد نوشته metabolic screening has normal pattern یعنی غربالگری نرماله؟
- معده
سلام آقای دکتر میبخشید من پرسیده بودم نوزادم ۷۹روزه و از روز اول بیست دقیقه بعد هربار شیر خوردن روی دستام نگهش میذاشتم و تا کی باید این کار رو ادامه بدم شما فرمودید اگر وزن گیری مناسب داشته احتمالا ریفلاکس مطرح نمی باشد پس یعنی دیگه نیاز نیست نگه داشته باشم؟یا ۵دقیقه کافیه؟

