Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت
سلام پسرم۱سالو۷ماه داره قبل عید حساسیت کرد دستاشو پاش ورم کرد و خارش داشت بردیم بیمارستان خوب شد الان باز اونجوری شده نه به اون شدت از دیروز پودر پدی لاکت و شربت اندسترون خورده یعنی ازاینا میتونه باشه
- کش و قوس های نوزاد
دخترم ۳۲ روزشه و صورتش دون دون شده وقتی خوابه کاملا سفید میشه صورتش انگار دونه نداره و وقتی بیداره قرمز میشن دونه ها.و اینکه یه تایم هایی تو خواب و بیداری کش و قوس میده و زور میزنه بدونه گریه دلیلش چی میتونه باشه؟و اینکه بالا میاره ابکی ماننده از گوشه دهنش اروم میریزه
- قطره ادزیر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه قطره ادزیر بهش میدم ایا لازمه قطره اهن بدم
- سرماخوردگی نوزاد
سلام کودکم هفت ماهه یک هفته علایم سرماخوردگی دارد سه روزه کوآموکسی میخوره ولی خوب نشده دونه های قرمز رو بدنش زده آیا قطع کنم چه دارویی بجاش جایگزین کنم ممنون
- واکسن شش ماهگی
باسلام جناب دکتر دختر من ۲۸ اسفند باید واکسن شش ماهگیشو بزنه با توجه به وضعیت موجود و ویروس کرونا میتونیم واکسنو نزنیم و بعدا بزنیم .ممنون از لطفتون
- اسپری
با سلام، پسر من ۹ ساله هست و ۶۰ کیلو وزن دارد الان دو ماهه کرونا گرفته و تمام شده ولی وقتی میدود و یا پشت سر هم بخواهد حرف بزند با هیجان میگوید نفسم نمیرسد حالا نمیدانم بخاطر چاقی هست یا کرونا از چه اسپری استفاده کنم البته اگر لازم هست؟
- ترث از کرونا
سلام امکان انتقال ویروس کرونا از دست زدن به وسیله چقدر است
- عفونت گلو
سلام.پسرم.تازه رفته تو هشت ماه بردمش دکتر شربت سفالکسین ۲۵۰.دکسترو متورفان.دیفیمن هیدرامین.بهش داد اما خوب نشد هنوز همون علائم رو داره.به نظر شما چکارکنم.ممنون
- قطره اهن
سلام خسته نباشید آقای دکتر قطره لیپوزوفر کدومشون رو تهیه کنم دندون رو سیاه نکنه و آهن مورد نیاز بدن بچم تامین بشه ۸ماهشه لیپوزوفر آبی یا رنگ قرمزش و چقدر ازش بدم
- ادار نکردن شب تا صبح بیشتر شب های کودک یکسال از 7ماهکی
سلام پسرم 1سال3ماهه است از 7ماهی پسرم شب تا صبح ادرار نداره خواستم ببینم این طببعی
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۹ ماهشه خیلی کم غذاس از زمان تولد هم همینطور بود شیرم کم میخورد الانم غذای کمکی کم میخوره دارویی واسه زیاد شدن اشتها بهم پیشنهاد میکنین که عوارضم نداشته باشه یه کم غذا خوردنشم بیشتربشه ممنونم از راهنماییتون
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام دکتر دخترم الان ۳ماهشه سرماخورده بود دارو دادم یکم بهت شد ولی خلط زیاد داره ک ب زور شیرشو مک میزنه میخوره یکمم سرفه داره ک هنوز برطرف نشده چی خوبه بهش بدم ک سرماخوردگیش کلا برطرف بشه؟
- خارش واژن
با سلام دختر ۷ ساله ای دارم که حدود ۱ ماهی است بعضی مواقع واژنش شروع به خارش میکند اما موقع ادرار کردن سوزش ندارد میخواستم بدونم چکار باید بکنم با تشکر از شما
- شیر
سلام آقای دکتر خسته نباشید درسته که میگن مکمل غذایی ریسورس جونیور باعث کبد چرب میشه ؟میخوام برای پسر یکساله ام شروع کنم
- تب
سلام دخترم چن روزدیگه میره پنج ماهش تب کرده علتش چی میتونه باشه عفونت ادراری نداره به غیرازاون کجاش میتونه عفونت کنه
- استپ وزنی
باسلام. پسر من ۲سال و دوماهشه. الان چندماهه وزنش ۱۲ کیلو هست و زیاد نمیشه. اشتهاش هم خوبه ولی صبحانه زیاد نمیخوره و فقط فرنی و یا تخم مرغ رنده شده با ماست باید بدم بهش و اینکه فقط غذا برنج میخوره و هیچ غذایی رو نمی جَوَد کلا با جویدن مشکل داره، تنبلی میکنه یا بلد نیست نمیدونم. برای افزایش وزنش چی پیشنهاد میدید و اینکه چیکار کنم غذای نونی هم بخوره؟
- تولد نوزاد
با سلام آیا نوزادی که در 35هفته و شش روز بارداری با وزن 2250،قد47،دور سر33بدنیا آمده نارس محسوب میشود؟و همیشه از نظر تکاملی (جسمی و هوش)عقب تر از کودکان ترم میباشد
- سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه ازمایش تیرویید و مدفوع و و ادرار دکتر براش نوشته انجام دادم تیرویید باید نرمالش چن باشه و ویتامین دی باید چقد باشه نرمالش
- سوال ازدکتر اطفال
سلام اقای دکتر ایا گرم بودن محیط مث اتاق نوزاد یا منزل روی یبوست تاثیری دارد؟
- نشستن
چه موقع برای نشستن نوزاد مناسب

