Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آموراکس۱۲۵به کودک ۶ساله چقدر بدم؟
- بالابودنesr
سلام وقتتون بخیرخسته نباشید. esrبالاترازحدنرمال درکودک۱۳ساله نشانه چی هست وایا خطرناکه؟۲بارesr انجام دادیم ۲۰تاازحدنرمال بالاتربوده.لطفاراهنمایی بفرمایید.
- سینوزیت
دختر۵ ساله من دچار سینوزیت شده حدودا ۲۰ روزه و به فارمنتین، مقاومت نشون داد ،دوتا شیشه مصرف کرد ،الان دکتر قرص فارینات ۲۵۰ نوشته ، بچه بدتر شده ،خودم میخوام سفکسیم بهش بدم با توجه به وزنش هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی ، اشکالی نداره ؟
- لاکتاول
سلام آقای دکتر قرص لاکتاول برای مادرانی که کودک شون حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس آلرژیک دارن مجازه؟ممنون
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر ایا مولتی ویتامین آرژی پلاس رو میشه همزمان با آنتی بیوتیک فارمنتین استفاده کرد یاخیر؟
- آبریزش بینی
سلام. پسرم دو سال و ده ماهشه فقط عطسه و آبریزش بینی داره. چه شربتی و به چه مقدار بدم؟
- میزان شیر
سلام اقای دکتر کودک دوساله به چه میزان شیر نیاز داره؟
- چرک خشک کن
دختر ۳ ماهم ۵و نیم کیلو، سرفه داشت دکتر آزیترومایسین ۱۰۰ روزی ۲و نیم سیسی تجویز کردن حالا سرفه ش خلط دار شده،میزانش رو زیاد نکنم؟
- قطره آهن
سلام، قطره آهن لیپوزفر برای بچه ۱۰ ماه،چه مقدار باید بدهم،ممنون
- شربت نیوزینک
با سلام دختر من 19 ماهه هست . تا حالا بهش زینک ندادم . میخواستم بدونم اگه بخوام شربت نیو زینک بهش بدم با چه دستور مصرفی بهش یدم. با تشکر
- پسر۲ساله
سلام پسرمن ۲۶ ماهشه وتازگیا تب میکرد وموقع ادرارهم دست راستشوتکون میده بعدبردیم دکتروآزمایش ادرارازش گرفتن .توآزمایش ادرارش کتون دوتامثبت زده بدن بعدبردیم پیش متخصص ایشون آزمایش سی بی سی براش نوشتن که گلبول های سفیدش ۳۷ رانشون داده میخوام بدونم این بالابودن گلبول نشانه ی چیه عفونت داره یاچی ؟ ممنون میشم پاسخ بدین
- استفراغ 6ساله
آقایی دکتر دخترمن 6 ساله هست فقط استفراغ مکنه چیکار کنیم
- سرماخوردگی کودکان
سلام آقای دکتر دخترم سه سالشه از دیروز سرماخورده تب میکنه گلوش خشکه سرفه میکنه ولی عفونت نداره لطفاً راهنمایی کنید چه دارویی بهش بدم
- تب نکردن بعد از واکسن ها
سلام کودک ۱۸ماهه ام بعد از واکسن ها ۴و ۶و ۱۸ماهگی تب نکرد خیلی خفیف بود ایا این علامت اثر کردن واکسن هاست ؟ ۱
- عفونت گوش
سلام پسرمن ۵ ساله و ۱۶ کیلو داره ،،عفونت گلو گوش کرده بود و دکتر داروی آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کردو قطره گوش بتا متا زون ،،اقای دکتر حالا شربت تمام شده و دوباره گوش دردش شروع شده باید چیکار کنم ؟؟ دوتا آزیترومایسین تمام کرده ،،ممنونم
- چرا مزه سفیکسیم۱۰۰برندایراپراکس تلخ است؟
- درمورد ادرار کودک
بچم چند وقتیه که دیش میکنه توش یه چیزی مثل خاک وجود داره
- دل درد کودک ۷ساله
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم دل درد داره باتهوع بردمش دکتر متخصص دارو داده از غروب سرفه داره شماچی دارو تجویز میکنید دخترم مریض دکتر بلوکی مقدم هست امروز توسط ایشون معاینه شده وتشخیص دادن ویروس جدیده.ولی الان دسترسی به دکتر ندارم خواستم شما تجویز بفرمایید
- تاول انگشت
باسلام دختریکسالو شش ماهه دارم انگشست شصتش از گرمای فندک تاول زده.چه کنم ک موجب عفونت نشود و زود خوب شود.
- بیش فعالی
دخترم 4 سالشه قرص رسپریدون مصرف میکنه الان مدتیه که دیگه قرص تاثیر نمیکنه خیلی اذیت میکنه چکار کنم

