Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کاتاسین پلاس
سلام اقای دکتر بچم ۴.۵ سالشه هروقت سرما پیخوره یکی دوهفته بعدش به سرفه های خیلی شدید میفته سال گذسته دکتر اسپری سالبوتامول داده بودن گهگداری استفاده کنیم الان دوهفته است دوباره سرفه های خلطی خیلی زیاد داره کلاریترومایسین هم داره استفاده میکنه دیروز دکار بردم گفت اصلا عفونت نداره و بیشتر شبیه آسم و آلرژیه چون شدید نشه اسپره کاتاسین پلاس داد سه هفته هرشب بزنه . میخواستم بپرسم بنظرتون خوبه یا نه ؟ واینکه درمان دائمیه یا همیشه مربض میشه استفاده کنم؟
- سلام درصورت حساسیت به شربت فارمانتین برای رفع قرمزی تمام بدن چه باید انجام داد
- هیدروکسی زین و سر درد سر درد
سلام دخترم ۵.۵ سالشه یک ساله شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه دو روز در میان ۵ میل .به خاطر دونه های صورتی روی بدنش که خارش داشتن الان سر درد و سر گیجه داره و دکتر اطفال گفت هیدروکسی زین رو قطع کن و دیفن هیدرامین بده در حالیکه دکتر آلرژی گفت هیچ وقت ناگهانی شربت هیدروکسی زین رو قطع نکن چون علائمش شدید تر بر میگرده . اگه بخوام صبر کنم تا چند روز دیگه که دکتر آلرژی بیاد که زمان مصرف هیدروکسی زین میگذره امشب باید بخوره. چیکار کنم
- اسهال
سلام دخترم یکسالونیمه داره استفراغ داشت دیروز بردم دکتر دمیترون ودی سیکلومین داد استفراغ خوب شده اما دل پیچه واسهال داره تب هم کرد چه دارویی تجویز میکنید
- حساسیت بعد از تب
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه چند روز پیش تب داشت .وقتی تبش خوب شد .دو روز بعد کف پا وباسنش دونه های قرمز سر سفید وبقیه بدنش لکه قرمز ریز داره.اشتهاش کم شده و غذا نمیتونه بخوره گلوش درد میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید.
- شیاف کودکان
سلام اقای دکتر پسرم شربت استامینوفن نمیخورد ایا شیاف عوارض برای بدن دارد
- سرفه زیاد شبانه
سلام خسته نباشید دخترم ۵ ساله میباشد چند شبه زیاد سرفه میکند داروی ضد سرفه هیچ تاثیری ندارد میخواستم ببینم میتوانم از آمپول بتامتازون استفاده کنم براش الان چند شبه نتونسته بخوابه ممنون
- اسهال
کودک ۱۰ساله دارم که ۳روز اسهال داره بصورت زرد وآبکی بردم دکتر فقط شاسه سابولار داده تغییری نکرده چه داروی بدم بهش که خوب بشه استفراع نداره ولی وقتی غذا میخوره دلش درد میگیره قرص مترونیدازول میتونم بدم؟
- استفراغ مکرر نوزاد ۱۰ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید بچه من ۱۰ماهشهدختره نزدیک ده روز پیش این ویروس جدید اسهال و استفراغ روگرفت ولی تقریبا فقط اسهال بود تا دیروزم تقریبا اسهال بود ولی امروز صبح یک مقدار خیلی کم ماست محلی خورد یک ساعت بعد هم یکم آب گوجه تازه بعد شیر خوردوخوابید حالا از وقتی بیدار شده حتی آب هم بخوره فوری بالامیاره چیکار کنم اغای دکتر خیلی نگرانم...تقریبا تب هم داره ولی قابل کنترله به هیچ عنوان دارو نمیخوره فوری استفراغش میکنه حتی شیر حتی آب همه چی کلا
- غذا در دهان نگه داشان
با سلام، دخترم ۲۶ماهه هست وغذا رو تو دهنش نگه میداره البته بعضیمواقع ، ووزن نمگیره، چیکار کنم که غذا خوردنش بهتر بشه
- سلام پسرم تب و دل درد دارد لطف راهنمای کنید
سلام جناب آقای دکتر شب بخیر.ببخشید پسرم ۶ ساله هست ،صبح میگفت دل درد دارم ولی عصر تب کرد ۳۸ونیم . دکتر عمومی بردیم شربت سفیکسیم ۱۰۰ و شربت استامینوفن داده ولی تبش پایین نماید ،ببخشید شربت سفیکسیم را میشه ۱۲ ساعت داد؟ یا چکار کنیم که تب پایین بیاد.خدا خیرتون بده
- سلام چشم بچه دو ماهشه چشمش قی میکنه چقدر استفادهکنم
- احساس چیزی در گلو وجود داره
دختر 8 ساله م چند روزی هست که احساس میکنه چیزی توی گلوشه (گلوبوس) به راحتی نفس نمیکشه و آزارش میده
- تشنگی و جوش بدن
سلام من پسرم ۱۸ ماهشه در طی روز خیلی اب میخوره و شبها که خوتبی ۴یا۵بار بیدارمیشه واسه اب خوردن و این که چند ماهی میشه دست یا پاهاش یه جور مثل جوش در میاره ولی خیلی صفته بعد چند روز مثل زخم میشه و از بين میره چند دکتر بردم فقط شربت حساسیت دادن هیچ تاثیری نداشته خیلی نگرانم
- قد
با سلام قد پسر بچه ۲۸ ماهه که کوتاه نباشه حداقل باید چند باشه؟
- کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۲ سالشه سرماخورده ولی سرفه نمیکنه صبح که بیدار شد تو دهنش خون بود حتی رو بالش هم ریخته بود علت چی میتونه باشه ممنون میشم کمکم کنید خیلی نگرانم
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش
- سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش و دهانش دونه ریزه ریخته حساسیت چکارکنم
سلام من ازاین داروبه پسر7ساله ام دادم بدنش دونه ریزه ریخته و لب ودهانش چکارکنم
- مقدارمصرف دارو
سلام خسته نباشید پسرم ۳سالشه باوزن ۱۴ کیلو واسش شربت امگا ۳یوروویتال المانی گرفتم واسه تقویت هوش و بدنش ،،فقط میزان مصرفش نمیدونم ، چه مقدارباید مصرف بشه اقای دکتر،، ممنون
- خون مردگی آلت
سلام امروز تو حمام یه اتفاقی،افتاد آلت پسر دو سالم خون مرده شده نگران شدم ایا احتیاجه دارویی مصرف کنه یا خودش خوب میشه

