با سلام
پسر من ۲ ماه و ۱۸ روزه است. یک ماهگی اینا ب پسرم شیر خشک هرچقد میگرفتم خوب میخورد شده بود ۹۰تا بدم ۳پیمانه ولی الان کم میخوره شیر خشک الان گیگوز میدم یک کودک در شرایط پسرمن ک وارد ۳ماه شده در ۲۴ ساعت چند پیمانه شیر خشک بخورد طبیعی هس الان در ۲۴ ساعت ب پسرم ۱۷ پیمانه میدهم ک رو شیر خشک نوشته ۳۰ تا من چیکار کنم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبریزش چشم
باسلام نوزاد ۵۰ روزم دیروز یکی از چشمهاش آب میزنه آیا خطرناکه؟علت چی میتونه باشه
- سلام دخترم دوماهه است.دکتر گفت گوش راستش عفونت خفیف داره شربت آموکسی ۱۲۵ داده چقدر باید بهش بدیم
- سوختگی مقعد نوزاد
سلام نوزادم یک ماهشه ، ۲۰ روز پیش بردیم برای ختنه بهش انتی بیوتیک دا د، بعد از ۱۰ روز که برای چکاپ مجدد بردیم برای بی قراری هاش بهش قطره دایمیتیکون داد، الان از وقتی دایمیتیکون رو میدم با اینکه اروم تر شده ولی اطراف مقعدش سوخته و هر چی میزنم بهتر نمیشه تا الان کلوتریمازولِ، هیدروکورتیزون، کالاندولا و ریکاو و زینک اکطاید و امتحان کردم تا یه مقدار بهتر میشه دوباره جای دیگه میزنه یا همون قبلی ها تازه میشه.لطفا راهنمایی کنید.
- 78
سلان آقای دکتر پسرم هفت ماه وپنج روزسشه فقط غلت میخوره امانه سینه خیز میره نه چهار دست وپا کوتاه بدون حمایت میشینه آیا مشکلی داره
- نشنیدن
سلام دختر من ۳ ماه۱۵ روزش هست که به صداواکنش نشون نمیده به سمت صدا بر نمیگرده وبعد از دوماهگی خندید نگاه کرد وگوش چپ خوبه گوش راست دکتر کمی شک داشت گفت ببرم جای دیگه واین علایم از اتیسم یا بخاطر گوشش است کجا ببرمش تا بفهمم مشکل از چیه
- گردن زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسر من۹ماهش تموم شده ولی گاهی گوداری سرشوتکون میده بعضی وقتاک باسر بهش سلام میگیم اونم تکرار میکنه ولی گاهی واس خودش تکون میده میخواستم بدونم مشگلی هست یا همینجوری تکون میده همش نیس ولی
- شل شدن شکم نوزاد نه ماهه
سلام نوزاد من نه ماهشه چهار روزه شکمش شل شده و در روز هفت بار شکمش کار میکنه دهنشم یکم خشک میشه و یکمم استفراغ داره و شیر خشک اپتامیل pdf مصرف میکنه.دلیلش چیه؟ممکنه برای شیرش باشه؟
- زائده گوشتی
سلام اقای دکتر. نوزاد دو ماه و نیم دارم. یه زائده ی کوشتی خیلی خیلی کوچیک تو اطراف مقعدش ایجاد شده. اصلا هم سابقه ی یبوست نداره. فقط زیاد نفخ داره و باد شکم زیاد دفع میکنه .این زائده یهویی ایجاد شد. دلیلش چی هست؟
- شیر خشک
سلام.و ادب.آقای دکتر میشه ایستاده یعنی سر شون بزاریم نوزاد ۴ ماهه و شیر خشک بدیم؟
- نوزااد
سلام خسته نباشید پسر من ۳ ماه و ۲۰ روزه هستش بالا اوردنش قبلا روزی ۲،۳ بار بود کم ، و هر ۲،۳ ساعت شیرش و میخورد ، الان حدود ۱۰ روزی میشه ک هر وعده شیرش و از ۴،۵ ساعت میخوره هر کار میکنم ۲ ساعت ۳ ساعته نمیخوره ، بعد هر شیر چندبار بالا میاره خلطی و پنیری شکل ، شیر خشک آپتامیل از همون اول بهش میدادم کمکی و شیر خودمم میدم ، من همون ۱۰ روز پیش اینا میشد معده درد شدم ۲ بار قرص فاپوتیدین ۴۰ خوردم از اون روز اینجور شده ، امکان داره از قرصی ک من خوردم باشه؟؟چیکار میشه کرد
- کم بودن شیر مادر
سلام دختر نوزاد ۲۵ روزه دارم احساس میکنم شیر مادر نوزادم را سیر نمیکند چکار کنم شما با شیر خشک دادن موافق هستید چه نوع شیر خشکی مناسب الان نوزاد من است ممنون
- جوش ابدار
باسلام وخسته نباشید من بچم 10روزه هستش از روزی که به دنیا اومده روی بدنش جوش ابدار و چرک زردمیده باید چکارش کنم خطری که واس بچه دارید یاخیر
- سیاهی زبان
با سلام دخترم ۴۸ روزس حدود دو هفته زبونش سیاه شده مصرف شیرشم شیر خودمه کمکی شیر خشک بهش میدم
- پسرم۲ماه سرما خوردگی
سلام بچه من امروز باید واکسن دوماهگی میزد بخاطر اینک دوروز تب کرده نزدم سرفه میکنه گاه گاه و یبوست گرفته میشه ب زورم شیر میخوره یه راهنمایی کنید منو
- سفت شدن سینه نوزاد
نوزاد پسر ۱۰روزه است سینه هاش خیلی سفت شده، دست میزنیم مثل غده سفت زیر سینه هاش هست مشکل چی هست؟؟
- دریکوسفال
سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من پسرم ۳۳ هفته دنیا اومد سرش دریکوسفال هستش بردم متخصص مغز نوزاد سونو و سیتی گرفتن الان تو سونو گفتن که کمی مایعش زیاد هستش ولی جمجمه بسته نشده الان بظر شما عمل باید بشه و مشکل ذهنی پیدا نمیکنه و اینکه سرش فرمش بهتر میشه
- شیر نخوردن نوزاد از سینه مادر
بچه سینه مادرو نمیگیره ۱۰ روزشه چیکار کنیم که بگیره
- اسهال واستفراق
سلام پسرم ۱۱ ماهشه اسهال و استفراغ شدید داره ی راهنمایی بکنید و ۱۰ کیلوهه
- سلام اقای دکتر شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ برای نوزاد ۳ماهه خطر داره
- اسهال کفی نوزاد دوماهه
سلام آقای دکتر دخترم حدودا ۲۰ روز هسکه مدفوعش زرد و کفی هس چیکار کنم خوب بشه

