Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تا خوردن گوش
سلام اقای دکتر . نوزاد من هفت ماهش هست موقع خوابیدن گوش هاش تا میخوره چیکار میتونم بکنم ؟
- برفک دهان
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه و کنار لپش فکر کنم برفک زده سفید شده بهش چه دارویی بدم؟
- شیر حشکی
سلام نوزاد هشت ماه دارم کلا شیر خودم نخورد شیر خشکی هست از زمان تولد تا الان همش 60سی سی شیر خشک می خورد اون در روز چهار بار تا شب الان غذا دادم نزدیک بیست روزه کلا شیر خشک ترک کرده پستونک می مکد کلا شیر خشک نمی خوره موندم چیکار کنم وزنش 6کیلو هشت ماهش وزن تولد 3300بود
- اندازه دور سر
سلامتقای دکتر. اندازه ی دور سر نوزادم تو دوماهکی۳۷.۵ بود تو سه ماهگی ۴۲ . بدو تولد ۳۵ بود. آیا تو این یه ماه خیلی رسد داشته ومشکلی هست؟
- سرلاک
سلام همسرم برانوزادم ک تازه وارد۱۰ماهکی شده سرلاک چندغله وچندمیوه ازپایان ۱۲ماهکی بایددادروش نوشته.نیتونم بهش بدم؟؟پسرم دوماهه نه وزنش اضافهذشده نه دورسرش.وزتش ۹کیودورسرش۴۵
- احتناق بینی
سلام فرزند من سه ماهه است تازگیا نمیدونم سرماخورده یانه. ابریزش بینی نداره ولی گاهی سرفه وعطسه میکنه. موقع نفس کشیدن مخصوصا زمانی که از خواب بیدارمیشه آدم فکر میکنه بینینش تاته پره چون صداداره. ولی جلوی بینی چیزی دیده نمیشه بااین حال من با اسپری ببینی و پوآر تا میتونم تمیزش میکنم ولی ته بینی هستش بیرون نمیاد چندبارهم زخم کردم دماغ بچه رو. به نظرتون باید ببرمش دکتر. احتمال داره ته بینیش مشکل داشته باشه. البته باامروز نزدیک دویاهفته است اینطوری شده. دراینکه بینیش پره ازچرکه شک ندارم ولی چرادیده نمیشه که بتونم تمیزش کنم
- شربت نوریز موکو برای کودک ۹ماهه
باسلام با راهنماییهایی که از شما آقای دکتر گرفتم خدا رو شکر سرماخوردگی پسرم که نه ماهش خوب شده فقط بینیش خش خش می کنه دکتر بردم براش نوریز موکو هر ۸ ساعت تجویز کرد ایا شربت نوریز مو کو برای کودک ۹ ماهه مناسب وعوارضی نداره بعد چند سی سی ممنون
- دورسر
سلام دخترم ۱۲ماهشه بادورسر۳۳.۵باوزن ۲۷۷۰به دنیااومدالان دردورسرش ۴۴هس ارلحاظ تکامل وحرکت هم نرماله وزن الانشم ۸۳۰۰وقدشم ۷۲ از۷ماهگی دورسرثابت مونده ولی روی نمودارش خوبه نگرانم کمک کنیم
- پاسخ بهتغذیه
سلام دختر6ماهه دارم ولی پانمیگیره ایامشکلی داره
- ورم سینه
من یک نوزاد ۱۲ روزه دارم از روز اول سینه هاش کمی ورم داشت امروز بردمش حمام و کمی سینهاش ماساژ دادم آوردم بیرون یکیش ورم داشت اونیکی کمتر ینی الان یکیش بزرگ تره.نوزادم دختره لازمه به پزشک مراجعه کنم؟لطفا راهنماییم کنید
- واکسن
سلام وقت بخیر، به فرزندم برای برفک دهان نیستاتین میدم، باید شنبه واکسن چهارماهگی بزنه، تداخل نداره مصرف نیستاتین با واکسن؟
- پوست
سلام پسرم ۳۵ روزه بردم دکتر برای جوش های صورت و بدنش کرم نرم کننده حاوی اوسرین،اوره و زینک اکساید تجویز کردبعد از مصرف هر ۸ ساعت جوشاش بیشتر شد ادامه بدهم یا نه
- ناف نوزاد
سلام نوزادم ۴۸ روزشه چند روزیه یه گردی کوچک بغل نافش درامده چی میتونه باشه؟ خودش خوب میشه؟رنگشم صورتی
- نخوردن ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه هر وقت بهش ویتامین اد یا مولتی بدم تو خواب زور میزنه همش چیکار باید بکنم
- اندازه دور سر نوزاد پسر
سلام. نوزاد پسر ۶۲ روزه ای دارم.وزن تولدش ۳ کیلو و ۱۴۰ و قدش ۵۲ و دور سرش ۳۴ و نیم بود. الان وزنش ۵ کیلو و ۷۰۰ و قدش ۶۰ و دورسرش ۴۱ شده. بهداشت بهم گفتن دور سرش زیاده. نگرانم نظر شما چیه؟تورو خدا زودتر جوابمو بدید؟
- شیر خشک و یبوست
سلام دخترم ۱۷روزشه بخاطر کم وزن بودنش شما شیر خشک پری نان براش تجویز کردین از وقتی ک این شیر خشک میخوره شکمش خشک کار میکنه شما گفتین از روغن زیتون و آب قند استفاده کنین من انجام دادم ولی هیچ تغییر نکرد همچنان شکمش خشک کار میکنه آیا بخاطر شیر خشکه میشه راهنماییم کنین
- سرفه
سلام خسته نباشیدآقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه وآبریزش بینی داره چه دارویی تجویز میکنیدامکان این که ببرش دکتر هم نیست چون شهرستان هستم
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- غذا
بإسلام.واكسن ٦ماهگي دخترمو چن روزي ميشه زدم.براي غذاي كمكي ارد برنج و شيرخشك إي آر استفاده كردم ولي دخترم بشدت نفخ كرد و صورتش قرمزشد.هم الرژي داره هم رفلاكس.براي غذاي كمكي چي شروع كنم كه حساسيت نشون نده اقاي دكتر؟سرلاك چيزي هست كه از داروخانه بخرم و دخترم بخوره؟براي الرژي قرار بًود ببرمش بيمارستان ولي با اين بيماري انفولانزا ترجيح دادم دخترمو نبرم تا مريض نشه..
- یبوست
پسرم ده ماهشه. یبوست داره و ناآروم میشه. پودر پیدرولاکس میدم اما جواب نمیده. میتونم شربت پی ای جی بدمش ؟ به چه صورت باید بدم؟ البته پودر اس امپرازول هم مصرف میکنه میگن باهم تداخل دارن

