Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالا میاره دختر یک ماهم کف پاش سرده
سلام دخترم یکماهشه بالا میاره .کف پاش سرده بعضی وقتام اروغ نمیزنه و دل درد میگیره بعضی وقتا تهوع به شکل پنیری هست و بعضی وقتا خود شیر و بالا میاره
- مترو ماکس
با عرض سلام وخسته نباشید آیا شربت مترو ماکس125 درکودک یک ساله که مبتلا به انگل هیستولیکا شده ایجاد اسهال میکند
- کبودشدن نوزاد
سلام دخترمن ۲۲روزشه دوروزه که مدام کبود میشه بایه زور کوچیک به شدت کبود میشه واین حالت درخواب وبیماری هست وبه فاصله هر دودقیقس نمیدونم علت چیه لطفا راهنماییم کنید
- نوزاد شیر خشکی
سلام آقای دکتر نوزاد دخترم 57روزشه و سر ما خورده داره دارو مصرف میکنه میزان شیر خشکی که میخوره بین 500تا600میلی هست وزن تولدش 3کیلو 30گرم بوده الان 4کیلو 500هست. میخوام بدونم به اندازه کافی شیر میخوره ؟ وزنش خوبه؟ بعد تو طول شبانه روز روزها کمتر میخوابه اما شب ها ساعت 23:30میخوابه تا 7صبح شیر هم نمیخوره ساعت 7بیدار میشه شیر میخوره آیا باید برای شیر خوردن بیدارش کنم یا که خیر؟ ممنون میشم به این سه تا سوال پاسخ بدید
- دیر کار کردن شکم نوراد چهار ماهه
نوزاد من شکمش خوب کار نمی کنه شیر مادر میخوره ۴ماهشم است قبلا نبوده ده روز میشه اینطور شده برای خالی کردن باد شکم هم خیلی زوز میزنه با تشکر
- نوع شیر خشک
سلام آقای دکتر شما نگفتین چه شیر خشکی بدم من آپتامیل پپتی جونیور میدادم شما قطع کردین گفتین ببلاک ای ار بده الان که یبوست داره چی بدم .بچه رفلاکسی هست .
- شربت دی سیکلومین
سلام شربت تازه گرفتیم از دارو خانه سرش شکرک زده مشکلی نداره مصرفش برای بچه
- واکسن چهارماهگی
سلام. دخترم واکسن 4ماهگی که فردا نوبتش بوده رو امروز زد بخاطر این که فردا تعطیله. نکنه براش ضرر داشته باشه. لطف میکنید جواب بدید خیلی نگرانم
- کبودی ناخن نوزاد
علت کبودی ناخن دست نوزاد چیست
- شربت سالبوتامول
سلام پسرم سه ماهشه سرماخورده و تو گلوش خس خس میکنه دکتر بهش شربت سالبوتامول داده آیا این شربت برای طیر دوسال ممنوع هست شربت رو ادامه بدم یا نه؟
- مدفوع خلطی خونی
سلام آقای دکتر من دخترم دوماه و نیم بود تو مدفوع خون دیدم بعد اون رگه خون به همراه خلط دکتر برام آزمایش مدفوع نوشت و تشخیص التهاب روده ناشی از آلرزی به شیر بود و چیزهای لبنی گاوی و حذف کردم خوب شد ولی دوباره شروع شد خلط با رگه دفع کرد شب قبلش کله پاچه گوسفندی خوردم آیا باید اونم حذف کنم درضمن دکترم گفت شیرخشک مخصوص کمیابه نمیدونم باید چیکارکنم
- سلام دخترم،۵روز متولد شده زردی داره دستگاه اوردیم دیگه چکارکنم زودبره
- کوتاهی زبان
سلام ایا زبان کودک کمی کوتاه باشد خوب میشود
- سلام پسرم3ماه هستش نا ارومی میکنه درست نمیخوابه شیر هم بالا میاره میاره
- در مورد قطره چشم
آیا کودک ۱۴ ماهه که مبتلا به فاویسم است میتواند از قطره چشم لوتمکس استفاده کند؟
- علت بيماري
پسرم صبح كه بيدار شد استفراغ كرد بع بهش صبحانه دادم اونم بالا اورد تب كرد بروفن دادم تبش ارند پايين سوپ خورد اب پرتقال ٢-٣ ساعت گذشت باز استفراغ كرد
- سرماخوردگی
باسلام دخترم سه روزه سرفه میکنه وآبریزش بینی شربت پدی کاف گرفتم ولی خوب نکرده ایا نیازه ببرم دکتر حال عمومیش خوبه تبم نداره ممنون
- سرماخردگی
سلام خدمت دکتر کرم بین اقای دکتر پسرم یکسالشه ۹روزه سرما خرده دو روز سفکسیم خورد بعد دکتر گفت ازیترو تجویز کرد که پنج روزه همراه پلارزین میخوره سرفش قطع شده ولی خس خس سینه اش مونده دکترهم گفت پنج روز داروهارو بده الان واسه خس خس چیکار کنم میتونم اسپری سالبوماتول بزنم واسش تو خونه دارم واینکه واکسن یکسالگیش یک هفته گذشته مشکلی نداره تا خوب شدنش تزریق نشه
- حساسیت داروئی
باسلام خسته نباشید پسرم هشت سالشه بعد خوردن شربت گایا فنزین حساسیت داده بعد با خوردن اموکسی سلین همینطور تاول پوستی میزنه خیلی نگرانم
- کم خوابی
پسرم ۱۰ماهشه شبها خیلی بیدار میشه برای شیر شربتهای خواب آور گیاهی هم استفاده کرده خیلی اثر نداشته حتی دیفن هیدامین هم خورده یه کمی بهتر شد ولی مداوم نمیخوابه اصلا.میخواستم ببینم چکار میتونم کنم تا درست بشه خوابش

