Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کشیدن گوش در خواب
سلام، خسته نباشید، یه پسر یکساله دارم که الان دو هفته است تو خواب مدام گوش هاش رو می کشه و از خواب بیدار میشه، همین موضوع باعث بد خوابی شده، البته پسرم مشکل رفلاکس و آلرژی از نوزادی داشت که چند ماهی میشه به علت بهبود علایم دارو مصرف نمی کنه می تونه دوباره به این دو ربط داشته باشه یا ممکنه گوشش عفونت کرده باشه؟
- کم وزنی
سلام آقای دکتر خسته نباشی من دختر نزدیک چند ماهه وزنش ثابت مونده اشتهای درستی نداره داخل چند ماه دندان داره درمیاره میشه مال دنداناش باش چند هفته هم هست راه میره
- اسهال آبکی و زردرنگ
کودک ۹ ماهه من ۵ روز است اسهال زردرنگ و شل دارد
- شیرخشک مناسب ریفلاکس وآلرژی
باسلام وخسته نباشید شیرخوار۵ماهه ریفلاکس وآلرژی داره آپتامیل پپتی میخورد اما حدود ۲هفته اس که حجم زیاد شیر وتقریبا هرچی که میخورده بالا میاره چه شیرخشکی مناسب تره؟؟؟؟؟؟
- ایستادن کودک
باسلام آقای دکتر دخترم ۷ماهشه روی یک پا وایمیسته البته اون یکی پاشوهم میزاره زمین ولی نوک پاشو میزاره آیا این طبعییه
- قرت کردن خسته خرما
طفل سه سالم ۲۰ دقیقه پیش یک دانه خسته خرما قرت کرد باید چی کنیم خودش نرمال است شکر
- ویزیت
سلام آقای دکتر بمن گفتیم ۷.۳۰ بیام اورژانس گلسار من اومدم ولی شما نبودین.میخواست پزشک عمومی نوزادان رو ویزیت کنه من گذاشتم چطور باید به شما دسترسی داشته باشیم
- بچم خمیری بازی خورده الان دچار استفراغ واسهال تب شد چیکار کنم
خوردن خمیر بازی از جانب کودک
- بی خوابی
سلام صبح بخیر آقای دکتر دختر سه سال و ۲۲ روزه ای دارم که خیلی بد خواب است مثلا در طول روز کلا نمی خوابد ولی شب ساعت دوازده تا یک خواب می رود بعد ساعت سه صبح مجدد بیدار می شود تا صبح و صبح زود اگر خواب برود دوباره زود بیدار میشود باید چکار کنم خوابش تنظیم شود آیا برای سلامتی اش مضر نیست این همه بی خوابی و راستی تحرک زیادی دارد ولی تغذیه خوبی ندارد یعنی اصلا تمایل به خوردن نشان نمی دهد و باید با اصرار و بازی کردن به او غذا بدهیم شرمنده از طولانی شدن پیام و ممنون از صبوری و حوصله شما در پاسخگویی
- مادر
برانوزادسه ماهم اسهال شده 2هفتی هست
- سرفه
سلام اقای دکتر ، بچه ام ۳ ماهشه از روزی که بدنیا اومده روزی چند تا عطسه میکرد الان یه ۱۰ روزی هست که عطسه اش زیاد شده روزی ۸ تا همراه با سرفه روزی ۵ تا هم سرفه میکنه تب و ابریزش بینی هم نداره حدودا ۲ هفته ست که که شیر خشک بهش میدم اب دهنشم خیلی میریزه ممنون میشم راهنماییم کنیم
- یبوست کودکان یک سال و نیم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه دیشب تاحالا یهو تب کرد دکتر بردمش گفتن لثش متورم شده و پاراکید داد ولی گفت اگه ابریزش بینی داشت باید شربت برای سرماخوری هم بدی . الان یکی دوبار ابریزش بینی داره ولی نمیدونم چه شربتی برای سرماخوردگی بایدبدم ؟
- لبه تناسلیش داخل سیاه شده
سلام خسته نباشید دختر من دوماه و نیم هست لکه سیاه داخل لبه تناسلیش شده خیلی خیلی خیلی نگرام لکه سیاه اصلا نبود یهو شده
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- تداخل شیر
سلام و خسته تباشید. آقای دکتر میخواستم بپرسم نوزاد شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و نیم ساعت بعد گرسنش بشه اشکالی نداره شیر مادر بدم یعنی باهم تداخل پیدا نمیکنن پشت هم؟
- ..
سلام دکتر باید برای رفع انگل چه کاری را انجام دهیم ببخشید دختر من 15سالمه
- خوابیدن نوزاد
سلام پسرم ۹روزه رفته توپنج ماه ازدیروزکلا خوابه وامروزم کلا دوسه ساعت بیداربود کلا خواب بود دلیلش چیه آیا مشکلی داره
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
باسلام و وقت بخیر . ببخشید دخترم ۹ ۶خواستم بپرسم شربت آزیتروماسین رو ۱۰cc هر چند ساعت مصرف کنه
- یبوست نوزاو
سلام آقای دکتر پسر من ۴۰روزش الان ۵روزه که شکمش کارنکرده آب قند بهش دادم شکمش رو هم چرب کردم مادر هم آلو خورده (طبق دستور شما کارهارو انجام دادیم) اما باز متاسفانه شکم بجه کارنکرده چکار باید بکنم البته باید بگم چند روزه داریم کارهای بالا رو انجام میدیم با تشکر

