Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب بالا
تبش بالاست دخترم ۴ سالشه هر چهار ساعت استامینفن دادم الان ۳۹ ۳ ساعت گذشته چیکار کنم پایین بیاد دستمال نمدار گذاشتم لرزش میگیره
ایبوپورفندارم بدم هنوز ۴ ساعت نشده؟ - عدم وزن گیری کودک یک ساله
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسری یکساله دارم وزن بدوتولد۲۶۰۰ قد۴۴ والان وزن یکسالگی ۸۷۰۰ وقد ۷۳ شیر وغذا میخوره ولی نسبت به سنش وزنش زیاد نیس میخوام ریسورس جونیور بخرم بنظرتون خوبه یا شما پیشنهاد دیگه ای دارین؟ممنون میشم پاسخ بدید
- شربت ایموژن
ببخشید سوال دیگری داشتم در مورد شربت ایموژن بعد ازتمام شدن دوره مصرف باقیمانده شربت تا چه مدتی قابل استفاده میباشد؟
- انگل
باسلام دکتر عزیز دخترم ۵سالشه ازصبح گفت دل درد دارم بعد ک بردمش مدفوع کنه مدفوعش حالت آب زرد بود با یه چیزهایی داخلش حالت دم دار حتی خودش شست چسبیده بودن کف سنگ توالت علت چیه چه دارویی بدم نیاز به ازمایش مدفوع هست
- کم وزنی
من دختر دو ساله دارم که اصلا خوب وزن نمگیره الان ۱۰کیلو بیشتر نیست خیلی لاغر هر چی بش میرسم در حد ۱۰۰یا ۲۰۰گرم آزمایش دادیم هیچ مشکلی ندارن و سالم میشه لطف کنید منو راهنمایی کنید ویک برنامه غذایی بهم بدید بچه یک مقدار وزن بگیره و اگر داروی برای وزن گرفتن بچه هست بهم معرفی کنید ممنون
- دارو
سلام دخترم یسالشه شربت پدی کلد میتونم بهش بدم و چند سیسی بدم ابریز ش بینی داره و گاهی بینیش کیپ میشه
- امگا۳
با سلام خدمت آقای دکتر دختر و پسر من یکی ۹ ساله هست یکی ۱۰ ساله چون ماهی و سبزیجات دوست ندارند دوسال پیش یکبار شربت امگا۳ دادم الان از داروخانه قرص ژلاتینی امگا۳ ترکیبی با د۳ و آ و ای گرفتم برای کودکان مال شرکت داروسازی دانا فارماکو ، هیچ اطلاعاتی در مورد جیوه روش ننوشته میخواستم از شما سوال کنم آیا این قرص را من به بچه ها بدم یا شما صلاح نمیدانید؟
- پوشک
سلام اقای دکتر بچم ۷ماه س جدیدا مثل قبل پوشکش خیس نمیشه گاهی تو ۳ساعت میبینم خشکه . این یعنی شیرم کافی نیست؟آب هم میدم در طول روز شاید ۶۰ سی سی گاهی بیشتر گاهی کمتر.لطفا مثل همیشه منت بذارید راهنمایی کنید لطفا خیلی نگرانم آلرژی داره رژیم هم دارم.
- دوز مصرف آزیترو مایسین
با سلام دخترم ۵ سال و نیم با وزن ۲۱ کیلو با علائم آبریزیش بینی و سرفه و تب هست سری قبل که دکتر بردم سرفه میکرد دکتر گفت الان آلرژیه ولی اگه همراه سرفه تب کرد بهش آزیترو۲۰۰ بدم منتهی نمیدونم چه دوزی و چند بار در روز بدم سرفه هاش شدید هست الان برم هگزین میخوره و سیتریزین و قطره بینی
- تغذیه
سلام آقای دکتر به بچه ای که تازه یک سالش شده میشه سفیده تخم مرغ شیر پاستوریزه پرتقال و مرکبات داد؟
- تب کودک
- جراحی کیست بیضه
با سلام و احترام. پسر دو ساله ام دارای مقدار کمی ورم بالای بیضه چپ می باشد. در عکس سونو در سمت چپ باریکه ای از مایع که به سمت اینگوینال می رود مشاهده شد. در صورت تایید انجام عمل, ایا انجامش با بی هوشی عمومی خطر دارد؟ می شود این عمل را به تاخیر انداخت؟
- اختلال خواب
سلام بچه من شبا دستو و پاش تکون میخوره نثلا انگشتش میپره یا دستشو باز وبسته میکنه متخصص گفت تشنج نیست میوکلونوس گفت اگ تو خاب اخلال ایجاد کرده دارو بدم منم گفتم ن بنظرتون این تکونا خدایی نکرده رو مغزش اثر نذاره
- وجود پودر در ادرار
سلام پسرم ۲۲ ماهشه قبلا داخل پوشکش(به اندازه مساحت یه سکه) پودری مثل ارد سفید دیدم فکر میکردی از پوشک هست ولی وقتی پوشک هم نبود و ادرار میکنه روی شلوارش هم همچین پودری ایجاد میشه میخواستم ببینم مشکل مهمی هست ؟در ضمن پسرم ماکروسفال هست و یکی ازکلیه هاش یه سنگ ۲ mm داره که دکتر دارویی نداده گفت خیلی کوچیکه خودش دفع میشه. ازمایش ادرارش هم خوبه فقط جواب ازمایش خونش cpk317 بود
ذ - زور زدن کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم ۳ سال و نیم داره با وزن،۱۵ کیلو و ۳۵۰،مدتیه،همش قبل مدفوع زور میزنه،همش میگه دست شویی دارم،میره دست شویی زور میزنه،یه کم مدفوع نرم میکنه،میگه تموم شد شاید ۱۰ بار در روز این کار رو میکنه.اقای دکتر یبوست داره یعنی؟مدفوعش نرمه,اما شکمش یه کم باد کرده،چون هر سری میره دست شویی یه کم مدفوع میکنه،۱۰ بار در روز مدفوع کم میکنه اما زور هم میزنه،نمیدونم یعنی یبوست داره؟یا دل پیچه؟یا انگله؟ممنون میشم جواب بدین،شب ها دندون قورچه هم میکنه،همیشه هم داره با خاک های باغچه مون بازی میکنه،خاک بازی کارشه،یک دفعه هم فروردین ماه انگل گرفته بود بردم دکتر دارو داد خوب شد،اون موقع هم شکمش باد کرده بود بعد مترونیدازول خورد خوب شد،ممنون میشم راهنمایی کنید،تشکر
- دندان
سلام دختر ۱۷ماهه ۸ تا دندون داره مدام لثه هاش وزم می کنه و کبود میشه اما خبری از دندون نیست ؟ ممکنه مشکلی داشته باشه ؟ این تعداد دندون مناسب سنش هست ؟
- سوختگی پای کودک ۱۵ ماهه
تقریبا یک هفته است کشاله ران پسرم جوش چرکی زد بعد پخش شده هر دو کشاله رو پوشانده و هم چنین حالت پوست پوست شده. هر روز میشویم با آب گرم و شامپو بچه و خشک میکنم و پماد زینک استفاده میکنم . ولی باز هم جوش داره و پوستش قرمز و ملتهبه
- عفونت ادارای
- بهترین زمان گرفتن شیر خشک
با سام و خسته نباشید آقا دکتر.، دختر من 16ماهه هست و در طول روز خوب غذا میخوره و میخواستم بدونم بهترین زمان گرفتن شیر خشک کی هست.؟
- سرماخوردگی

