Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر.خشک
سلام دخترم ۳ ماهش شیر نان دادم دلدرد شدید داشت با دارو رفع نشد بعدش به تجویز پزشک ترویتال دادم که اونم بالا میاورد بعدش ببلاک ar دادم امپرازول اسهال شد بعدش اپتامیل جنیور دادم بالا اورد و اصلا نمیخورش لطفا راهنماییم کنید چه شیری بدم به بچم بسازه الان یک ماه وزن نگرفته
- کهیر و جوش اطراف گردن و سینه ی نوزاد همراه با اگزما در صورتش
نوزادم با مصرف شیرخشک آپتامیل از همان ابتدا دچار یبوست میشد،بعد شیر خشک گیگوز و بعد ببلاک کامفورت برایش تجویز شد ولی باز هم دچار دلدرد و درد شدید موقع دفع باد و مدفوع و یبوست میشد، و از حدود یک ماه و نیمگی دچار اگزما و خارش در صورتش شد و پوست سرش هم به شکل اگزمای درماتیت آتوپیک هست، بخاطر یبوستش از شیر خشک بز گلدن گات استفاده کردم و شکمش خوب کار میکرد هر روز و دیگر دلدرد و دلپیچه و ... نداشت، اما الآن که حدود سه ماه دارد علائم اگزما و کهیر بدتر شدن و از ابتدا دچار رفلاکس پنهان بود که الآن همش از خواب با گریه بلند بیدار میشود، به دکتر مراجعه کردم که آزمایش مدفوع نوشتند، پی هاش مدغوع عدد 6 و مواد احیا کننده و خون مخفی جوابشون منفی بود و عدم تحمل لاکتوز نداره، دکتر گفتن پس به پروتئین شیر خشک های معمولی حساسیت دارن و برای نوزاد آپتامیل پپتی تجویز کردن ، ولی از دیروز که این شیر را مصرف میکنه یکسره نفخ زیاد و دلدرد و دلپیچه داره و امروز شکمش کار کرد و بعدش یکسره گریه های کولیکی میکنه حتی قطره پروکید هم میخوره ولی فایده ای نداره دیگه نه شیر مادر رو میخوره و نه شیر آپتامیل پپتی، مجبور شدم برای سیر کردنش دوباره از آپتامیل معمولی استفاده کنم، که دوباره بهش آلرژی داره ، بنظر شما مشکل پسرم چیه؟ ممنون میشم از راهنمایی شما، ضمنا خودم دیگه محصولات لبنی و پروتئین گاو و یا غیره نمیخورم، بنظر شما آیا واقعا به چیزی آلرژی دارد؟
- کولیک
سلام قطره روتفلور میدم داشتم ب دخترم میدادم بیشتراز 5 قطره شد چیکار کنم چیزی نمیشه ب بچم
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- Important contributions of spinal care toward morning stiffness and mobility limitations in seniors
- استفراغ
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک سال نو خدمت شما آقای دکتر ببخشید آقای دکتر دخترم یک سال و دو ماه دارد از صبح امروز هر چیزی که میخورد بالا می آورد دکتر هم بردم شربت دمیترون و پودر او آر اس دادند اما به محض مصرف شربت اون را نیز بالا آورد و بشدت بی قرار است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید چکار کنم خیلی از کم آبی بدن میترسم راستی اسهال نیست و گوشش هم عفونت دارد و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است
- ترشح ناف
بعد از سه ماه از تولد کودک ترشح زرد رنگ از ناف نوزاد قطع نشده و همچنان ترشح می آید ودر داخل ناف گوشت اضافی دیده می شود
- اختلال خواب
با سلام. نوزاد ده ماهه ای دارم که از بدو تولد خواب منظمی نداشته هر نیم ساعت با گریه بیدار میشه و تو خواب همش غلت میزنه و بیقراره تا حالا درمان خاصی نگرفته فقط تازگیا دکتر بهش پودر ایامپرازول داده با قطره کولیکز که فعلا بی تاثیر بوده. وزن گیری و تغذیه خوبی داره. لطفا راهنماییم کنید
- محلول پتاسیم سیترات
سلام و خسته نباشید، دخترم چهار ماهشه، هر دو کلیه میکرولیتیازیس داره از نوع کلسیم اگزالات ، دکتر بهش محلول پتاسیم سیترات داده روزی سه دفعه، میتونم داخل شیر خشکش بریزم بهش بدم؟ خالی که میخوره آنقدر بد مزس گریه میکنه
- چشمک زدن نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد من از ۲م اهگی یه حالت مثل تیک داره که همزمان یک چشمک و گوشه لبش و بالا میبره دلیلش چی هست هر روز این حرکت رو ازش میبینم الان ۳ ماهه هست
- وزن گیری نوزاد ۷ ماهه
سلام خسته نباشید.پسرم تقریبا ۱ هفته مونده ۷ ماهش تموم بشهولی بجز شیر چیزی نمیخوره چی بدم که بتونه بخوره
- لرزش لب و پا
روز ۴۳ روزه لب پاین بچه گهگاهی می لرزه .و هر دو پا بچه هم گهگاهی می لرزه میشه لطفا بگید برای چی هست ؟
- شربت دیفن هیدرامین
- پسر من سه ماهه بود دکتر واسش شربت دیفن هیدرامین رو نوشت چون شبا نمیخوابید الان حدود ۲۱ روزه که استفاده میکردم ۳٬۵ سی سی ولی الانفهمیدم تو یادگیریش اثر داره نباید استفاده کرد ایا این ۲۱ روز هم اثر بدیرو مغزش میزاره ؟
- زردی نوزاد
باسلام نوزاد ما الان 25 روزه است و زردی ان 6.5 است ایا این زردی خطرناک است.
- سوال دارویی
سلام دخترم ۹ ماهشه و وزنش ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم هست دکتر سفکسیم ۱۰۰تجویز کرده ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت درسته؟؟؟؟
- شروع غذا
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماه و ۵ روزشه براش غذا کمکی سرلاک برنج شروع کردم اما نمیدونم چرا همش استفراغش می کنه
- عدم دفع مدفوع نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسر من سه ماهش هست و هشت روز هست که مدفوع نکرده شیر خودمو می خوره و شیر خوب می خوره استفراغ هم خیلی کم داره به صورت پنیری و دفع باد شکم هم داره ولی مدفوعش نداره از شیاف گلیسیرین استفاده کردم فایده نداره از شربت منیزیم هیدروکسید هم استفاده کردم فایده تو را خدا کمک کنید چیکار کنم
- قرص پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر زدن قرص پشه برای بچه های زیر یکسال مشگلی نداره؟چون خیلی پشه هست توخونه
- مشکل ن
شیر به صورت بلغمی بالا میاره بعضی وقتا البته دستشو تا حلقش میکنه تو دهنش ؟ رفلاکس تاکی ادامه داره ؟
- مصرف داروی ممنوعه
سلام من برای دخترم که 10 ماهه هست وبیماری فاویسم داره یک بار قطره باکتری ماید استفاده کردم چکار کنم

