Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوشک
دختری ۶ ساله دارم که هنوز نتونستن پوشاک رو ازش بگیرم خیلی هم تلاش کردم ولی نشد چکار کنم آیا به نظر شما مشکل مغذی دارد؟
- گرفتگی صدا کودک
سلان وقت بخیر پسر من یک سال و ۶ ماه دارد و صداش ۳ روزی هست گرفته و صبح هم یک مقدار آب داشت ولی انرژی بازی کردنش مثل همیشه هست اصلا بیحال نیست دلیلش جی میتونه باشه
- آزیترومایسن
با سلام شربت آزیترومایسن ۲۰۰ هر چند ساعت باید مصرف بشه برای کودک ۶سال و نیم
- درد سر سینه
دختر هشت ساله دارم که مادرش زمان حمام دادن بهش میگه دخترمون درد در مکان پستان دارد و حالت سفتی دارد آیا عادی هستش برای دختر هشت ساله
- تب ولرزو اسهال و استفراغ
سلام اقای دکتر پسرم ۱۴سالشه با وزن ۳۷کیلو از دوشنبه شب تب و لرز شدید واستفراغ داشت که با متوکلروپرامید تا سه شنبه بعداظهر استفراغش خوب شد و سه شنبه شب دیگه تبم نداشت بعد بهش هیوسین ۱۲ساعتی از سه شنبه هیوسین دادم که اسهالش بهتر نشد همش حالت دلپیچه و اسهال داشت و دل درد دیگه تا دیروز بعداظهر که چهارشنبه میشه دوباره بردمش دکتر برا اسهالش امپول هیوسین داد با قرص نالیدیکسیک اسید که از دیشب امپول زدیم براش با یکی قرص نالیدیک سیک اسید خورده ولی همش میره دسشویی دوباره و میگه همش احساس دارم که برم پی پی کنم ولی هیچی در نمیات هرچی زور میزنم نمیدونم چیکار کنم
- سلام بچه من سه ماه شربت کواموکسی کلاو ضرر نداره چند سی سی بدم
- غذا
سلام از کی میشه سنگدان داد به کودک یکم داخل گوشت چرخ شده ریختم
- خون دماغ شدن
باعرض سلام و خسته نباشید،پسر هفت ساله دارم چن باره از یه سمت دماغش خون میاد چیکار باید کنم
- سلام کودک یکو نیم ساله دارم مقدار شربت آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر میباشد و هر چند ساعت
- آبله مرغان
سلام دختر ۶ ساله من آبله مرغان گرفته، میخواستم نوع و میزان دارو برای درمان رو بپرسم؟
- شربت امگا۳
سلام دختر۵ساله و ۲ساله دارم؛ شربت امگا۳همراه ویتامین دی و ای را لازمه بهشون بدم یا نیاز نیست؟؟ ممنون میشم پاسخ دهید
- سلام پسرم ۸ ساله هست با وزن ۲۷ کیلو سینوزیت شدت با سرفه های قطاری دوز مصرف فارمنتین براش جقدر هستچ
- اسهال استفراغ و تب
سلام آقای دکتر امروز دخترم پیش شما ویزیت شد(ملودی علیزاده)وقتی آوردمش فقط استفراغ داشت ولی الان همراره با اسهال و تب هستش.یه آب تو گلوش نمی مونه حتی شیر هم میخوره بیاره بالا شما چه دستوری میدید
- سلام
ببخشید آقای دکتر ی سری سوال تو صحفه دوم مونده فکر کنم جا افتاده، اگه مقدوره اونا رو نگاه کنید لطفا.
- بالابودن گلبول سفید
توجواب آزمایش دختر4.5سالم لنفوسیت 60درصدونوترفیل 30درصدزده هیچگونه علائمی هم نداشت فقط چندوقت بوددل درد میشد بابت همین یه ازمایش دادیم که دلیل دل دردمشخص بشه میخواستم بدونم بالابودن گلبول سفید ازنظرشماچیه؟ممنون
- قرص آزیترومایسین ۲۵۰ برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟
برای کودک ۶ ساله که ۲۱ کیلو هست مشکلی نیست؟ نوع مصرف چقدر هست و چند روز؟
- فاویسم
سلام آقای دکتر شربت لیپوزوفر برای فاویسم ضررداره ؟پسرم ۶سالشه یکیش هم ۱۲سالش میتونم به دو تا شونم بدم؟؟
- ازمایش
من پرسیده بودم دخترم ۷ سالشه تست tsh 4.416 و پرولاکتین ۶۴ داره . فرمودید برای چی آزمایش پرولاکتین دادند؟ برای تشخیص بلوغ زودرس. من سه ماه پیش سینه دخترم سفت شد . آیا این پرولاکتین خطرناک است ؟ و سوال دیگه دخترم کم کاری تیرویید دارد؟ بقیه تستهای بلوغ رنج نرماله .
- بالا بودن گلبولهای سفید
سلام فردای روز تزریق واکسن یک سالگی آزمایش خون بچه را انجام دادیم تعداد گلبول های سفیدش بالاست ولی هیچ مشکل دیگه ای نداره . علتش فاصله زمانی کم بعد واکسن است یا علت دیگری داره ؟ سپاس
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر بچه ام دو سالشه فقط تاب تاب عباسی، نه و تاتی میگه. صدای حیوانات رو هم در میاره. اما حرف نمیزنه بقیه چیزها رو همه رو با اشاره بهم میفهمونه و هر چی بهش بگم کاملا متوجه میشه طبیعیه؟

