Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. تسلیت شهادت عزیزان ملت خدمت شما... مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یک سال ودوماهش
- علت خون دراستفراغ کودک ۱ساله
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۴سال ونیمه میگه گلوم میسوزه تبم کرده میخواستم بدون سفکسیم ۱۰۰ هرچندساعت وچقدرباید بهش بدم ممنون.
- بتامتازون
دخترم کمی پماد بتامتازون رو داخل دهنش کرد حجم پماد که اندازه نخود بود رو در آوردم و دهانش رو شستم کمی هم ماست دادم بخوره کار دیگه ای هم باید انجام بدم ؟ مشکلی براش پیش نمیاد؟ دخترم یکسال و ۵ ماهشه
- دل پیچه
یلام دخترم ۴ سالشه اسهال و دل پبچه داره راه درمان میگین
- عرق کردن و خون دماغ در خواب
باسلام.دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وقتی شب ها میخوابه با اینکه فقط یک لباس میپوشه و پنجره را باز میگذارم خیلی عرق میکنه از ناحیه ی گردن که گاهی دو بار در خواب لباسش را عوض میکنم و اینکه در تابستان حدود ۴ تا ۵ بار در خواب خون دماغ شده وزنش ۱۰ کیلو ۲۰۰ گرم .غذا خوردنش متوسط و اینکه ما در شهر ی زندگی میکنییم که اینجا هوای خنکی داره لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر از شما
- بیماری کودک
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر.دخترم ۴ ساله شه سه روزه تب بالا داره و گلوش گرفتگی شدید داره سرفه و آبریزش بینی شدید حالت چرک ماننده.لطفا راهنماییم کنین.به پزشک دیگه مراجعه کردیم درمان نشده. ممنون
- روش درمان یبوست بچه ۴ساله
بهترین روش درمان یبوست بچه ساله چیست؟ دکترش قرص نولپازا و پودر پیدرولاکس تجویز کرده. من نگران تنبلی روده و اعتیادش هستم میترسم، استفاده کنم؟
- درد چشم کودک با ریختن قطره باکتری ماید
سلام وقتتون بخیر، برای عفونت چشم پسرم با تجویز پزشک، نه روز هست که قطره باکتری ماید براش استفاده میکنم، تا یکی دو روز پیش کاملاً چشمش خوب شده بود ولی یکی دو روزه حس میکنم رگهای کوچیک خونی مجدد روی سطح چشمش برگشتن، و اینکه از ابتدا هربار این قطره و یا پماد جنتامایسین براش میزنم احساس درد و خارش شدید داره، آیا مصرف پماد و قطره کافی هست؟ میتونم دیگه نزنم به چشمش؟
- سپاسگذارم
ممنون آقای دکتر خدا الهی حفظتون کنه.
- سرفه کودک هشت ساله
سلام وقت بخیر. فرزند پسر ۸ ساله ام با ۲۲ کیلو وزن پس از یک شبانه روز تب سرفه هایی شبیه ییماری خروسک دارد. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- کمبودوزن کودک ۳ ساله
سلام من یه دخترسه ساله دارم که وزنش ۱۰کیل وقدش ۸۸سانته دکترمتخصص بردم وازمایش داد ومعاینه کردن گفتن مشکلی نداره وسالمه حالاچه دکتری ببرم چکارکنم وزنش بیشتربشه وقدش رشد کنه خیلی ممنون
- نوزادم ۷ماه و۴روزهس دراینه ب خودش نمیخنده وپاهاشو تاالان نخورده یابازی نکرده باهاشون واسمش گاهی برمیگرده گاهی ن .ایرادی داره؟
- تغدیه
سلام خسته نباشید دخترم ۲۲ ماهش هست ۱۲ روز خیلی بی میل بی اشتها به غذا شده تف میکنه از دهانش میریزه بیرون نمیخوره علتش چیه؟ چیکار کنم تف نکنه؟
- اسهال سبز رنگ
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه تب شدید و اسهال سبز رنگ داره و خیلی باحاله میل به خوردن غذا ندارن.
- یبوست کودک پسر در ۱۴ ماهگی
سلام
یبوست کودک پسر در ۱۴ ماهگی.
- داروی تقویت تمرکز
سلام و ارادت برای تقویت تمرکز دختر ۱۰ ساله ام چه شربتی رو پیشنهاد می دهید با تشکر
- زخم یاآفت دهان
سلام گوشه چپ داخل لب پسر۲۳ماهه ام نمیدونم یه زخمه یاآفت بیشترشبیه زخمه نه کوچیک نه بزرگ .زده ازدردش همش گریه میکنه چکارکنم چه چیزی استفاده کنم خوب بشه؟؟ ممنون ن
- اصلا غذای کمکی نمیخورد
ببخشید آقای دکتر هر کاری میکنم کودکم اصلا لب به غذای کمکی نمیزند شیرم خیلی کم میخوره میشه شیرخشک شماره 1 که چربتره بخوره آزمایش همه چیشو انجام دادم خداروشکر مشکلی نداره
- بیماری کودک
پسرم ۱۱ماهشه یک مدته اسهاله سرماخوردگی هم داره شدید سینه ش عفونت کرده .دارو که مصرف میکرد بهتر نمی شد کویزان و ایورامی میخورد منم از پریروز داروهاش و قطع کردم گفتم شاید اسهالیش بهتر بشه ولی نشد الانم هنوز سرفه و اب ریزش بینی داره و اسهالم هست

