Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد
سلام من نوزاد سه ماهه دارم به لاکتوز حساسیت داره وشیر خشک ایزومیل میخوره .موقع دفع خیلی زور میزنه قرمز میشه و مدفوع سفت داره میشه راهنمای کنید
- کیدیزول
سلام اقای دکتر نوزاد یک ماهو نیم دارم که رفلاکس خفیف داره پنهانه، براش کیدیزول امپرازول تحویز کرده بودید میخواستم بدونم میشه قطع کرد این دارو رو؟ نگران عوارض این دارو ام اگه عوارض قطع کردنش کمتر از مصرفشه میشه قطش کرد؟ یکی دو هفته اس که میدم بهش
- پارافین خوراکی
سلام دکتر میشه به دخترم 3ماهشه پارافین خوراکی بدم ک راحتتر دوستشویی کنه دذ ضمن فاویسم داره تداخل ندارن؟
- کم آبی
سلام من تو ارشیو سوالات پیدانکردم سوالمو ببخشید اقای دکتر من یه نوزاد 6ماهه دارم که هرسه یاچهارروز یه بار مدفوع میکنه بشدت وسخت بچه انقد زور میزنه که بالا میاره خیلی مدفوش سفته مصرفش شیر خشکه نان هست این از سه ماه به بعد که شیر خودم رو دیگه چون قطع شد ندادم مشکل دفع پیدا کرد اون موقع ها هم داشت ولی نه انقد پیش متخصص بردمش هم بخاطر کولیکی که داشت هم دفع سخت دکتر شیرش رو عوض کرد (سیمیبلاک کامفورت) اون شیر باز یکم بهتر میکردش ولی بعدادیگه اون شیر رو داروخانه ها نیاوردن دکترش گفت شیر خودشو مصرف کنه. حالا میخواستم بدونم میتونم از این سرم خوراکی ها که طعم سیب داره بهش بدم تا آب بدنش زیادتر بشه
- بالا اوردن
سلام خسته نباشید من ی نوزاد ۳۳روزه دارم ک تاامروز اصلا بالا نمیاورد ولی امروز بعد شیر دهی بعد چند دقیقه درحالت خواب یکهو هرچی شیرخورده بود بالا اورد دلیلش چی میتونه باشه؟؟
- اسهال دختر یک ساله
با سلام دختر یک ساله ما الان چند روز که شکم رویه گرفته شاید روزی هم شش بار.از نظر وزنی هم ضعیفه بخاطر نفخ معده که داره هرچیزیهم نمیتونیم بهش بدیم ممنون میشم اگه بخاطر شکم رویه اش راهنماییم کنید که چه چیزی واسه درمانش باید بخوره
- کی ملاج خلفی باید بسته شود
با سلام نوزاد چهار ماهه دارم که ملاج خلفی هنوز بسته نشده باید چکار کنم
- غذا
سلام اقای دکتر ،،،میتونم به نوزاد 9 ماهه ام ،،زرده تخم مرغ اصلا ندم ؟؟؟ با هر چیزی درست کردم اصلا زرده تخم مرغ نمیخوره ( بالا میاره ) ،ممنونم از لطف شما !
- کار نکردن شکم
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم من تازه رفته ۵ماهگی الان ۵روز پیپی نکرده
- خلط وپنیرک
با سلام نوزاد۳ماهه دارم که خلط سینه داره وخس خس میکنه پنیرک همراباخلط بالامیاره بعداروغ زدن
- اگزمای نوزاد
سلام برای اگزمای صورت نوزاد ۴ ماهه چه پمادی مناسب هست؟ کرم ثمین تاثیری روش نداره پماد فلووسینولون زدم خوب بود اما کورتون داره نمیدونم چکار کنم
- بلع هسته زرد الو
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۵ماهه ام احتمال میدم که هسته یک زرد آلو رو قورت داده باشه،ایا توان دفع اونو با توجه به باریکی روده داره ،از این نگرانم که راه دفعشو ببنده،ممنون میشم راهنمای بفرمایید
- وول خورد نوزاد
سلام اقای دکتر ،پسر من تازه رفته ۴ماهگی،تقریبا از دو ماهگی اینطوریه...توی خواب نزدیک صبح ک میشه همش پیچ و تاب میخوره همش دست و پا میزنه اینطرف اونطرف میشه سرشو همش چپو راست تکون میده ،خیلی نگرانم اینجور مواقع بغلش ک میکنم اروم تر میشه و مجبورم بذارمش تو گهواره همش هلش بدم تا اروم بخوابه .درضمن مشکل رفلاکس پنهان هم داره و داروی پدی لاکت و امپرازول هم بهش میدم
- نوزاد
علت سردی دست و پای نوازد چیست،؟ سه ماهشه.
- وزن نوزادچهارماهه
باسلام وخسته نباشیدمنیک پسرچهارماهه دارم که ۲۰ام الان واکسن چهارماهگی برایش زدم وزنش ۷۲۰۰ودورسر۴۲وقدش۶۷که هم شیرخودم وهم شیرخشک نان میخوره وزن هنگام تولد۳۹۰۰باقد۵۱بودهمه اطرافیانم میگن بچه ات چقدرضعیف ولاغره میخواستم بپرسم شیرخشک مقوی هست من به بچه ام بدم که برخورده تپل تربشه البته شیرخشک نان روتقریبا خوب میخورم ولی معمولا یبوست دارن وشیرخودم روهم خوب میخورن...باتشکر
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم حدود 6ماهشه گویا داره دندون در میاره الان 2 3 روز هست خیلی بیتابی میکنه همش میخواد به چیزی گاز بزنه و گریه میکنه چیکار میتونم بکنم؟
- پماد سوختگی
سلام وقت بخیر، آقای دکتر من از ابتدای تولد فرزندم تا الان که پنج ماهشه بعد از هر تعویض کرم پیشگیری از سوختگی آردن مصرف میکنم امروز متوجه شدم که پارابن داره، مصرف رو قطع کنم یا اشکالی نداره ادامه بدم؟ یا اگه کرمی جایگزین معرفی کنین ممنون میشم
- وجود مو درچشم شيرخوار
سلام و خسته نباشي خدمت آقاي دكتر ،چند روزي ميشه يه مژه داخل چشم دخترمه چشمشو هي ميماله يكي دوبارم قطره انداختم درنيومده شما چه راه حلي پيشنهاد ميكنيد حتي نميذاره دست ب چشمش بزني
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام دختر من پنج ماهشه از بدو تولد براش اسپری بینی استفاده می کنم چشم سمت چپش از دوسه ماهگی اشک جمع میشه و چندروز پیش هم که سرماخورده بود ترشحات زرد رنگ داشت که مژه هاش به هم می چسبید و دکتر بهش قطره چشم و پماد داد ترشحات زرد رنگش خوب شد ولی باز بعضی وقتها یک چشمش آب جمع میشه و ماساژ هم می دم
- اسهال
عرض سلام و وقت بخیر .نوزاد من پنجاه و دو روزشه و شیر خودم را میخوره و اسهال داره به طوری که با هر بار شیر خوردن اسهال میکنه حتی نصف شبها که برای شیر خوردن بیدار میشه به محض شیر خوردن اسهال میکنه.وزن گیریش خوبه اما اسهال کردنش واقعا منو عاصی کرده دیگه خسته شدم بسکه حتی نصف شبها هم عوضش کردم.حتی اگه روزی مثلا ده بار شیر بخوره ده بار اسهال میکنه دقیقا به محض شیر خوردن.شیر هنوز از گلوش پایین نرفته تو بغلم هس اسهال میکنه . میخواستم اگر امکان داره راهنمایی کنید.باتشکر

