Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام وقتتون بخیر من خودم انفولانزای شدید گرفتم تست پی سی آر هم دادم منفی بود. حالاپسرم هم علائم گلودرد و بی قراری داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی بدم؟ پسرم از شیرمادر تغذیه نمیکنه بخاطر همین دکتر بهش شربت سرماخوردگی داد
- سويق گندم
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد آيا اين درسته كه سويق گندم اشتها آوره ؟خيلي از مادرها راضي هستن نميدونم بخاطر تبليغه يا واقعا وزن بچه رو زياد ميكنه دخترم ٩ ماهشه
- ابریزش بینی
خسته نباشید.دخترم یکسال و نیمه ابریزش بینی گرفته روز دوم بعد از خواب که بیدار شد مخاطش سبز بود تا کم کم در طول روز باز معمولی و بی رنگ میشه.دو نوبت بهش کوریزان کودکان دادم.مخاط سبز یعنی سینوسش عفونت کرده و نیاز به انتی بیوتیک داره؟
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر طریقه مصرف آزیترو ماسین متخصص برای نوزاد ۱۰ ماهه با وزن ۸.۵ نوشته روزی ۴ میلی لیتر باید یک بار در روز بدهم یا نه
- تب
سلام پسرم فردا ۹ ماهش میشه از بعداز ظهر تب داره تبش ۳۸.۲ بود قطره دادم ۳۷.۲ شد الان ۳۸ .۸ سرش و گردنش داغه ،لثه اش التهاب داره داره دندونم در میاره نمیدونم چکار کنم خیلی اذیته لطفا جواب بدید میترسم بخاطر تبش بی قراره
- علت دونه هایی که روی صورت وبدن نوزاد میزنه چیه
- خلطی شدن سینه
سلام اقای دکتر ببخشید از سوالات مکررم. اقای دکتر پسرم سینش افتضاح شده که نفس میکشه صدا میخوره و اینکه سرفه های خلط دار میکنه همون ازیترومابسین خوبش میکنه ؟نیاز به داروی دیگه ی نیست یعنی ؟خیلی مممنونم از جواب ها تون بهترین پزشک
- سرما خوردگی دخترم چهار ماه داره وزنش 7200است دکتر بهش سفیسکین 100داده هر 12ساعت ولی سیسی رونگفته
- ابله
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه ابله مرغان گرفته چ پمادی بزنم خوبه؟ بتامتازون خوبه یا ن؟؟
- شیرمادر
سلام دکتر دخترم 2ماه و نیمشه تا الان بهش شیر خشک دادم شیر خودمو نمیخورد الان سینه رو میگیره ولی دیگه شیر نمیاد کپسول شیر افزا خریدم چ راهکاری برای اومدن شیر دارید؟
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۳۹روزشه بعد از هر بار شیر خوردن مدفوع داره زیاد شیر بخوره مدفوعش زیاده کم بخوره کمه قطره کولیک هم بهش میدم وزنش ۴/۸۰۰ موقع مدفوع زیاد زور میزنه ۰قطره پدی لاکت بدم بهتره از کولیک ؟کولیک ده قطره میدم کدوم بهتره چه مقدار بدم روزی دو بار هم میدم کولیک رو ممنون از راهنمایی شما
- سرماخوردگی
دخترم ۱۰ ماهشه آبریزش بینی و سرفه خفیف داره چه دارويي پیشنهاد میکنید ممنونم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدپسرم4ماهشه سرماخوردگی داره سه روزپیش بردمش پیش متخصص واسش ازیترودرباقطره بینی سدیم کلرایدووقطره بینی دی بی سالین نوشته داروهاروبهش میدم ولی خیلی سرفه خشک میکنه ومیخوادبالابیاره 7کیلووزنشه چه دارویی بدم خوب شه؟
- سیاهی لب
سلام آقای دکتر پسرم 38روزه هست امروز یک باره بعد از ظهر لباش سیاه شد زبونش هم رنگش یکم عوض شده چکار کنم ؟علتش چیه ؟
- سرماخوردگی وسرفه وتب نوزادپنج ماهه
سلام دکتردوروزه نوزادپنج ماهم آبریزش شدیدبینی داره ازدیروزه بشدت سرفه میکنه ودیشب تب داشته شیرکم میخوره گشنشه اما نمیتونه بخوره شش کیلوه
- سرفه نوزاد
سلام نوزاد 14 روزه که چندروزی موقع عطسه آبریزش داره ولی چندروز بعدش سرفه هم میکنه، برای سرفه داروی خاصی هست؟
- بازگشت زردی نوزاد
با سلام . نوزاد من ۲۴ فروردین به دنیا اومد . با وزن ۲۶۰۰. بعد از سه روز زردی۶ داشت . روز دهم شد ۱۴.۸ . زیر دستگاه گذاشتیم یک شب شد ۶.۸ . روز پانزدهم شد ۱۰.۵ و روز هجدهم شد ۱۳.۵ که باز دستگاه گرفتیم گذاشتیم . الان هم وزنش حدودا ۲۹۰۰ هست . شیر مادر میخوره و دفع هم داره . میخواستم بدونم بعد از امروز هم که از دستگاه خارجش میکنیم امکان بازگشت زردی هست؟
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام، آفای دکتر، نوزادم چهل روزه است، الان 5 روزه که مدفوع نکرده، هیچ علائمی از بی قراری یا دل درد نداره، ممنون میشم بابت درمانش راهنمایی بکنید.
- مالیدن صورتش کنار گوشاش
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من از وقتی به دنیا اومده خیلی صورتشو میماله.. پستش حالت خشکی گرفته الان دوماه نیم هستش
- سلام وقت بخیر دخترم 7 ماهه است و چند روزی است که دچار اسهال با رنگ سبز کاهویی است نگران شدیم

