Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع نوزاد
پسر من ۴۹ روزه است و تا دیروز مشکلی در مدفوع نداشت از دیروز مدفوع نکرده و فقط ادرار داشته. و باد معده. هم شیر خشک میخوره هم شیر مادر .
- عفونت ادراري
سلام جناب دکتر گرامي آقاي دکتر من دخترم حدود 20 روز ديگر يک ساله ميشود و بي اشتهايي شديد و اسهال شديد و بد بو گرفته دندان هم داره درمياره شهر خودمان دکتر بردم گفتن ويروسي شده و پودر کيدي لاکت و شربت مترونيدازول دادن براي 5 روز آيا خوب ميشود؟؟؟من احساس ميکنم عفونت ادراري داره تا به حال آزمايش ادرار نگرفتم ازش چندماه پيش خواستم بگيرم و موفق نشدم به همين خاطر ميترسم که از همون 5ماه داشته بوده و خدايي نکرده کليه اش نارسايي گرفته باشه چه کنم؟؟با اين داروهايي که دادن خوب ميشه جناب دکتر؟؟
- ختنه
سلام خسته نباشید میخواستم بپیرسم آقای دکتر ختنه ام میکنن؟ اگه ختنه میکنن لیزری یا حلقه میذارن؟
- کمک
سلام آقای دکتر دختر ۷۳ روزه ای دارم الان تقریبا ده روز است گرفتگی بینی دارد قطره سدیم کلراید زدم ولی خوب نشده بدتر هم شده سرفه هم میکند درست شیر نمی خورد تو رو خدا راهنمایی کنید خیلی نگرانم خواهشا ممنون از راهنمایتان
- سرفه نوزاد
سلام و عرض ارادات - نوزاد 40 روزه سرفه میکنه - صدای سرفه عینه صدای سرفه خلط دار هست همراه با خرخر سینه ولی خلطی خارج نمیشه --تب نداره اشتهاش هم خوبه -لطفا راهکار بدین ممنون
- برفک دهان نوزاد
p> سلام پسر یک ماه ونیمه من حدود1ماه هست که دچاربرفک دهان شده،تاالان سه شیشه نیستاتین هم استفاده کردم ولی تغییری نکرده،باوجودرعایت نظافت وسایل شیردهی و تمیزکردن دهانش وحتی استفاده ازداروهای سنتی هنوزبرفکها هستن،هرچندمشکلی واسه شیرخوردن نداره ولی خیلی واسش ناراحتم.شیرخشکی هم که به صورت کمکی واسش استفاده میکنم نان1هست.درضمن شیرخودم روتوسط سرشیشه میدم چون مستقیما نمیتونه سینه روبگیره. می خواستم بدونم چیکاربایدکنم که رفع بشن. لطفا من و راهنمایی کنید. ممنون
- بهترین شیر خشک
دخترم سه ونیم ماهش هست نارس به دنیا اومده بود ببلاک پره دادم تا دوماهگی بعد ببلاک ۱دادم اونو هیچ وقت راحت نخورد همیشه تف میکردالان سه چهار بار ببلاک اچ آی دادم دچاره یبوست شده ونفخ شدید من چیکار کنم چی بدم لطفا راهنمایی کنید
- زورزدن
سلام خسته نباشید.بچه من یگماهه هستش.والان همیشه زورمیزنه.دکترم بردم چندتا قطره دادکه هیچ فرقی نکرد بدترم شد
- ژلوفن
سلام آقای دکتر به خاطر جراحی دندان دکتر گفت تا سه روز هر هشت ساعت ژلوفن بخورم میتونم شیر بدم پسرم دو ماهشه و فاویسم داره ممنون
- ایستادن نوزاد
سلام دخترم رتو پنج ماه از سه ماهگی همش سر پا اایستاده نگرانم مشکلی براش پیش بیاد اخه میگن نباید سرپا باشه
- ابله
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه ابله مرغان گرفته چ پمادی بزنم خوبه؟ بتامتازون خوبه یا ن؟؟
- بدقلقی شیرخوار
با سلام ،نوزاد من ۱۲۰روزه ش هست حدود ۴ هفته اس که موقع شیر خوردن نق میزنه و امتناع میکنه و کم وبیش شیر میخوره و زور میزنه،با تغییر حالت شیر دادن و ایستاده شیر دادن و آواز خوندن براش درست نشد،انگار که میخواد شیر بخوره یه چیزی اذیتش میکنه، اما وقتی که خواب باشه حسابی شیر میخوره،درکل نوزاد سرحاله و موقع بیداری بازی میکنه وزنش هم ۸ کیلو هست و سه روزه کل شبانه روز ۲ الی ۳ دفعه مدفوع میکنه ۶ الی ۷ بار هم ادرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام دخترم ۳۷روزش ازامروزیکم سرفه داره سینش صدامیده گریه کردنی تب نداره شیرش روهم خوب میخوره نیازبه بستری داره دکتربراشذقطره سدیم کلرایدنوشتن
- عرق كردن كف پا
سلام خسته نباشي دخترم ٥ ماهشه هراز گاهي كف دست و پاش عرق سرد ميكنه دليلش چيه ممنون
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید من ی دختر سه ماهه و نیم دارم ک الان دوروزه سرفه میکنه و موقعی ک عطسه میکنه آبریزش بینی داره شربت ایورامی هر 12 ساعت بهش میدم
- سلام پسرم ۶ماهه گفتن شربت دیفن هیدارمین و اموکسی سلین بده خطرناک نیست
- نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم شیر خشک سیمیلاک نئوشور میخوره هر دوتا سه ساعت شصت سی سی میخوره تازه رفته توی پنج ماه اشتهاش کمه نئوزینک بهش میدم با وزن پنج کیلو و نیم و دوقلو هستن چشماشو خیلی میماله و سرفه هم اکثرا داره چیکارکنم خص خص سینش هم کار شده
- اطفال
سلام نوزاد تازه به دنیا امده ضربان قلبش بالا است ۷۰ تا ۸۰ و بستری شده چیه نوزاد از نظر بقیه فاکتور ها خوب است
- سلام کم وزنی
شوهرم میگه نمیخاد ببریم نیاز ب دکتر نداره نمیزاره نمیشه اونجور دارو تجویز کنی
- تب
سلام خسته نباشین دختر ۸ماهه دارم که از طریق بچه خواهر شوهرم که تب داشت بعد دونه های قرمز کل بدنش داشت از اون ویروس گرفته الان تب ۳۷/۵داره یعنی با استامینوفنی که هر سه ساعت بهش میدم اینه وگرنه بالاتره میره دو تا دونه جوش قرمزی هم زده بدنش باید چیکار کنم ؟

