Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه ازدیروز روزی سه بار مدفوع میکنه اشکالی نداره
- شیردهی با مصرف قرص های شوگرن
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم
جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟
۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - سرماخوردگی نوزاد۷ماهه
سلام دخترم ۷ماهشه چندروزه سرماخورده آبریزش بینی و دماغش خرخرمیکنه درست نمیتونه شیر و غذا قورت بدهد بالامیاره نمیدونم چه کنم قطره بینی هم ریختم اما فایده نداشت میشه راهنماییم کنید چون چندماهه توبیداری شیرنمیخوره شیرخشکی هست ومجبور توخاب شیرش بدم بابدبختی الانم مریض شده مکافات شده چون نمیتونه قورت دهد اوق میزنه
- عفونت ادرارنوزاد
سلام میخواستم بدونم عفونت ادرار ر نوزادان 5ماهه چه علائمی داره آیا باید نوزاد همه علائم رو داشته باشه تا شک کنیم یا بودن یک علامت کافیه
- زمان خوردن قطره بیبی کر
سلام زمان خوردن قطره بیبی کررومیخوام قبل شیر یا بعد شیر؟
- شیر خشک
نوزاد ۵ ماهو نیم پسر فاویسم دارد روزی یبار سرلاک برنج میخوره ولی خوب شیر خشک نمیخوره انگار دوست نداره ببلاک ۲ میخوره چه شیر خشکی مناسبه نان و گیگوز چند ماه پیش دادم بهش نساخت چه مارک شیر خشکی بدم اپتامیل مناسبه؟
- قطره آهن خارجي
سیاه شدن دندون نوزاد ۱۵ماهه بخاطرمصرف قطره آهن فروگلوبین با وجود رعایت نکات لازم راهکار ازبین رفتن سیاهی دندان لطفا
- خرما
سلام وقت بخیر دختر هفت ماهه ای دارم که چند روزه خرما و سرلاک خرما میخوره وسط پاش جوش دون دون قرمز زده هر چی پماد آد و کالاندولا میزنم خوب نمیشه علتش میتونه حساسیت به خرما باشه
- بالا اوردن شير به رنگ زرد
سلام شبتون بخير من پسرم ٢٧روز به دنيا اومده امروز شير خورد يك دفعه شير بصورت پنيري به رنگ زرد بالا اورد خطر داره
- اينترنت
باسلام آقاي دكتر آيا استفاده از اينترنت موبايل واي فأي نه..فقط موبايل براي مغز نوزاد ضرر داره؟دختري ٥ماهه دارم كه همسرم دائم با اينترنت سرو كار داره ايا امواج موبايل خيلي براي نوزادم مضره؟
- درمان خلط گلوی نوزاد
سلام ،وقت بخیر ب بچه ام ۴۰ روزه هستش گلوی بچه ام خلط داره ولی سرفه و ابریزش بینی اینا نداره فقط خلط هستش چی بدم خوبه
- شیر بالا آوردن نوزاد
سلام پسرم دو ماهه است از همون اول در روز چهار تا پنج بار شیر بالا میاره بعداز هر بار شیر خوردن باید آروغ بزنه وگرنه همش سینه اش خس خس میکنه میخواد بالا بیاره
- نحوه مصرف پودر نکسیپد
من دخترم ۳ ماهش بعصی وقتا خیلی زیاد بالا میاره و گاهی پنیری و حالت استفراغ وزنش ۶۲۰۰ آقای دکتر این پودر و تجویز کردن ۱/۴ بسته... میخواستم بدونم هر چند ساعت باید بدم؟ و در چه مقدار شیر باید حل کنم؟ به طور معمول دخترم هر ۲ ساعت ۶۰ cc شیر میخوره... ( چون دیدم بعضی سایت ها نوشته با اب جوشیده نیم ساعت قبل شیر میدن ولی نوزاد که آب نمیخوره !!!) و آیا با دارو کولیکez تداخل داره؟ یا منعی برای مصرف هردو نداره؟؟؟
- قطره آ د
با سلام نوزاد من ۲ ماهه است و قطره آ د را طی پنج مرحله و هر بار وسط شیر دهی به او میدهم،اما هر بار بعد از خوردن کمی بالا می آورد اما بالا اوردن باشدت نیست و از گوشه دهانش خارج می شود و بالشش را خیس می کند،آیا ویتامین آ د جذب بدنش می شود؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم 4ماهشه اشکال نداره شیرخشک رابا شیر خودم مخلوط کنم وبدم متشکرم.
- سلام دکتربرای پسر یک ساله ام که اسهال شده بود و وزنش کمه و کم اشتهاس،،،زینک سولفات روزی 2سی سی تجویز کرده،،،سوالم اینه تاکی باید مصرف کنم؟ایا بازم میتونم خودم بخرمش؟یا باید فاصله بدم؟مقدار دوزش باید کم بشه یا نه؟ممنون ازشما
- سلام، دختر من توی زمان بارداری دارای ورم کلیه بود و حدود ۲۰ روز بعد بردیم سونوگرافی گفت هردو کلیه هست، fullness در سیستم پیلوکالیسیال کلیه ها با قطر AP لگنچه برابر با 2.8 mm در راست و 3mm درچپ مشاهده شد که با توجه به قطر AP لگنچه ، یافته پاتولوژیک محسوب نمیشود جواب چی هست زیاد هست؟
- پیرو سوال حساسیت گاوی
سلام اقای دکتر . دیروز سوالی پرسیدم مبنی بر اینکه نوزاد من حساسیت پروتیین گاوی داره ولی به من فقط دکتر گفت لبنات نخور و من اشتباهی گوشت گاو مصرف میکردم روتیین.حالا سوالام اینه اگه الان از نوزادمون آزمایش مدفوع بگیریم مشخص میکنه حساسیت پروتیین گاوی داره؟ من از محصولات گاوی فقط گوشت گاو مصرف میکنم.چون من به تشخیص این دکتر شک دارم. اقای دکتر من دسترسی به دکتر اطفال ندارم واسه خاطر همین ازتون خواهش میکنم منو راهنمایی بفرمایین
- شنوایی
- یبوست و ارتباط ان با پدی لاکت
سلام دکتر دخترم ۳۵ روزه . تا یه هفته پیش ردزی ۷ الی ۸ بار دفع داشت از شنبه گذشته که بهش پدی لاکت میدم دفعش کمتر شد تا اینکه اخر سر شد روزی یکبار و از دیروز هم دفع نداسته ایا ممکنه بخاطر قطره پدی لاکت باشه؟

